Lutkako?

• Viestiketjun aloittaja Iso-Iita
  • Ensimmäinen viesti
Iita
Ja toinen mikä häiritsee on kun muut aloittavat välittömästi käyttämään nimimerkkiäsi kuten äskenkin. Olen todella pettynyt ja väsynyt tähän keskustelupalstaan joten pitäkää hyvänänne.
saan miesseuraa ilman teitäkin. Kiitos kaikille minua tukeneille. Tuntuu paljon paremmalta ja olen ylpeä itsestäni.

Henkka
Se on typerä kun jotkut käyttävät samoja nimimerkkejä, näin ollen ne sotkevat asioita. Ei kivaa. Älä nyt lähde täältä vaikka on noita typeriä ihmisiä täällä, mutta kuten sanoit niin luulen kyllä että löydät miehiä myös muualta. Ole ylpeä itsestäsi ja pidä pää korkealla. Tsemppiä sinulle.

lutjk
Viimeksi muokattu:
jussi
Olen Riihimäeltä, mutta varoitan, olen TODELLA ylipainoinen 159cm/87kg. Jotkut miehet ovat rakastelun jälkeen kehuneet pilluani hyvin täyteläiseksi joten kannattaa varmaan kuitenkin kokeilla... En halua mitenkään kiintyä tai leikkimään kotileikkejä ainakaan heti, mutta jos saan hetken hyväksyntää niin voin harkita sinua jopa miehekseni.

http://www.youtube.com/watch?v=6maDebLGQM8utka

Soita.. 040 5790060 jussi ihan vain olemalla alkuun.

Viimeksi muokattu:
jussi
Ja toinen mikä häiritsee on kun muut aloittavat välittömästi käyttämään nimimerkkiäsi kuten äskenkin. Olen todella pettynyt ja väsynyt tähän keskustelupalstaan joten pitäkää hyvänänne.
saan miesseuraa ilman teitäkin. Kiitos kaikille minua tukeneille. Tuntuu paljon paremmalta ja olen ylpeä itsestäni.

Niin oon minäkin tlipainonen, hauskaa on silyi niin kavereitten kanssa kuin muutenjin, sun kanssa vois olla kaikkee muutakin kivaa)) soita tai viestiä.. 040 5790060

Viimeksi muokattu:
rfgvrtfgvbtfrb
Kyllä on näköjään helppo vetää huulesta näitä täällä vierailevia tai sitten kaikkien tämän ketjun kirjoitusten takana on sama henkilö.
Tämä osoittaa hyvin tämän palstan nykyisen tason.
Aivan ala-arvoista tekstittelyä, jolla ei ole mitään tekemistä erotiikan kanssa.
Joo aloitus oli selvä provo.
Tuli kuitenkin mieleen Marilyn Monroe, hänhän oli seksiriippuvainen ja lähti öisin kaduille harrastamaan seksiä tuikituntemattomien vastaantulijoiden kanssa. Veikkaan että hän olisi aika suosittu miesten keskuudessa yhäkin, eikä halveksittu lutka...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä