Jarkko 27
Kuinka moni nainen tykkää 69 asennosta ?
Otatteko sperman suuhun ?
Nielettekö ?
Saatteko orkut nuolemalla ?
Nielettekö ?
- 69:ssä on liikaa ärsykkeitä ollakseen ihan TOP10Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko 27 :Kuinka moni nainen tykkää 69 asennosta ?
Nielettekö ?
Tykkään kylki 69:stäAlkuperäinen kirjoittaja Jarkko 27 :Kuinka moni nainen tykkää 69 asennosta ?
Nielettekö ?
Voi juku sentään, juuri noin minäkin haluan. Nuolla naisen kosteaa pillua ja samalla nainen ottaa kalun suuhun ja imee viimeset pisarat sieltä.... )))Alkuperäinen kirjoittaja henna:Kyllä minä tykkään 69 tosi paljon.Ihanaa kun saa miehen kovan kalun suuhunsa
ja mies samaan aikaan nuolee minun pimppiä.Varsinkin niin että mies nai minua suuhun.Puristelen samalla miehen palleja ja hivelen sormella hänen anaaliaan,joskun työnnän sormen sinne sisälle.Tottakai otan spermat suuhun ja nielen joka ikisen tipan.Minä en oikein saa naidessa orgasmia,mutta kun minua nuollaan laukean aivan varmasti.Ei vaan ole nykyisin enää kunnon nuolijoita...................)))))))
Kyllä puhut asiaa on ihanaa kun pillua nuollaan ja mies imee klitorista ja mulla miehen kalu suussa on ihanaa kun mies venyttää häpyhuulia lutkutan miehen kalua ja nostelen persettäni ja työnnän sen miehen naamaan kiinni orgasmit tuleeKyllä minä tykkään 69 tosi paljon.Ihanaa kun saa miehen kovan kalun suuhunsa
ja mies samaan aikaan nuolee minun pimppiä.Varsinkin niin että mies nai minua suuhun.Puristelen samalla miehen palleja ja hivelen sormella hänen anaaliaan,joskun työnnän sormen sinne sisälle.Tottakai otan spermat suuhun ja nielen joka ikisen tipan.Minä en oikein saa naidessa orgasmia,mutta kun minua nuollaan laukean aivan varmasti.Ei vaan ole nykyisin enää kunnon nuolijoita...................)))))))