Pillun tiukkuus ja löysyys, miehille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti Pillunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nti Pillunen

Vieras
Pillun tiukkuus ja löysyys, miehílle!
Tulipahan vaan mieleen, että voiko naisella olla luonnostaan löysä pillu jo nuorena? Tai siis että onko niin, että joillakin löysä ja joillakin tiukka, että eroja jo teini-iässä?

Oisko miehillä tästä kokemusta? Minä nimittäin muistan, että joskus 14-v kun menetin neitsyyteni, niin jälkeenpäin typerä poikakaverini oli valittanut ja haukkunut minua "löysäpilluksi" kavereilleen.

Tuli vain mieleen, että pitiköhän se paikkansa? Itse vaikea arvioida onko löysä vai ei. Kummalle tuntuisi kuitenkin sellainen, että neitsyt olisi kovin löysä tai väljä.

Ei liity ikään, synnytyksiin, eikä kokemukseen. Yksilöllinen juttu, mahdollisesti hormonalinen asia. Erikoislääkäriltä kuultu!

Lantionpohjan jumppa auttaa! Kysymys on lihaksista.

Älä välitä entisen poikaystäväsi paskapuheista. Kaikki muutkin osaavat jättää tuollaiset puheet omaan arvoonsa. Veikkaisin, että halusi vaan syyllistää sinua siitä, että itse ei oikein onnistunut ja syytti sinua. Hänellä on lähinnä väljät aivot kun tuollaisia möläyttelee! Tuskin pitää edes paikkaansa. Eikä sillä ole edes väliä vaikka pitäisi paikkaansa. Muut asiat on tärkeimpiä. Älä stressaa enää tuota. Huolet pois! Juttele vaikka gynekologin kanssa asiasta, jollei tämä vielä helpottanut sinua!

Tv. Faktaaa

Minulle on käynyt usein gynellä niin, että kun gyne kurkistaa alapäähän hän saqnoo, että jaha ja vaihtaa kädessä olevat instrumentit niihin pienimpiin mitä löytyy ja on huomauttanut ahtasiat paikoista. Miehiltäkin näistä on saanut kuulla. Eli ilmeisesti eroa on.

ap:lle taas sanoisin, että jos 14-veenä olet jonkun alta 20-veen jätkän kanssa neitsyytesi menettänyt, niin tuskin tällä jätkällä on paljoa vertaoilupohjaa ollut muihin naisiin, kunhan on näytellyt jätkäporukassa kovista.

Joo, kyllä eroja varmaan on.
Mulla menee ne isoimmatkin laiteet ja tutkimukset ovat kivuttomia. Näytteenotto ja muu kaapiminen kyllä koskee, mutta varsinainen avaaminen ei tunnu missään.
Mun lääkäri ei ola varsinaisesti sanonut isoksi, mutta pitää minua potilaana, jota on helppo tutkia. Lapsetkin ovat tulleen tosi helposti.
Mun miehen mielestä olen sieltä isoimmasta päästä, mihin on törmännyt.

Yhteistyössä