Piiskaa

• Viestiketjun aloittaja Missy
  • Ensimmäinen viesti
masokisti
Rakas liia!Kyllä kai huomaat että se on toinen masokisti täällä myös joka kirjoittaa sinulle ja valtiatarelle!
Jaa,kiitos!Juu,minä haluan että sinä piiskaat minun pakaroille,pyllynposkille aivan lihanpunaiseksi ja nauraat ja huudaat minulle kun teet sitä,alistat ja nörytät minua kunnolla!Minä rakastan sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liia
liia on ainakin vaan liia. Joskin ihailen Valtiatarta, uskomattomalta vaikuttava nainen.

Ja heti te säälittävät äijät keksitte huonoja tekosyitä kun olisitte oikeasti saamassa piiskaa Valtiattarelta. Et voi antaa numeroa kun oot niin arka paska ja soitat vaan suutasi täällä, et uskaltaisi oikeasti puhua Valtiattarelle, kun ääni värisisi... Ja Helsinkikö muka kaukana Lahdesta? Jos et olisi säälittävä paskahousupelkuri, olisit jo Lahden junassa matkalla kohti kohtaloasi. Runkkarit.

Mieseipoika
Mikäs pikku valtiatar täällä pauhaa? Tosimies ei tuommostä höpötystä viitsi kuunnella. Ottasin kunnolla kiinni tuommosta räähkää ja panisin niin että loppuis tuommonen turha uhoaminen. Ja jos ei meinais toeta niin antasin pitkin korvia ja jättäsin yksin mutiseen kotiinsa noita höpinöitään. Valtiatar...Phöh!

Valtiatar
On aito valtiatar.ja mulla oikeasti ollut tuollasia runkkarisikoja.nyt orjan paikka vapaana mutta eipä nää kädennussijat taida tosiaan uskaltaa vinkuvat runkkarinluolissaan

Valtiatar
Miehet on erikseen.siis tosimiehet.ja sit tuollaset säälittävät koirat.orjan kanssa en nussi ikinä.orja palvoo mua mun pillua ja saappaita.pelkää ja palvoo nöyrä paskiainen

masokisti
Hei liia
Minä asuun metsässä,huono tie ja pitkää matkaa rautatielle ja lentokoneasemalle.
Minä olen fantasionut että joku domina nainen kuin sinä tulis tänne asumaan ja käskeä minua mennä ulos paljalle pyllylle hakemaan vitsa sinulle että sinä sitten saisit anna minulle piiskaa!

Yhteistyössä