Mieheni on seksi hullu.

• Viestiketjun aloittaja Nainen28
  • Ensimmäinen viesti
Makdaleena
MIehesi on selvästi pieruterapian tarpeessa. Syö pierettäviä ruokia ennen nukkumaanmenoa ja löyhyttele pieruja peittosi alta. Pian mies menee eri huoneeseen nukkumaan. Meillä tehosi ja nyt saan levätä rauhassa.

Aina mielessä
Minä jätin miehen,koska eihän kukaan normaali nainen normaalissa parisuhteessa jaksa kiihottua aamulla päivällä illalla! Jos yrität kömpiä kainaloon rapsutettavaksi ja rapsuttamaan,niin eikun kammarin puolelle ja housut pois! Koskaan ei jäänyt esileikkiin,toisen hellimiseen hyväilyihin,vaan suoraan yhdyntään. Mies syyti minua kylmäksi, ihmeelliseksi,kun ei seksi kiinnosta?Yritin keskustella nätisti, yritin sanoa ei sievästi,mutta seurauksena oli murjotus ja lopulta parin päivän selibaatin jälkeen se haki entisestä tyydytystä!Hullu koko mies,tosi helpotus kun viimein pääsin eroon.Nyt etsin sitä hellittävää,joka hellii minua.Hyvä lämmitys takaa parhaan seksin.

Tarkennusta utelen
Nimimerkiltä "Nainen28" kysynkin, että kiellostasi huolimattako rakastelet miehesi kanssa vapaaehtoisesti? Vai käytääkö miehesi ikäänkuin voimaa saadakseen tahtonsa läpi? No silloinhan se on jo aivan muuta kuin "seksin harrastamista".

nylon52v
Mieheni harrastaa minun kanssani seksiä joka yö 3h. Ja hän ei ymmärrä mitä tarkoittaa sana ei! Help me

mä oon mies seurustelen miehen kanssa. koskaan en oo kyllästyny sexiin, enkä saanut liikaa sitä herkkua. pyydä miestäsi ottamaan minuun yhteyttä, voi käydä niinkin ettei hän kaipaa sulta sexiä ollenkaan. siis, et voi käyttää häntä sexualisesti hyväksesi. mä teen sen toisella tavalla!

Viimeksi muokattu:
kklASas
Alkuperäinen kirjoittaja Aina mielessä;7053403:
Minä jätin miehen,koska eihän kukaan normaali nainen normaalissa parisuhteessa jaksa kiihottua aamulla päivällä illalla! Jos yrität kömpiä kainaloon rapsutettavaksi ja rapsuttamaan,niin eikun kammarin puolelle ja housut pois! Koskaan ei jäänyt esileikkiin,toisen hellimiseen hyväilyihin,vaan suoraan yhdyntään. Mies syyti minua kylmäksi, ihmeelliseksi,kun ei seksi kiinnosta?Yritin keskustella nätisti, yritin sanoa ei sievästi,mutta seurauksena oli murjotus ja lopulta parin päivän selibaatin jälkeen se haki entisestä tyydytystä!Hullu koko mies,tosi helpotus kun viimein pääsin eroon.Nyt etsin sitä hellittävää,joka hellii minua.Hyvä lämmitys takaa parhaan seksin.
On naisia joita täytyy paaluttaa aamuin illoin. Jos mies ei tähän pysty, saa mennä.
Ota teistä naisista nyt selvää.

mies
mistäs sunkaltasia naisia oikein löytää? hä? meillä vaan 4-5krt/vko ja max 7-15min. ehkä yksi tai kaks asentoa,kaikki muu on perverssiä. ja miehänä voin sanoa että tämä ahdistaa kovasti kun ei saa nussia halujaan pois

kiimakkp

Viimeksi muokattu:
kiimakkp
Minä ottaisin ilosta kiljuen miehen joka antaa seksiä ja paljon vähintään kerran päivässä!!!!!! Mulle osuu kaikki nää s.....an pihtarit. Joo alussa kyllä saa tarpeeks mutta sitte ei saakkaan. Minä oon jättäny monta ukkoo ton pihtaamisen takia. Sitte muut itkee ku mies haluaa liikaa haloo!!!!.

Yhteistyössä