Toiveissa vauva 2021

Ihanaa sunnuntaita kaikille ja onnea plussanneille! Tsemppiä myös uudessa kierrossa oleville!

Täytyy myös ottaa tuo punaviiniglögi testaukseen, tänään tuli ovistestiin tasapaksut viivat, joten huomenna olis sitten dpo 0. Yritän lisätä alle linkin ovistestin kuvasta, saa nähdä onnistuuko :D
https://aijaa.com/bG6Euv

Olen myös miettinyt, että sokeireiden vähentäminen ja painonpudotus auttaisi raskautumiseen ja nyt onkin tovin ollut kokeilussa herkkujen vähentäminen ja liikunnan lisääminen. Noh, eipä se ole tärppiin vielä auttanut, mutta ainakin oma olo on energisempi :)
 
vierailija
Hei, ja lämpimät onnittelut plussanneille, ihanaa! Olisi kysymys teille kaiken kokeneille naisille: te, kenellä on mitattu amh-arvoja, onko onnistumistarinoita (raskautumisia) matalilla arvoilla? Ja oletteko saaneet lääkäreiltä tai muualta vinkkejä, miten tuota amh-arvoa voisi parantaa? Lueskelin netistä, että jotkut on jopa saaneet arvon nousemaan hieman, ja raskautumisiakin oli alhaisillakin arvoilla. Mites täällä? Kaipailisin toivon kipinää kun itsellä todettiin just amh-arvo 0,5 - loppusuoralla siis nähtävästi ollaan... ultrassa kylläkin kaikki ok ja oli iso johtofollikin näkyvissä. Mutta kokemuksia tästä, anyone?!
 
Onko teillä kierukan poiston jälkeen jääny menkat pitemmäksi aikaa pois tms? Mulla nyt noin 4 - 6 päivää myöhässä. Tein alkuviikosta testin mikä oli nega. Tää on toinen kierto ehkäisyn poiston jälkeen. On niin outoa!
Itsellä oli hormonikierukan poiston jälkeen vuotoa n. 5 päivän ajan ja seuraava kierto alkoi 4 päivää myöhässä. Sen jälkeen kierrot olivat säännöllisiä.
Kannattaa testailla uudestaan, jos kierto on edelleen myöhässä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Lilaaa
Paljon onnea plussanneille <3 Täällä tänään dpo7 tai dpo8, apteekin testi näytti edelleen hailakkaa haamua, voi kumpa tietäisi onko tämä nyt pregnyliä :D Mielenkiinnosta siis vaan testailen että koska se nega tulee jos ei ole tärppi käynyt. Tietää sitten ensi kerralla :) Oireita: kivistelee ja nippailee kohtua, mut sit taas ei mitään. Lieviä repäisykipuja aivastaessa/noustessa rivakasti, palelu"kohtauksia" vaikken ole kipeä, lämpö siinä 36,8-37 ja sitten se mitä pidän itse isoimpana oireena niin ei vituta yhtään, ei siis mikään :D Heh no saa nähdä :D
 
Itsellä oli hormonikierukan poiston jälkeen vuotoa n. 5 päivän ajan ja seuraava kierto alkoi 4 päivää myöhässä. Sen jälkeen kierrot olivat säännöllisiä.
Kannattaa testailla uudestaan, jos kierto on edelleen myöhässä!
Mulla oli ekat menkat 1 pvän, ja nyt ei oo kuulunut näitä toisia ollenkaan, ei minkäänlaista vuotoa. Testit on loppuneet mutta aion kyllä ens viikolla käydä ostamassa lisää jos ei ala :eek: mitkä ootte muuten kokeneet parhaiksi raskaustesteiksi? Ostan aina niitä rfsu halpoja :D viimeksi kun olin raskaana, mä muuten tein sen samaisen testin 10 pvää menkkojen poisjäämisen jälkeen ja se oli aika haalea jopa silloin!

Ja paljon paljon onnea plussanneet! Ihana juttu :) ❤
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei taas!

Kuukautisiin flon mukaan 6pvä ja puhdas nega testattu cb earlyllä. Ajattelin tulevassa kierrossa ottaa yhteyttä felicitasin gyneen jolla kävin ultrassa syyskuussa, ultran mukaan kaikki kunnossa molemmilla puolilla ja kohdussa. Mutta haluaisin nyt vähän lisää selvittää voisiko minussa olla kuitenkin jotain helposti korjattavaa vikaa. Esim ovulaation tapahtumisessa kun limoja ei tosiaan ole ollut koko syksynä, eikä oikein muitakaan oireita vaikka ovistikut näyttää että jotain tapahtuu kuitenkin.

Haluaisin siis kysyä teiltä tietävämmiltä olisiko jotain kokeita mitä voisin vaikka pyytää ottamaan? Jotta tiedettäisi esim tatvitsinko tukea johonkin, munosolun irtoamiseen tms tms? Mies ei vielä suostu siittiötutkimukseen, kun vasta aikaisintaan kuulema maaliskuussa. Hänen mielestääb kun meillä ei ole vielä kiirettä. Joten ajattelin jos tutkisin oma alotteisesti jotain itsessäni ennen sitä?
 
Aiemmin oli puhetta liikunnasta ja juoksemisesta ovulaation aikaan. Ilmeisesti se on hyvä juttu ja verenkierron vilkastuttaminen on hyvästä. Mites onko jollain kokemusta tai tietoa avantouinnista ovulaation aikoihin :D :D :unsure:
 
Paljon onnea plussanneille <3 Täällä tänään dpo7 tai dpo8, apteekin testi näytti edelleen hailakkaa haamua, voi kumpa tietäisi onko tämä nyt pregnyliä Mielenkiinnosta siis vaan testailen että koska se nega tulee jos ei ole tärppi käynyt. Tietää sitten ensi kerralla Oireita: kivistelee ja nippailee kohtua, mut sit taas ei mitään. Lieviä repäisykipuja aivastaessa/noustessa rivakasti, palelu"kohtauksia" vaikken ole kipeä, lämpö siinä 36,8-37 ja sitten se mitä pidän itse isoimpana oireena niin ei vituta yhtään, ei siis mikään Heh no saa nähdä
Minulla eilen tuli tuollaisia repäiseviä tuntemuksia kun venyttelin lattialla, muuten on ollut ihan hyvä olo fyysisesti. Minulla on vähän herkemmin palanut hermot tässä viikonlopun aikana kuin normaalisti. Mielenkiintoista kuulla @chili_ vahvistuuko viiva testeissä. Itsellä vasta dpo4 joten pitää malttaa vielä muutama päivä, ennenkuin näkee onko punkkuglögit tepsineet :D
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Oletettavasti ovisplussa tänään kun on vahvistunut jo aamupäivästä noinkin hyvin ja viimeksi oli sama kp tuollainen viiva ja silloin illalla viiva oli jo haaleampi eli ei ollut mikään järin vahva viiva silloinkaan tuo toinen. Joko en vaan saa kiinni sitä vahvinta viivaa tai sitten ei vaan tule vahvana. Eli tänään olis dpo - 1. Vai mitä mieltä olette? :unsure:

 
Tänään hymyili digi-ovistesti(y):giggle:
Eli huomenna dpo 0(y)
Vihdoinkin pääsen piinailemaan yli puolen vuoden tauon jälkeen.:love::X3:
Toukokuisen tuulimunaraskauden ja sen lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen pidettiin vähän taukoa yrityksestä. Nyt marraskuussa aloitettiin yritys uudelleen ja ollaan pidetty tuota joka toinen päivä tallettelua tahtia yllä.(y) Nyt olis siis tallettelut osunu dpo -5, dpo -3 ja dpo -1 päiville.:unsure: Ja huomenna varmaan heti uusiksi kun on kerran ovispäivä:X3:
 
Täällä ihmettelen kun aamulämmöt ei mitenkään ihmeemmin ole laskenut vaikka tänään kp2. Digi ovis testin tilasin tähän kiertoon, toivottavasti tämä olisi se tärppi kierto. Minäkin mietin punaviini glögiä,että saisinko sitä juotua:)

Miten teillä miehet suhtautuu näihin "poppa" konsteihin?Meillä mies lähinnä naureskelee :(
Tänään päätin,että nautin joulun odotuksesta ja siinä sivussa talletellaan:) Ärsyttää vaan se,että flo ennustaa menkat jouluaatolle :( Todella huono ajoitus....Millä pitää joulumieli yllä jos menkat alkaa kesken joulun vieton?

Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille:)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täällä ihmettelen kun aamulämmöt ei mitenkään ihmeemmin ole laskenut vaikka tänään kp2. Digi ovis testin tilasin tähän kiertoon, toivottavasti tämä olisi se tärppi kierto. Minäkin mietin punaviini glögiä,että saisinko sitä juotua

Miten teillä miehet suhtautuu näihin "poppa" konsteihin?Meillä mies lähinnä naureskelee
Tänään päätin,että nautin joulun odotuksesta ja siinä sivussa talletellaan Ärsyttää vaan se,että flo ennustaa menkat jouluaatolle Todella huono ajoitus....Millä pitää joulumieli yllä jos menkat alkaa kesken joulun vieton?

Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille
No jos ei alakaan, niin on sitten superhyvä joulumieli! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Nyt on pakko kysyä teiltä neuvoa tämän asian suhteen, koska itse en tiedä mitä pitäisi tehdä.? Eli miulla oli ti-to vaihtelevasti vuotoa pyyhkiessä, mutta ei ollut ollenkaan sellainen olo, että ne olisi ollut menkat. Tiistai oli kp 24 ja nyt olisi kp 29 ja ollut välillä menkkamaisia kipuja alavatsalla, selässä sekä nivusissa, mutta ei vuotoa sen torstain jälkeen. Raskaustesti näyttää negaa. Pisin kierto miulla on ollut 30päivää. Eli voisiko olla mahdollista, että testi voisi muuttua positiiviseksi? Ovulaatiota en ole tikuttanut, joten siitä ei ole mitään tietoa.
 
Nyt on pakko kysyä teiltä neuvoa tämän asian suhteen, koska itse en tiedä mitä pitäisi tehdä.? Eli miulla oli ti-to vaihtelevasti vuotoa pyyhkiessä, mutta ei ollut ollenkaan sellainen olo, että ne olisi ollut menkat. Tiistai oli kp 24 ja nyt olisi kp 29 ja ollut välillä menkkamaisia kipuja alavatsalla, selässä sekä nivusissa, mutta ei vuotoa sen torstain jälkeen. Raskaustesti näyttää negaa. Pisin kierto miulla on ollut 30päivää. Eli voisiko olla mahdollista, että testi voisi muuttua positiiviseksi? Ovulaatiota en ole tikuttanut, joten siitä ei ole mitään tietoa.
Yhdellä tutulla oli ollut vuotoa, jokusia päiviä ennenkuin odotettujen menkkojen piti alkaa, sitten noin viikon päästä teki plussatestin.
 
Nyt on pakko kysyä teiltä neuvoa tämän asian suhteen, koska itse en tiedä mitä pitäisi tehdä.? Eli miulla oli ti-to vaihtelevasti vuotoa pyyhkiessä, mutta ei ollut ollenkaan sellainen olo, että ne olisi ollut menkat. Tiistai oli kp 24 ja nyt olisi kp 29 ja ollut välillä menkkamaisia kipuja alavatsalla, selässä sekä nivusissa, mutta ei vuotoa sen torstain jälkeen. Raskaustesti näyttää negaa. Pisin kierto miulla on ollut 30päivää. Eli voisiko olla mahdollista, että testi voisi muuttua positiiviseksi? Ovulaatiota en ole tikuttanut, joten siitä ei ole mitään tietoa.
Seurailisin tilannetta ja tekisin parin päivän päästä uuden raskaustestin.
Joillakin tulee kiinnittymisen yhteydessä vuotoa, mainitsemasi vuoto voisi ehkä olla sitäkin jos tässä kierrossa ovulaatio olisi tapahtunutkin hieman myöhemmin.
 
Hei täällä koko syksyn ollut taustalla ja kovin mukana hengessä. Listoille en halua, mennään miehen kanssa tjottaamalla. Olen 39 ja mies pari vuotta nuorempi. Haaveena molemmille toinen. Ja nyt kysymys, mille teidän rinnat on tuntunut plussatessa? Mulla kirvellyt pari päivää. Kp 17 menossa ja 4 pv oleteusta oviksesta, en ole tikuttanut vaan kuukautis sovelluksen mukaan. Talletettiin 4 päivää ennen oletettua ovista. Eilen illalla miehen nuuska haisi ihan kuolemalle ja meetvursti maistui tänään oudolta, suussa maistuu rautamainen maku
 
Mikä tää punaviini glöi juttu on? Ihan ohi mennyt
Ovis ilmeisesti oli ja meni eilen aamulla siis näkyi ja tänä aamuna ei enää, saa nähdä miten käy nyt vaan pitää yrittää unohtaa koko asia
@mamma41 täällä oli puhetta punaviinin juonnista ovulaation jälkeen ja vinkkasin että punaviiniglögi on hyvä vaihtoehto jos punaviinin maku ei niin miellytä:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Paljon onnea plussanneille <3 Täällä tänään dpo7 tai dpo8, apteekin testi näytti edelleen hailakkaa haamua, voi kumpa tietäisi onko tämä nyt pregnyliä Mielenkiinnosta siis vaan testailen että koska se nega tulee jos ei ole tärppi käynyt. Tietää sitten ensi kerralla Oireita: kivistelee ja nippailee kohtua, mut sit taas ei mitään. Lieviä repäisykipuja aivastaessa/noustessa rivakasti, palelu"kohtauksia" vaikken ole kipeä, lämpö siinä 36,8-37 ja sitten se mitä pidän itse isoimpana oireena niin ei vituta yhtään, ei siis mikään Heh no saa nähdä
Mulla näkyi pregnyl testissä vielä dpo9, mutta monella häipyy aikaisemmin. Toivottavasti tärppää teillä!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja chili_

Yhteistyössä