Lutkako?

• Viestiketjun aloittaja Iso-Iita
  • Ensimmäinen viesti
Iso-Iita
Olen 34-vuotias kahden ihanan lapsen yh-äiti Keski-Suomesta ja nyt omatuntoni on alkanut soimaamaan, eli harrastan irtosuhteita lähes päivittäin. Olen reilusti ylipainoinen, mutta se ei tunnu miehiä haittaavan, päin vastoin ja se on nostanut itsetuntoani ylipainostani huolimatta. Harrastan seksiä missä vain ja kenen kanssa vain jos tilanne osuu kohdalle. Se vain saa minut tuntemaan itseni halutuksi. En edes käytä kondomia sillä se saattaisi pelästyttää kumppanin. Nyt mietin miten lapseni suhtautuisivat mikäli saisin sukupuolitaudin.
Elän pienellä paikkakunnalla ja tuntuu kuin kaikki miehet tuijottaisivat minua, himoiten ja haluten minua koska tietävät saavansa maistaa herkkua niin halutessaan. Jouduin käymään abortissakin kasi kuukautta sitten koska en tiennyt kuka isä on, mutta nyt käytän ehkäisypillereitä.
Masentuisin jos en saisi vieraita miehiä. Tuntisin itseni riittämättömäksi.
Siskot, annatteko tullaksenne hyväksytyksi?

Iita
No kun ei oikein aina edes haluttaisi, mutta pelkään sitä hylätyksi ja syrjityksi tulemisen tunnetta. Pyllistän, mies työntyy sisääni, laukeaa ja kiittää kauniisti. Tunnen olevani edes hetken haluttu. Seurustelua en ole edes harkinnut koska en kelpaa kenellekään.

mies
suurin osa naisista ei osaa edes antaa!! ne on kateelisia sulle!! hylätty ja syrjitty älä ajattele näitä asioita, on paljon ihmisiä jotka ei osaa edes nauttia seksistä vaikka haluaisivat, pää pystyyn Iita!!

Iita
Olen Riihimäeltä, mutta varoitan, olen TODELLA ylipainoinen 159cm/87kg. Jotkut miehet ovat rakastelun jälkeen kehuneet pilluani hyvin täyteläiseksi joten kannattaa varmaan kuitenkin kokeilla... En halua mitenkään kiintyä tai leikkimään kotileikkejä ainakaan heti, mutta jos saan hetken hyväksyntää niin voin harkita sinua jopa miehekseni.

Myös antelias
Moi Iso-Iita. Et sä mikään lutka ole, jos et kerran ota rahaa miehiltä. Se on ihan oikein, että pidät hauskaa ja otat vastaan hellyyttä ja hyväilyjä. Ei se, että olet lihava, tee sinusta yhtään sen huonompaa ihmistä, olet varmasti ihan ok, olet vain ylipainoinen, eikä se ole synti.

Lihavat naiset ovat todella haluttuja, tiedän sen, koska en ole itsekään mikään keiju, ja koskaan ei ole ollut pulaa miehistä. Ymmärrän hyvin tuon tunteen, kun sanoit, että tuo monien kumppanien kanssa paneskelu saa sut tuntemaan itsesi halutuksi ja haluaahan ne miehet sua sillä hetkellä ainakin, ei ne sua muuten panis.

Muista huolehtia jatkossa tuosta ehkäisystä, ettet joudu uudelleen tuollaiseen ikävään tilanteeseen, abortti ei ole varmaankaan mitenkään helppo juttu naiselle, ainakaan henkisesti.
Uskon, että säkin tulet vielä löytämään sen oikean, älä ajattele noin, ettei sua kukaan huolis omakseen. Kyllä himokkaille ja pulskille naisille löytyy ottaja, siis ihan vakavallakin mielellä. Olen varma, että moni mies ottais sut mielellään vaimokseen, kunhan vain löytäisivät sinut. Tsemppiä sulle! t. Toinen pullukka

Repe
Uunhh-aahhhh!
Lutka, ylipainoinen, yh, säälistä pillua jakava ja vielä kaiken lisäksi hyväksyntää hakeva.
Olisitko vielä kaiken kukkuraksi lähihoitaja ?

Olen niihin iahn koukussa. Lähes kaikki panopuuni ovat tuollaisia lähihoitajia.

Henkka
Ei nyt voin noin sanoa että olet lutka. Ei, ei, sinulla on vaan noin halut niin valtavia. Ja eihän se menoja haittaa vaikka oletkin sitten hieman ylipainoinen. Nainen kun on hieman ylipainoinen niin sellaisesta haaveilen ne ovat niin taitavia ja hyviä. Oi, jos tulisit vastaan ne voisimme harrastaa seksiä niin että sinäkin olisit tyytyväinen.

Guest
Kyllä on näköjään helppo vetää huulesta näitä täällä vierailevia tai sitten kaikkien tämän ketjun kirjoitusten takana on sama henkilö.
Tämä osoittaa hyvin tämän palstan nykyisen tason.
Aivan ala-arvoista tekstittelyä, jolla ei ole mitään tekemistä erotiikan kanssa.

Yhteistyössä