Salarakkaille

• Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
elli
Pyyntö teille kaikille salarakkaille, ilmoittakaa ihmeessä suhteestanne toisen osapuolen siipalle, vaikkei nyt ihan heti niin älkää odotelko ainakaan 2,5 vuotta niinkuin minun tapauksessani kävi!!
Olisinpa saanut tietää asiasta jo esim puolenvuoden suhteen jälkeen, kaikki kolme olisimme säästyneet paljolta surulta ja murheelta!
Kyllä siinä ajassa täytyy jo osata päättää haluaako jättää vaimonsa ja lähteä uuden matkaan.
Itse kiduin huonossa suhteessa tuon kakasi ja puoli vuotta, ihmetellen mikä suhdettamme hiersi, vaivuin jopa masennukseen mieheni välimpitämättömyyden vuoksi ja jouduin käyttämään mielialalääkkeitä, itsemurhakaan ei ollut kaukana...
Salarakastaas uskotteli itselleen että mies ottaa eron ja nai hänet, kun näin ei sitten käynytkään hän purki kiukkuaan ja suruaan kuukauden verran tekstareilla miehelleni suhteen loputtua.
Mies taas ei osannut/ halunnut päästää suhteesta irti vaan jatkoi sitä tämän tolkuttoman pitkän ajan ja heijasti huonoa omaatuntoaan koko perheeseen (sanoi ettei voinut lopettaa suhdetta koska ko. nainen uhkasi kertoa minulle, tiedä häntä totta tai ei, mutta kun hän viimein lopetti suhteen, nainen käräytti mieheni minulle)
Asiaa on nyt selvitelty ja setvitty ja olemme edelleen yhdessä, suhteemme voi paremmin kuin vuosiin, mieheni on avoimempi ja rakastavampi kuin koskaan (20v aviossa).
Toivon vain että olisin tiennyt aijemmin suhteesta, se ei olisi ehtinyt tehdä niin paljoa hallaa perheellemme jos se olisi loppunut aijemmin (tai sitten olisimme eronneet).
Tämä petetyksi tulemisen nöyryytys kulkee lopun elämää mukanani, vaikka olenkin nyt ""löytänyt"" mieheni uudelleen aivan toisella tasolla henkisesti sekä seksuaalisesti.
Tällä hetkellä en haluaisi missään tapauksessa erota, mutta jos sama tilanne vielä uusiutuisi toivoisin saavani asiasta tiedon heti, silloin avioliittomme kyllä olisi ohi!!!

pirre
Ei näille salarakkaille (lue huorille!) kannata mitään kohteliaita pyyntöjä esittää, että olkaapas kilttejä ja kertokaa suhteestanne aikaisemmin. Minun mielestä paras pyyntö olisi niille: ""Niele pääsi!""

• Tykkää
Reactions: Katastrofi
Curnelia
Ihan asiaa puhut. Vahinko vaan, että eipä taida niitä salarakkaita kiinnostaa eikä omaatuntoa paljoa soimata se että tempuillaan rikkovat perheitä ja lasten koteja, tuhoavat parisuhteita ja ihmisten mielenterveyden. Salarakkaat ovat oman narsistisen napansa koukussa ja toimivat vain itsekkäästi oman etunsa mukaisesti tai ainakin sen mukaisesti minkä milloinkin kuvittelevat ajavan omaa etuaan.

plaah
Onneks ne kiltit miehet ovat aina vietävissä... Ne eivät tee mitään pahaa.. Kaikki on vain itsekeskeisten salarakkaiden syytä :)... VOi pyhä sylvi teitä!!!

-sisäinen kauneus on rumien keksintö-

Nainen,mutei salarakas
Ei se kertominen auta,kun ei vaimo usko! Kysyy mieheltä onko suhde ja mies tietysti kieltää. Pitäisi olla konkreettisia todisteita, jotta uskoisitte.

elli
Niinpä ,huoranahan useimmat ukkomiehet näitä salarakkaitaan pitävät, naiset eivät sitä kyllä itse huomaa, vaan luulevat suhteen johtavan johonkin pysyvään.
Sitten itketään jälkeenpäin kun tuli heitettyä monta vuotta hukkaan ukkomiehen eroa odotellessa, eikä miehellä ollut pienintäkään aikomusta jättää vaimoaan (näin ainakin meillä).
Näissä salarakkaissa on toki se parempi asia kuin maksullisissanaisissa että ovat ilmaisia!

juuh
Esittäisit tuon pyynnön miehellesi, sehän sua petti. Ei se salarakas ole sulle mtiään asiolupauksia uskollisuudesta vannonnut, vaan ihan se sinin rakas miehesi. Väärältä taholta apuja anelet.

sd
Sinä olit ja olet miehesi VAIMO, eivät pimut Sinua ohita vaikka kovasti yrittävät kaikin keinoin kivuta paikallesi aina
niitä riittää pyrkijöitä , mutta eivät ykköseksi kakkoset pääse!

Yritä unohtaa kyseinen episodi niin hyvin kuin pystyt, pyyhi se mielestäsi ja elä täysillä miehesi kanssa. Onnea Matkaan!

ex
Älä viitsi teeskennellä, että hyvin menee. Olepa rehellinen itsellesi! Mies ei rakasta sinua, koska petti sinua vuosia!! Ei suhteenne tule koskaan ennalleen. Mies ajattelee sitä toista ja panee sinua. Sinä huolehdit kodin ja lapset. Mies esittää katuvaa ja kun olet rauhoittunut (mies esittänyt roolinsa kunnon miehenä ja isänä) ja hups, uuden salasuhteen voi taas aloittaa. Mikäs sen estäisi, kun vaimo antaa aina kaiken anteeksi. Mies on heikko, ei millään haluaisi pettää, mutta ne toiset naiset... he ovat viekkaita ;-).

Yritä keksiä sänkyhommiin nyt uusia kikkoja. Onko mies huomioinut sinua tavallista enemmän? Ehkä toinen nainen opetti hänelle, miten naista kohdellaan ja nyt sinäkin saat nauttia toisen naisen koulutuksen tuloksista.

Ilmaisesta en menisi puhumaan mitään. Tuskin miehesi sinulle kertoo, millaisia lahjoja hän toiselle naiselle on ostanut. Joskus samanlainen molemmille :)

Sinä et unohda koskaan, ei unohda miehesikään. Välissänne on aina joku kolmas. Voit uskotella itsellesi mitä haluat. Näillä foorumeilla on monenlaista itselleen totuutta jankuttavaa vaimoa ja miestä, joilla ei näy todellisuus kirkastuvan. Mutta nauti sinä miehestäsi niin kauan kuin tuota iloa taas riittää. Pystyisinpä minä huijaamaan itseäni samoin.

Namu
Hei hetkinen.
Jos ollaan aivan absolutisteja ja kirkon ohjeiden ja
papin aamenen noudattajia ei ongelmia avioliitossa liene...
Mutta, jos sattuu ihastus.
Uskon ihmisen pystyvän unohtamaan huonot kokemukset,
myös ihmissuhteissa.
-Eteenpäin, sanoi mummo lumessa-
Eletään tätä päivää ja huomista kuten tuhannet uusperheet
ja eronneet ja karanneet ovat tehneet.
Erehdysten jälkeen voi aloittaa myös entisen kanssa uuden ajan suhteessaan.
Ihminen on sopeutuvainen eläin !

Tasa-arvo
Kyllä tuo pettämisen kertomispyyntö tulee omalle miehelle kertoa, kuten täällä jo todettiinkin. Toinen nainen ei voi tietää oletko sinä niitä vaimoja, jotka haluavat kuulla vai eivät, jotka uskovat vai eivät. Jos tulevaisuudessa toinen nainen soittaisi sinulle niin mitä ja ketä uskoisit jos miehesi sanoisi ettei pidä paikkansa? Myös siitä olen samaa mieltä että miehesi on oppinut uusia kikkoja ja piristynytkin sivusuhteessaan. Tämä toinen nainen on muuttanut miestäsi mutta myös sinua muutenkin kuin sängyssä. Onhan tavallaan sinullakin ollut tähän naiseen suhde, vaikket siitä ole muuta tiennyt kuin pahan olon verran. Olet antanut anteeksi, ikävä sanoa mutta miehesi tietää että annat anteksi kyllä toistekin. Itseäsi petät jos väität ettet takuulla. Ei rikottua astiaa voi toiste rikkoa eli ensimmäinen petos on kova juttu, mutta toinen ei enää omaa samaa arvoa kuin ei sitä seuraavatkaan. Näin muuten ajattelee pettäjämiehesikin.

naimisissa
Ihminen on sopeutuvainen eläin :) Niin on. Minäkin osaan peittää hyvin sen, että todellisuudessa fantasioin eräästä entisestä salarakkaastani. (Sängyssä ja sen ulkopuolella)Päivittäin hän mielessäni käy, mutten kai minä nyt sitä puolisolleni kerro!

Viisas
Älä sinä alkuperäinen usko tätä EXää. Avioliitossa on muutakin kuin seksi ja ihmiset (lue:miehet) ovat erehtyväisiä.
Kyllä voi unohtaa ja mennä eteenpäin, miksi ei voisi? Monia mies on pettänyt esim. taloudellisissa asioissa ja hyvin pyyhkii silti.
Mitä nyt sitten tapahtui. Mies höpsähti toiseen joka todennäköisesti liioittelee koko juttua. Sinä olet kuitenkin hänen vaimonsa ja se on miehelle tärkeä asia. Sinua hän rakastaa ja sinuun hän on sitoutunut.
Ei salarakkaiden kanssa mennä naimisiin, he ovat hetken huvi ja sehän heitä rassaa. Ongelmahan onkin oikeastaan näiden kakkosten. Niin se pitää ajatella.

terkkuja sinnekin...
Minun ""salarakkaani"" nykyinen vaimo, on hänen entinen salarakkaansa. heh...Varsinainen lumppu, jonka vuoksi mies jätti pienet lapsetkin. Hyvällä omalla tunnolla käytän joskus tätä miestä. omakseni en tietystikään ottaisi moisia kiertomiehiä.

Make
Itse jäin kiinni salarakkaan pitämisestä ja pitihän sitä vaimoa tyynnytellä jotenkin, joten maksoin matkat, kuhertelen ym. jotta vaimo antoi anteeksi. Eihän sitä nyt voi vaimoa jättää kun hän hoitaa huushollin ja lapset. Pidän salarakkaan kanssa pientä paussia, ja kun tilanne on tyyntynyt, aloitan taas hemaisevan naiseni tapaamisen. Ja hän on myös naimisissa tahoillaan. Oma vaimoni on niin löysistynyt ja rumentunut siitä, kun menimme naimisiin, että eipä paljon häntä enää tee mieli. Ei sängyssä eikä muutenkaan. Elämä on ihanaa kun sen osaa hoitaa oikein!

ymmärrys
Onko tämän palstan keskustelijat ihan oikeasti noin nelikymppisiä íhmisiä ja kokemus rikkaita?
Vähän tuntuu että koko keskustelu on niin laput silmillä ravaamista kuin vain voi. Ihaa...

Turhaan sinä ap.odotat joltain salarakkaalta reilua peliä. Se reilupeli loppui siinä vaiheessa kun selvisi että mies on ukkomies.
Jos joltakin haluat varmistuksia pyytää tee kaikkesi suhteesi eteen että mies ei halua enää ketään muuta kuin vain sinut ja vain sinut. Ja tee hänelle selväksi että jos lankeaa silloin lasketaan sekuntteja kun kalsarit ja kengät lentää rakkaasta kodista ulos.

Äijä ei usko kuin piikkilankaa -- näin se on. Ainakin minulla on sellainen kokemuksen sanoma.

minäkin
Saman kokeneena ja avioliitto edelleen kasassa toivon sinulle kärsivällisyyttä ja uskoa vanhan kansan sanontaan, että aika parantaa haavat. Ei ne ehkä parane, kyllä arvet jää ja aina välillä tulee mieleen ja tulee piikiteltyä jne. Mutta ihan oikeasti ei pettäminen ja miehen entinen rakastajar ole enää joka päivä mielessä, eikä epäluottamus kaiherra ihan joka asiasta. Päivä kerrallaan ollaan potkittu eteenpäin ja nautittu yhteisestä elämästä perheemme kanssa. Itse opin, etten voi elää toisen kautta, vaan itse on hyvä olo ja hyvät päivät tehtävä, näin meillä on yhdessäkin hyvä olla. Eikä se enää niin kamalaa olisi yksin jäädä, lopultakin on itsetunto noussut, sekin pikkuhiljaa. En kadu että annoin pettäjän jäädä kotiin, en sekuntiakaan. Sorry kakkoset.

hoh hoijaa
""Ei se aina noinkaan mene. Monasti se salarakas (tyhmä nimitys muuten!) vie sen ykköspaikan. Että kenen se ongelma sitten on?""

Siitä on olemassa oikein tutkimuskin, että todella harvoin se salarakas sitä miestä saa. Vaikka mies vapautuisi ykkösestään ei kuitenkaan usein otakaan sitä kakkosta!

Yhteistyössä