Kuule mitättömyys, viedään sinut vajan taakse...
masokisti 02.12.2005 #52 Onko sinä liia olet vapaa nainen eli oletko varattu ja minkä ikäinen olet? Itse olen noin 50v
masokisti 11.12.2005 #53 Missä kaikki ilkeät naiset jäivät?Haluan palvella ankara nainen,olla alasti polvella sinun jalkojen edessä!
Missä kaikki ilkeät naiset jäivät?Haluan palvella ankara nainen,olla alasti polvella sinun jalkojen edessä!
selkäsauna 19.12.2005 #55 Missä domina,liia ja valtiatar jäänyt? Onko joku teistä todella halua kuritaa mies eli haluatko te vaan huijata minua?
Missä domina,liia ja valtiatar jäänyt? Onko joku teistä todella halua kuritaa mies eli haluatko te vaan huijata minua?
MrX 19.12.2005 #56 Ei Dominat hiiriä kaipaa.... Vaan MIEHIÄ Minä taidan tosin olla likaa heille... Mut onnea ja menestystä vaan kaikille
Ei Dominat hiiriä kaipaa.... Vaan MIEHIÄ Minä taidan tosin olla likaa heille... Mut onnea ja menestystä vaan kaikille
master 26.05.2014 #60 piiskaa perseelle ja munille tekee tosi hyvää,päivittäin saan ja annan erillaisten raippojen ja muden läpsyttimien tuntua perseellä.
piiskaa perseelle ja munille tekee tosi hyvää,päivittäin saan ja annan erillaisten raippojen ja muden läpsyttimien tuntua perseellä.
masokisti 19.06.2014 #61 Alkuperäinen kirjoittaja Hans: Näytä alkuperäinen viesti Ota valtiatar yhteys,hannansyli@jippii.fi Click to expand... Olen yrittänyt kirjoittaa sinne hannansyli@jippii.fi mutta se ei mene eteenpäin! Viimeksi muokattu: 03.12.2020
Alkuperäinen kirjoittaja Hans: Näytä alkuperäinen viesti Ota valtiatar yhteys,hannansyli@jippii.fi Click to expand... Olen yrittänyt kirjoittaa sinne hannansyli@jippii.fi mutta se ei mene eteenpäin!