Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Oi voi, mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ei tainnut Sidneyn "keissi" oikein mennä maaliin..

Sidney saa ainakin olla rauhassa Donin kourimiskähminnöiltä ja seksiehdotuksilta :D
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
Kuka tahansa kandi on hullua trumpettia parempi vaihtoehto.. Ei kai nyt vihata, mutta eihän psykopaatti saa johtaa suurvaltaa, you see!
Tääkö on sitten sitä parempaa haukkumista?
Haukkua toisen maan päämiestä hulluksi ja psykopaatiksi ja sitten väität ettet vihaa? Huomaat sä miten ristiriitaisia sun mielipiteet on?
 
vierailija
Hänestä on paljon videomateriaalia missä koskettelee ja puristelee lapsia sopimattomasti, niistä lapsista _ei_ tunnu niillä videoilla selvästi kivalta.
On olemassa tapansa silittää ja koskettaa lasta ja sitten on se toinen, epämiellyttävä tapa koskettaa.
Monet jakelevat tänne linkkejä missä naisten kerrotaan kokeneen seksuaalista häirintää Trumpin taholta, mutta myös Bidenistä on olemassa videomateriaalia missä naiset itse todistavat joutuneensa Bidenin ahdistelemiksi (näistä ei kukaan puhu, eikä niiden videoiden aitoutta, yllätys yllätys, uskota todeksi).



Mun äidillä on parkinsonin tauti ja mun lasten isovanhemmista toisella on parkinsoni ja toisella alkava dementia, mutta kukaan edellä mainituista ei ole ikinä ahdistellut ketään, saati sitten kosketellut sopimattomasti.

Ikävää, että isäsi joutui käymään kyseisen sairauden läpi eläessään, mutta huomaathan etten ole sanonut kenenkään sairauksista yhtään mitään, mutta jos USAn tuleva presidentti ei selvästikkään aina lavalla muista missä hän on, niin miten kukaan voi vastuullisesti iloita siitä, että hänet valitaan johtamaan noin valtavan suuren maan päänä...varsinkin kun tiedossa on, että USAlla on ollut aina herkkä liipaisinsormi sotien suhteen?

Mieti millä tavoin Trumpista on pelkästään täällä kirjoiteltu ja kaikki se tieto perustuu mihin?
Median yksipuoliseen mielipiteeseen hänestä ihmisenä.
En ole sellaisia videoita nähnyt, joten vaikea ottaa kantaa, mutta jostakin luin, että niitä videonpätkiä olisi tarkoituksella liimailtu yhteen, jotta saataisiin ns. epäilyttävä tai epäsopiva kuva hänestä.

Olen seurannut Muchelle Obamaa ja sitä, miten hän Bidenista puhuu ja häntä arvostaa. Luotan hänen arvioonsa. Se ei tee minusta mitenkään Bidenin ihailijaa ja olisikin turhan aikaista hänestä presidenttinä mitään sanoa.

Kiitos myötätunnosta ja samoin sinulle voimia, kun on läheisiä sairaana.
 
vierailija
En ole sellaisia videoita nähnyt, joten vaikea ottaa kantaa, mutta jostakin luin, että niitä videonpätkiä olisi tarkoituksella liimailtu yhteen, jotta saataisiin ns. epäilyttävä tai epäsopiva kuva hänestä.

Olen seurannut Muchelle Obamaa ja sitä, miten hän Bidenista puhuu ja häntä arvostaa. Luotan hänen arvioonsa. Se ei tee minusta mitenkään Bidenin ihailijaa ja olisikin turhan aikaista hänestä presidenttinä mitään sanoa.

Kiitos myötätunnosta ja samoin sinulle voimia, kun on läheisiä sairaana.
Siis Michelle..
 
vierailija
Tääkö on sitten sitä parempaa haukkumista?
Haukkua toisen maan päämiestä hulluksi ja psykopaatiksi ja sitten väität ettet vihaa? Huomaat sä miten ristiriitaisia sun mielipiteet on?
Kun sadat psykiatrit on todenneet sen narsistiksi ja psykoksi, niin eihän se ole mitään vihaa!

Minäkin vaan yhdyn heidän analyysiinsä, jonka tein omalla elämänkokemuksellani jo kauan ennenkuin niistä allekirjoituksista uutisoitiinkaan.

Etkö sinä osaa lukea mitään ihmisen sanoista, teoista ja käyttäytymisestä? No ET! :(
 
En ole sellaisia videoita nähnyt, joten vaikea ottaa kantaa, mutta jostakin luin, että niitä videonpätkiä olisi tarkoituksella liimailtu yhteen, jotta saataisiin ns. epäilyttävä tai epäsopiva kuva hänestä.
Olen kuullut samaa noista naistodistajista, jotka ovat väittäneet Trumpista noin, mutta siis Bidenistä on olemassa videoita missä naiset itse kertovat kokemuksistaan + videoita todisteina.
Toki aina voidaan asioita vääristellä, molemminpuolin, ja uskon että sitä on tehty paljon...molemminpuolin.
Kiitos myötätunnosta ja samoin sinulle voimia, kun on läheisiä sairaana.
Kiitos, voimia tässä henkisesti tarvitaan.
 
vierailija
Kun sadat psykiatrit on todenneet sen narsistiksi ja psykoksi, niin eihän se ole mitään vihaa!

Minäkin vaan yhdyn heidän analyysiinsä, jonka tein omalla elämänkokemuksellani jo kauan ennenkuin niistä allekirjoituksista uutisoitiinkaan.

Etkö sinä osaa lukea mitään ihmisen sanoista, teoista ja käyttäytymisestä? No ET!
Sun elämänkokemus on täynnä vihaa.
 
vierailija
Kun sadat psykiatrit on todenneet sen narsistiksi ja psykoksi, niin eihän se ole mitään vihaa!

Minäkin vaan yhdyn heidän analyysiinsä, jonka tein omalla elämänkokemuksellani jo kauan ennenkuin niistä allekirjoituksista uutisoitiinkaan.

Etkö sinä osaa lukea mitään ihmisen sanoista, teoista ja käyttäytymisestä? No ET! :(
Sadat itseään psykiatreiksi kutsuvat puoskarit. Yksikään vastuullinen ja ammattitaitoinen ei tee tuollaisia etädiagnooseja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kiitos, voimia tässä henkisesti tarvitaan.
Ymmärrän oikein hyvin ♡

No, tässä sulle se video, sovinnon merkiksi ja hyvän mielen tuojaksi. Ehkä olet tämän jopa jo nähnyt. Mä itken vuolaasti, kun katson ja kuuntelen tätä.

Isä ja poika ♡ Prego

 
Ymmärrän oikein hyvin ♡

No, tässä sulle se video, sovinnon merkiksi ja hyvän mielen tuojaksi. Ehkä olet tämän jopa jo nähnyt. Mä itken vuolaasti, kun katson ja kuuntelen tätä.

Isä ja poika ♡ Prego

Grazie mille!
Wau, miten komeita molemmat, isä ja poika!
Ja miten hienosti sopii äänet toisiinsa

Tätä kuuntelin joskus vuosia sitten mykistyneenä, tosin siihen vaikutti myös Dionin puhdas ääni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä