alistuva mies

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
siivooja_m
Vastataan tuohon näin kainosti kierrellen ja kaarrellen vaikka niin että tämän käänteen jälkeen olen alkanut toivoa uutta kihlasormusta = )
Ymmärrän oikein hyvin tuon "kiertoilmaisun" ja pääset nauttmaan uudenlaisesta paremmasta suhteesta jonka voit muokata sellaiseksi kun itse haluat. Muista vain pitää se kuri sitten tiukasti käsissäsi :)
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Eli kalua saa kurittaa reilustukin, mutta kivekset ovat herkkää aluetta ? Näin olin tulkitsevinani, kun mäjäytin kiihkoissani palleille sitä miestä. Aikansa ulisi ja homma loppui lyhyeen.
Noh, oppia ikä kaikki.[/QUOTE]

Minusta alistuminen ei voi rajoittua tuohon seksiin ja sänkyhommiin vaan sen on oltava kokonaisvaltaista. Minustapelkkä seksileikkien harrastaminen ei ole alistamista vaan leikkiä. Itse pidän toisenlaisesta.
 
MZA
Minä haluan erotella nuo seksifantasioiden alistujat ja sitten oikeasti alistuvat ja naiset jotka alistavat miestä kokonaisvaltaisesti. Monesti tuo alistaminen kohdistuu makuuhuoneeseen piiskan ja käsirautojen kera mutta tuo ei ole oikeaa alistamista se on sitä leikkimistä.

Oikea alistaminen voisi olla kotikuria jossa mies laitetaan nyrkin ja hellan äliin" noin kuvainnollisesti. Noin itse ainakin haluan koke alistumisen ja sellisesta juuri pidän. NAinen on se Herra talossa mentaliteetillä.

Ihan noviisina viimeinkin 10-20 vuoden estojen jälkeen tämän puolen itsestäni tietyllä tavalla "vapaaksi päästäneenä" - hyväksyneenä - voin sanoa olevani samaa mieltä; kokopäiväistä alistumista, työ kun työ, tilanne kun tilanne, nainen on lauman alfa :)
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Ihan noviisina viimeinkin 10-20 vuoden estojen jälkeen tämän puolen itsestäni tietyllä tavalla "vapaaksi päästäneenä" - hyväksyneenä - voin sanoa olevani samaa mieltä; kokopäiväistä alistumista, työ kun työ, tilanne kun tilanne, nainen on lauman alfa :)
Olisi todellakin mukava tavata sinunlaaisesi lauman alfa ei vain pelkkää leikkijää.
 
Viimeksi muokattu:
alistuva mies puutteessa
keskustelussa on esiintynyt monta hyvää pointtia, kivelset herkkä alue mutta esim. ei minua satu jos kiveksiin sitoo narun ja laikkaa vaikka 5 kilon painon roikkuun, teen sen mielelläni jos nainen niin käskee, ainoa ongelmani alistuvana osapuolena on että heti laukeamisen jälkeen, himoni olla orja katoaa kokonaan. Olen työelämässä kyllä esimies ja pidän esimiehenä olemisesta, mutta on vaikea löytää kumppania joka hyväksyy ja haluaa käyttää minua hyväksi makuuhuoneessa mutta joka myös ymmärtää minun olevani perheenpää heti makuuhuone leikkien jälkeen. Kysympä vielä, onko mitään hyvää paikkaa mistä tälläisiä naisia voisi löytää?
 
24hOrja
Tere! Tää on aika vanha ketju ja en tiedä seuraako enään kukaan tätä, mut päätin nyt kuitenkin kirjoittaa asiasta. Alistuminen niin miehelle kuin naiselle lähtee ihan pienestä saakka. Itse tajusin asian n.20v ikäisenä. Sitä edelliset 10v ovat suurin syy sille jota nyky päivänä olen. 10v aikana kun teki paljon kaikkea hölmöä ja tuntui et kun selkään sai nii. Halusi hölmöillä vain enemmän. Huumeita, alkoholia jne kaikkea pikku pojasta asti. Pahinta ei ollut se vaan se että en koskaan ajatellut miltä tekoni muista tuntui. Se onkin johtanut minut nyt tähän päivään.

Aluksi se oli seksuaalista vain. Sitten se alkoi siirtymään pienin liikkein arkeen ja nyt sitten vuosien jälkeen olen nimellisestikkin 24h orja. Emme siis yleisesti ottaen kutsu suhteessamme muiden kuullen ainakaan suoraan minua orjaksi (joskus se tulee vain esille). Puolisoni on joko vaimo tai valtiatar. Vaimoni päätti ettei asiaa enään salailla joten siihen oli totuttava (koska päätöksen teko valta on myös pitkälti lähtenyt minulta). Ei siis huudella, mutta ei myöskään peitellä.

Arki on periaatteessa sitä että teen pienet asiat ja isot asiat. Toki vaimokin siivoaa, tekee ruokaa, hoitaa lapset jne. Mut kyllä se osaa myös juoksuttaa. Entäpä sitten makuuhuoneen puoli. Noh aluksi mulla oli siveysvyö joka sitten vaimo päätti että on turha kapistus (tuo toki lisää fiilistä erotiikan maailmaan), mutta ei arkeen. Entä mites orja fiilikset ja alistuminen laukeamisen jälkeen? Helppo vastaus! Se halu alistua pitää tulla sydämestä, eikä vain sieltä mulkusta. Itselläni on toki myös pidättäytymis ongelmia ollut aina eli laukeaa liika nopeasti. Se on ollut osa syy siihen miksi olen piparia saanut niin harvoin (nyt puoli vuotta selibaattia takana). Jossakin vaiheessa lakkasin kyselemästä kuinka vaimo omat halunsa ja tyydytyksensä seksin saralla täyttää.

Se kyllä harmittaa että miehen tai naisen suorasta alistamisesta puhutaan tapahtuvan aina vain makuuhuoneen puolella. Joten on nuo todellliset sielunkumppanit. Jääneet vähälle.

T: mukava kaveri!
 
vierailija
ma haluaisin etta nainen pukee mut naiseksi ja kaikki mausteet.sit se sitois mut kunnolla ja nais mua perseeseen5 min ja piiskais 10min ja sitte pissais aina ku tulee mun naamalle.sit se laittas mulle kaytetyn tamppoonin suuhun ja sitois sen sukkahousuilla ja tata jatkus 2 tuntia ja sit se kakkais omiin sukkareihin ja nuolettas mulla sen pyllya 2 tuntia ja sitten se antas mulle pyyllyreikaa etta ma laukeaisin sinne mutta ei loysais mua koysista vaan sama homa 2paivaa
 
vierailija
Sairasta tarvitsee hoitoa toi ylä puolella kirjoittava papparainen. Mun vaimoni kusee ja paskentaa pönttöön kuten minäkin ja kakaratkin teemme. Ainut yhtei-
nen asijamme on olla nakuna toisten edessä, eli olemme kotona koko perhe alaste
ja kun tulee vieraita meille me pukeudumme vain jos itse niin tahdomme. Se on ainut sairaus meillä. Koko perhe on nakuja.
 
Oppinutalfa
Olen aika alfauros, ainakin naisten mielestä aina ollut. Taannoin tyttöystäväni yllättäen teineinä kun Italiassa lomailimme, halusi käteni sängyn päätyn sitoa ja huvitella, mikä ettei? Selälläni kun olin härnäili ja melkein ratsasti minulla, mutta ei sitten loppuun asti mennytkään. Jätti illalla sidottuna siihen ja lähti läheiseen diskoon/baariin, lisää röökiä hakemaan ja julimaan. Hitto, yö tuli ja aamuyöllä paikallisten kanssa tuli takaisin tuntien päästä. Härnäsi edelleen ja ratsasti minut kun kundit olivat lähteneet.., sitä paikat täynnä että ei ollut epäilystä. Aamulla vasta avasi siteet. Kertoi aina halunneensa saada montaa kerralla ja paljon, jopa aiemmin. Jatkossa joskus näin Helsingissäkin, menin armeijaan ja sen aikana au-pairina tyttöni seurusteli Unkarissa jonkun kanssa, lähetti valokuviakin kavereistaan. Sittemmin toimin kuskina hänelle ja kavereillensa, minulla oli silloin vaatimuksesta lukittuna se jo housuissa, kuulemma ehto kuskina olemiselle ja ajattelin mahdollista jatkoa. Seurustelu loppui kuitenkin kun löysi tulevan miehensä. Olin aika alistettu, oivalsin ajan myötä, kaverinsakin kun käyttivät minua eri palveluihin paitsi niihin itseensä, eli kyyteihin, hakuihin, jutteluun, tarjoiluihin yms. AArgh!!!!
 
vierailija
Alistuva mies on jokseenkin säälittävä, ei mitään himoja herättävä. Eri asia on, jos mies voi hyvin antaa läimäytellä, mutta ottaa rangaistuksena naisen aika rajustikin. Jotenkin se tärkein elementti miehen kanssa nimenomaan on, että mies ei ole pelle eikä luuseri, vaan alkukantaisen raju.
Minulla on vaimo, joka luonteeltaan on dominoiva ja juuri tuohon vahvaan luonteeseen rakastuin. Vuosien varrella olen oppinut alistumaan hänelle ja tämä on ollut hienoa. Uskon, että nainen on lopulta se vahvempi sukupuoli ja meidän miesten on tämä vain hyväksyttävä. Paljon on tapahtunut, hän sai kerran päähänsä, että minunkin olisi järkevämpi olla nainen ja osti minulle naisten vaatteita, joita aluksi käytin kotona, myös meikkaus tuli kuioihin mukaan sekä korut yms. Tämä on meille juuri oikea asetelma ja on niin helppoa ja nautinnollista totella häntä. Ihmisenä en tunne arvoni millään tavalla laskeneen, enkä koe itseäni mitenkään säälittäväksi. Säälin ehkä henkilöitä, jotka eivät ymmärrä naisten arvoa ja heidän vahvuuttaan. Näitä henkilöitä on miehissä, mutta valitettavasti myös naisissa.
 
vierailija
Olen kyllä alistuva mies. Vaimo määrää meillä kaikessa. Antaa minun kyllä välillä lähteä kavereiden kanssa baariin. Tulen kotiin aina sovittuna kellonaikana. Kiitokseksi siitä ratsastaa päälläni. Ja hellii minua. Viikon loppuna tulin kotiin hyvissä ajoin joulu juhlista. Oli vienyt lapset naapuriin ja Odotti pukin muoriksi
pukeutuneena. Antoi monta pikku joulu lahjaa.
 
vierailija
Itse olen dominoiva nainen ja parisuhteessa sub/maso miehen kanssa ja en todellakaan pidä alistuvaa miestä säälittävänä! Ymmärrän että itse alistuvat (enemmän tai vähemmän) naiset kokevat asian näin ja haluavat dominoivan seksikumppanin, itse taas en tiedä mitään niin seksikästä kun piiskattu mies anelemassa armoa.

Toisen tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, niin se vaan menee, eikä siinä ole mitään väärää.

Peniksen ja kivesten kanssa kannattaa käyttää äärimmäistä varovaisuutta. Penistä ei saa lyödä yms erektiossa ollessa ettei penis "murru" (=vahinkoja paisuvaiskudokseen), kun taas löysää penistä voi kiduttaa ilman suurimpia huolia. Kiveksiä ei saa lyödä yms ("teräviä" iskuja) vaan puristaa varoen ettei kivekset "luiskahda". Haluathan voida käyttää niitä seuraavallakin kerralla


Itse eksyin sm:n pariin mieheni kautta, joka oli kokenut lapsesta/varhaismurrosikäisestä saakka olevansa seksuaalisesti alistuva maso. Seurustelimme ja harrastimme pelkkää "vanilijaseksiä" ja hetkittäin pientä kinkyilyä (karvakäsirautasettiä) ja se oli iha tyydyttävää molemmista. Parin vuoden jälkeen mies kertoi lopulta suoraan haluistaan ja kokeilin ja alistin häntä ekaa kertaa todenteolla. Session jälkeen mies melkein itki onnesta. Minä taas annoin itselleni luvan haluta sitä. Olin aina pitänyt tarvetta satuttaa ja alistaa pahana asiana. Sellaisena että se teki minusta pahan. Olinhan sadisti. Ja sadistit ovat pahoja. Mutta voiko haluni olla pahoja jos ne tuottavat toiselle niin suurta nautintoa?

Me olemme "vain" makuuhuonekinkyjä, muuten suhteemme on tasa-arvoinen. Ja onnellisia näin. Itse voisin olla jonkun valtiatar koko ajan, mutta miestä ajatus orjuudesta ei viehätä, hänelle se on puhtaasti seksuaalista.
 
vierailija
Vaimoni panee vieraita estottomasti kun haluaa. Minua se kiihottaa ja sallin sen mielelläni. Hyvin naitu vaimo tulee tyytyväisenä kotiin ja antaa minulle ensin kunnolla remmiä, kiusoittelee vieraista kulleista. Saan itse panna aina kun haluan.
 
vierailija
Niin se vaan on että jos ukko haluaa
niin silloin se joutuu tyytymään minun armoille
Ensin tyydytän omat tarpeeni ja sitten saa ukko
ja jos nuolee pillun tai pepun huonosti niin saa piiskaa
ja aika usein saa kun musta nuollut huonosti
ja pahimmillaan pyykkipoikia kaluun ja pusseihin
ja jos kaikki menee minusta hyvin voi saada runkkauksen tai jopa suihinoton
ja jos taas huonosti niin ISO dildo peppuun ja 2-3h odottaa kiltisti että vapautan sen
ja laueta se EI SAA
silloin saa piiskaa niin että ei istu seuraavana päivä

-Mirva
 
vierailija
Niin se vaan on että jos ukko haluaa
niin silloin se joutuu tyytymään minun armoille
Ensin tyydytän omat tarpeeni ja sitten saa ukko
ja jos nuolee pillun tai pepun huonosti niin saa piiskaa
ja aika usein saa kun musta nuollut huonosti
ja pahimmillaan pyykkipoikia kaluun ja pusseihin
ja jos kaikki menee minusta hyvin voi saada runkkauksen tai jopa suihinoton
ja jos taas huonosti niin ISO dildo peppuun ja 2-3h odottaa kiltisti että vapautan sen
ja laueta se EI SAA
silloin saa piiskaa niin että ei istu seuraavana päivä

-Mirva
Hej Mirva Minä haluan ainoastaan tuo viimeinen kirjoitettu rivi!Että annat minulle piiskaa että en pysty istua seuraava päivä!
 
vierailija
Niin se vaan on että jos ukko haluaa
niin silloin se joutuu tyytymään minun armoille
Ensin tyydytän omat tarpeeni ja sitten saa ukko
ja jos nuolee pillun tai pepun huonosti niin saa piiskaa
ja aika usein saa kun musta nuollut huonosti
ja pahimmillaan pyykkipoikia kaluun ja pusseihin
ja jos kaikki menee minusta hyvin voi saada runkkauksen tai jopa suihinoton
ja jos taas huonosti niin ISO dildo peppuun ja 2-3h odottaa kiltisti että vapautan sen
ja laueta se EI SAA
silloin saa piiskaa niin että ei istu seuraavana päivä

-Mirva
Minä haluan saada niin kovaa piskaa että en pysty istu seuraava päivä!
 
vierailija
Naisystäväni kanssa on tullut kokeiltua kaikenlaista. Kummallakin on jotain mistä on kieltäytynyt eikä se ole haitannut kumpaakaan. Jos mies toivot itseesi kohdistuvia alistus juttuja hanki itseäsi vanhempi nainen. Ne ovat yleensä vapaampia kokeilemaan kaikenlaista ja purkaavat paineitaan alistamalla miestä. Meillä ei ole ollut mitään turva sanaa jos ollaan sovittu niin kumpikin on unohtanut sen siksi että luotamme toisiimme ja olemme edeneet järki päässä. Tärkeintä on henkinen alistaminen. Se että tietää että toinen tottelee ja se että on toteltava sanoi mitä toinen sanoo. Viellä kun tulee toisen solvaaminen ja vähättely mukaan niin homma muuttuu mielenkiintoiseksi. Kumppanin vahingoittaminen ei tuu missään tapauksessa kyseeksi eikä julkinen nolaaminen. Se ei kuulu meillä tähän. Jotkut ovat kyllä kyselleen miten pidämme pitkän parisuhteen virkeänä. Olemme sanoneet vain jotain niitä näitä ja usein suudelleet toisiamme vastaukseksi. Arkena toinen saa kerran kuukaudessa päättä millaisia vaatteita toinen käyttää. Nekin ovat pysyneet hyvän maun rajoissa joten kuten. Minusta on tärkeintä odotus ja tieto siitä että on toisen 'vallassa' ei se miitä tehdään. Tai toisin päin kaikki tapahtuu tänään sinun määräysten ja toiveiden mukaan. Toinen tottelee sinua kyselemättä.
 

Yhteistyössä