naisella liian tiukka

• Viestiketjun aloittaja jaska
  • Ensimmäinen viesti
Kalu 18cm
Älä valita! Saiskin tiukkaa, lainaa mulle voin kokeilla avarretaan paikkoja naidaan joka reikään ja isolla sauvalla herkistellään ni jo sopii. Et taija pillun päälle ymmärtää.

Kalu 18cm
Älä valita! Saiskin tiukkaa, lainaa mulle voin kokeilla avarretaan paikkoja naidaan joka reikään ja isolla sauvalla herkistellään ni jo sopii. Et taija pillun päälle ymmärtää.

Tiukkis.
Olen maistanut pientä sekä reilumman kokoista pimpslooraa. Kyllä se väljempi malli oli passelimpi meikäläiselle. Meikäpojan keskikokoinenkin penis nautti liukkaasta, lempeästä ahtaudesta aivan sikana. Pieni pillu, no, se on pieni, ja ahdas, jopa hiukan kivuliaskin.

Weins
Kyllä, etenkin nuorten naisten pimppi voi olla liian tiukka yhdynnän alussa. Olen tavannut naisia joiden kanssa yhdyntä on pitänyt aloittaa hyvin hitaasti, siis ettei saman tien "survo" penistä sisään vaginaan kokonaan, vaan vähitellen ja hitaasti... 5-10 min päästä pimppi sitten venyi eli mukautui tarpeeksi, eli ei ollut ongelmia yhdynnän kanssa mitenkään, suorastaan nautinnollista :)

Yhteistyössä