simpauttaja
Voiko mies sen huomata ulos päin Onko nainen muissa maailmoissa helliikö se kehoaan ym
Mä olen luullut ett kun miehiä panettaa niin niitä vituttaa???Alkuperäinen kirjoittaja ccccc:Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut.
Eiku just toisinpäin,vaikka nainen oonkin niin tiedän et miehillä on vaikeempaa,kun panetus alkaa siihen ei auta muu kuin paneminen!
Ei kun vitututtaa niin vietävästi.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Mä olen luullut ett kun miehiä panettaa niin niitä vituttaa???Alkuperäinen kirjoittaja ccccc:Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut.
Eiku just toisinpäin,vaikka nainen oonkin niin tiedän et miehillä on vaikeempaa,kun panetus alkaa siihen ei auta muu kuin paneminen!
Miten sä voit vetää tollasen yleistyksen kun just kerroin että kun mua alkaa panettaa, siihen ei auta muu kuin paneminen tai ehkä itsetyydytys vähäksi aikaa... Uskoisin, että miehillä itsetyydytys auttaa paremmin (toki heissäkin varmaan yksilöllisiä eroja). Mieshän on yleensä tyydytetty jo yhden orkun jälkeen, mutta ainakin mä tarviin monta orkkua ollakseni tyydytetty. Itsetyydytysorkkuja voin saada vaikka kymmenen ja silti vaan panettaa, muttei jaksa enää runkata...Alkuperäinen kirjoittaja ccccc:Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut.