35+ vauvan odottajat

Pahoittelut @Ks_ !
Mie myös herään jos lapsi liikahtaakin viereisessä huoneessa yöllä, onneksi on rauhallinen nukkuja. Kaikkein parhaiten saan nukuttua jos nukun samassa huoneessa, nää on näitä primitiivivaistojuttuja kun täytyy pitää huolta lapsen elossapysymisestä..
Rakenneultrassa kaikki oli melkolailla hyvin, pojan mitat oli edellä muutaman päivän ja painoarvio oli yläkäyrällä. Hurjasti hän liikkui näytöllä mutta tunsin liikkeistä vain murto-osan. Sydämen väliseinässä saattaa olla pienenpieni reikä muttei se virtauksissa näkynyt, seurataan sitten muutaman viikon kuluttua uudestaan. Tänään 20+4 :whistle:
 
Meille syntyi eilen aamulla kiireellisellä sektiolla ihana poika 3660g ja 52cm.❤ Synnytys meni huonosti ja päädyttiin leikkaamaan kolme vuorokautta käynnistyksen aloittamisesta.

Viimeiset 16 tuntia olin salissa kalvojen puhkaisun jälkeen, mutta puudutteiden toimimattomuuden, hieman liian lyhyiden supistusten ja järkyttävien kipujen saattamana minut vietiin lopulta leikkaussaliin, jossa vielä poikkeuksellisesti minut jouduttiin nukuttamaan ja menetin 1,5 litraa verta, kun istukka ei ollut meinannu irrota.

Nyt on kovat kivut ja olisi ihanaa hoitaa vauvaa, mutta vaikeaahan se on niinä aikoina kun mies ei voi olla osastolla, kun itse ei vielä oikein pysty tekemään mitöön. Tämän yön poika nukkuukin imetyksiä lukuunottamatta hoitajien huomassa.
 
Oon niin pahoillani @Ks_ , lämmin halaus <3 :(

@Hypsy , on teillä ollut melkoinen koettelemus! Onneksi kaikki nyt hyvin, ja pian sinäkin oot taas iskussa ja pääset vauvaa kunnolla hoitamaan <3 :) Jaksamista ja voimia paranteluun, ja tosi paljon onnea pienestä pojasta koko perheelle :love:
 
@Alinna86 eikös siulla ollut ultra huomenna? Tsemppiä jo etukäteen! ❤
Täällä yö 5/5 menossa... Onneksi väsymys on helpottanut, vielä pari viikkoa sitten tuntui ettei silmät pysy yövuoroissa auki mut nyt jo olo normaali öissä ja väsymys pysynyt poissa. Odotan jo niin kovin että pääsee jouluna paljastamaan uutisen tärkeimmille ❤

Oliivi 9+6
 
@Alinna86 eikös siulla ollut ultra huomenna? Tsemppiä jo etukäteen!
Täällä yö 5/5 menossa... Onneksi väsymys on helpottanut, vielä pari viikkoa sitten tuntui ettei silmät pysy yövuoroissa auki mut nyt jo olo normaali öissä ja väsymys pysynyt poissa. Odotan jo niin kovin että pääsee jouluna paljastamaan uutisen tärkeimmille

Oliivi 9+6
On joo. Ja kiitos tsempeistä, sitä todella tarvitaan ❤
Täällä unetonta yötä valvoskelen jännittyneenä :rolleyes:
 
Heips, Kehtaisinko jo ilmoittautua tähän ryhmään vaikka juuri vasta olen plussannut..... Olette kaikki jo paljon pidemmällä kuin minä... Ikää on kuitenkin ensiviikolla mittarissa jo 38 joten kaipaisin kauheesti ”oman ikäistä” juttuseuraa tässä tilanteessa ❤❤ Tein siis hätäisenä testit jo viime viikolla ja tänä aamuna päätin että viimeisen...viikkoja vasta 4+0. Varaan tänään neuvola ajan jo innokkaana❤ 10 kk yritetty vauvaa ja vihdoin onnistui.
Mies on siis 45 ja hänellä 10v tytär. Minulla on 7 ja 15 vuotiaat pojat eli tämä on ensimmäinen ja samalla viimeinen yhteinen❤ Tuntuu että ystäväpiirissäni lähes kaikki ovat lapsensa jo tehneet ja tosiaan olisi ihanaa jakaa näitä juttuja naisten kanssa ketkä samassa tilanteessa ❤ Ei mieskään kaikkea vouhotusta jaksa kuunnella...;)
Ihan kun olisi ekaa kertaa raskaana kun oon ihan yli innokas:ROFLMAO:
Laskettu aika omien laskujen mukaan 10.8

Brunet ja Tähti 4+0
 
@Alinna86 n kuulumisia täällä vaan tiedustelen.. Toivottavasti kaikki on hyvin
Ei meille tätä onnea näköjään suoda. Kaikkemme ollaan nyt tehty, 4 perättäinen keskenmeno, toinen peräkkäinen keskeytynyt. Olisi parempi ettei sitten jäisi ollenkaan raskaaksi, kun kerta toisensa jälkeen se toivo viedään pois.
Ensi viikolla varmistetaan vielä että kehitys on lakannut, sikiö vastasi kyllä viikkoja mutta sykettä ei näkynyt vaikka viimeksi löyty ja näkyi heti. Taaskaan ei mitään merkkejä keskenmenosta, ei vuotoja,eikä kipuja. Raskausoireetkin jatkuu.
Meidän yritys päättyy tähän, ja täytyy luopua haaveesta yhteisestä lapsesta ja keskittyä vain toisiimme.
Kaikkea hyvää muille ja toivottavasti saatte pienokaiset syliin saakka❤
 
Ei meille tätä onnea näköjään suoda. Kaikkemme ollaan nyt tehty, 4 perättäinen keskenmeno, toinen peräkkäinen keskeytynyt. Olisi parempi ettei sitten jäisi ollenkaan raskaaksi, kun kerta toisensa jälkeen se toivo viedään pois.
Ensi viikolla varmistetaan vielä että kehitys on lakannut, sikiö vastasi kyllä viikkoja mutta sykettä ei näkynyt vaikka viimeksi löyty ja näkyi heti. Taaskaan ei mitään merkkejä keskenmenosta, ei vuotoja,eikä kipuja. Raskausoireetkin jatkuu.
Meidän yritys päättyy tähän, ja täytyy luopua haaveesta yhteisestä lapsesta ja keskittyä vain toisiimme.
Kaikkea hyvää muille ja toivottavasti saatte pienokaiset syliin saakka
Eikä!:cry: Itku tuli täällä teidän puolesta, niin epäreilua! :cry: Ei oo edes sanoja... Oon niin pahoillani, tää on niin väärin.:cry: Paljon voimia teille suureen suruun <3<3
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Ei meille tätä onnea näköjään suoda. Kaikkemme ollaan nyt tehty, 4 perättäinen keskenmeno, toinen peräkkäinen keskeytynyt. Olisi parempi ettei sitten jäisi ollenkaan raskaaksi, kun kerta toisensa jälkeen se toivo viedään pois.
Ensi viikolla varmistetaan vielä että kehitys on lakannut, sikiö vastasi kyllä viikkoja mutta sykettä ei näkynyt vaikka viimeksi löyty ja näkyi heti. Taaskaan ei mitään merkkejä keskenmenosta, ei vuotoja,eikä kipuja. Raskausoireetkin jatkuu.
Meidän yritys päättyy tähän, ja täytyy luopua haaveesta yhteisestä lapsesta ja keskittyä vain toisiimme.
Kaikkea hyvää muille ja toivottavasti saatte pienokaiset syliin saakka
Voi ei:cry: itku tuli täälläkin! Todella todella väärin:cry:
Yölläkii sinuu mietin ja kovin toivoin kaiken olevan hyvin:cry:
Osanotot ja hurjasti jaksamista teille molemmille ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Kuinkas täällä voidaan? Onko ultria tai muuta jännää tulossa? Meidän babyn työnimenä on pari päivää ollut Raimo :rolleyes:, toki tuo vaihtuu melkein päivittäin.. Ollaan ihan oikeitakin nimiä uskallettu miettiä, toinen nimi on valmiina.
Ahkera hän on liikkumaan, lähes aina kun asetun aloilleen alkaa jumpat. Nopeasti kuluu nyt viikot, huomenna 22 täynnä jo! Inhottavan unen näin synnytyksestä, siinä palautui liian realistisesti mieleen esikoisen synnytys paniikkeineen. Kunpa nyt pääsisi helpommalla :sneaky:.. Voikaa hyvin kaikki!
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja Shibali
Pitkästä aikaa kuulumisia.

Olen niin pahoillani Alinna86, ehkä siellä vielä pikku toivon hippunen on jos kuitenkin vastasi viikkoja. Paljon voimahaleja jatkoon❤

Tänne kuuluu ihan hyvää, muutamat kuvotukset oli viime viikolla kaksi kertaa oksensin, en vieläkään kestä jääkaapin hajuja.
Istukka on takaseinässä, että pieniä liikkeitä olen tuntenut kun ihan rauhotun paikoilleni.
Olen myös kerran ultran jälkeen kuunnellut sydänääniä.

joku uusikin taisi ilmoittautua, tervetuloa vaan mukaan. Yritän itse olla täällä aktiivisempi.
Mulle tuli muuten aika rakenneultraan 18.1, tuntuu niin kaukaiselta mutta ihanaa kun aika tuli.

Jouluostoksilla juostu tänään koko päivä, nyt jalat ihan kipeänä..mutta lahjat alkaa olla hankittu.

Mukavaa viikonlopun jatkoa teille kaikille❤
 
Viimeksi muokattu:
ODOTTAJAT

NIISKUNEITI2020 16.2.2021
SAAGA79 41v la 18.2.2021
SHIBALI 40v la 22.3.2021
FORESTER 42v la?
DISCO VOLANTE 37v la 7.5.2021
LATILA 39v la 12.5.2021
SARIAANA82 38v la 4.6.2021
OLIIVI3 35v la 28.6.2021
MUSTALILJA la 7.7.2021
ANITZ81 39v la 12.7.2021
BRUNET82 38v la 10.8.2021




SYNTYNEET

Hypsy 37v poika 27.11.2020❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Oliivi3 ja Shibali

Yhteistyössä