Nainen28
Mieheni harrastaa minun kanssani seksiä joka yö 3h. Ja hän ei ymmärrä mitä tarkoittaa sana ei! Help me
jooo munki nainen haluu nussia muo koko ajan ymmärätkö säää siiis kauheeta eikö ootkiMieheni harrastaa minun kanssani seksiä joka yö 3h. Ja hän ei ymmärrä mitä tarkoittaa sana ei! Help me
jooo munki nainen haluu nussia muo koko ajan ymmärätkö säää siiis kauheeta eikö ootki
Mieheni harrastaa minun kanssani seksiä joka yö 3h. Ja hän ei ymmärrä mitä tarkoittaa sana ei! Help me
On naisia joita täytyy paaluttaa aamuin illoin. Jos mies ei tähän pysty, saa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja Aina mielessä;7053403:Minä jätin miehen,koska eihän kukaan normaali nainen normaalissa parisuhteessa jaksa kiihottua aamulla päivällä illalla! Jos yrität kömpiä kainaloon rapsutettavaksi ja rapsuttamaan,niin eikun kammarin puolelle ja housut pois! Koskaan ei jäänyt esileikkiin,toisen hellimiseen hyväilyihin,vaan suoraan yhdyntään. Mies syyti minua kylmäksi, ihmeelliseksi,kun ei seksi kiinnosta?Yritin keskustella nätisti, yritin sanoa ei sievästi,mutta seurauksena oli murjotus ja lopulta parin päivän selibaatin jälkeen se haki entisestä tyydytystä!Hullu koko mies,tosi helpotus kun viimein pääsin eroon.Nyt etsin sitä hellittävää,joka hellii minua.Hyvä lämmitys takaa parhaan seksin.
Minä jätin miehen,koska eihän kukaan normaali nainen normaalissa parisuhteessa jaksa kiihottua aamulla päivällä illalla! Jos yrität kömpiä kainaloon rapsutettavaksi ja rapsuttamaan,niin eikun kammarin puolelle ja housut pois! Koskaan ei jäänyt esileikkiin,toisen hellimiseen hyväilyihin,vaan suoraan yhdyntään. Mies syyti minua kylmäksi, ihmeelliseksi,kun ei seksi kiinnosta?Yritin keskustella nätisti, yritin sanoa ei sievästi,mutta seurauksena oli murjotus ja lopulta parin päivän selibaatin jälkeen se haki entisestä tyydytystä!Hullu koko mies,tosi helpotus kun viimein pääsin eroon.Nyt etsin sitä hellittävää,joka hellii minua.Hyvä lämmitys takaa parhaan seksin.