Olen aika alfauros, ainakin naisten mielestä aina ollut. Taannoin tyttöystäväni yllättäen teineinä kun Italiassa lomailimme, halusi käteni sängyn päätyn sitoa ja huvitella, mikä ettei? Selälläni kun olin härnäili ja melkein ratsasti minulla, mutta ei sitten loppuun asti mennytkään. Jätti illalla sidottuna siihen ja lähti läheiseen diskoon/baariin, lisää röökiä hakemaan ja julimaan. Hitto, yö tuli ja aamuyöllä paikallisten kanssa tuli takaisin tuntien päästä. Härnäsi edelleen ja ratsasti minut kun kundit olivat lähteneet.., sitä paikat täynnä että ei ollut epäilystä. Aamulla vasta avasi siteet. Kertoi aina halunneensa saada montaa kerralla ja paljon, jopa aiemmin. Jatkossa joskus näin Helsingissäkin, menin armeijaan ja sen aikana au-pairina tyttöni seurusteli Unkarissa jonkun kanssa, lähetti valokuviakin kavereistaan. Sittemmin toimin kuskina hänelle ja kavereillensa, minulla oli silloin vaatimuksesta lukittuna se jo housuissa, kuulemma ehto kuskina olemiselle ja ajattelin mahdollista jatkoa. Seurustelu loppui kuitenkin kun löysi tulevan miehensä. Olin aika alistettu, oivalsin ajan myötä, kaverinsakin kun käyttivät minua eri palveluihin paitsi niihin itseensä, eli kyyteihin, hakuihin, jutteluun, tarjoiluihin yms. AArgh!!!!