Hänestä on paljon videomateriaalia missä koskettelee ja puristelee lapsia sopimattomasti, niistä lapsista _ei_ tunnu niillä videoilla selvästi kivalta.
On olemassa tapansa silittää ja koskettaa lasta ja sitten on se toinen, epämiellyttävä tapa koskettaa.
Monet jakelevat tänne linkkejä missä naisten kerrotaan kokeneen seksuaalista häirintää Trumpin taholta, mutta myös Bidenistä on olemassa videomateriaalia missä naiset itse todistavat joutuneensa Bidenin ahdistelemiksi (näistä ei kukaan puhu, eikä niiden videoiden aitoutta, yllätys yllätys, uskota todeksi).
Mun äidillä on parkinsonin tauti ja mun lasten isovanhemmista toisella on parkinsoni ja toisella alkava dementia, mutta kukaan edellä mainituista ei ole ikinä ahdistellut ketään, saati sitten kosketellut sopimattomasti.
Ikävää, että isäsi joutui käymään kyseisen sairauden läpi eläessään, mutta huomaathan etten ole sanonut kenenkään sairauksista yhtään mitään, mutta jos USAn tuleva presidentti ei selvästikkään aina lavalla muista missä hän on, niin miten kukaan voi vastuullisesti iloita siitä, että hänet valitaan johtamaan noin valtavan suuren maan päänä...varsinkin kun tiedossa on, että USAlla on ollut aina herkkä liipaisinsormi sotien suhteen?
Mieti millä tavoin Trumpista on pelkästään täällä kirjoiteltu ja kaikki se tieto perustuu mihin?
Median yksipuoliseen mielipiteeseen hänestä ihmisenä.