Luin eilen netistä yhden gynekologin tekstin, että periaatteessa raskautumiseen pitäis riittää kun on kierron toisella viikolla seksiä 2-3krt (eri päivinä siis). Kylläpäs tuo saa kuulostamaan asian helpolta Vaan eipä oo meilläkään vielä tärpännyt YK3 mennessä ja mirenan jälkeen.
No mä en usko, että mirena ois vieny mun hedelmällisyyttä. Menkat kuitenkin on ja kierto säännöllinen mikä tarkoittaa, että ovis tapahtuu kuukausittain. Kyllä tää nyt meillä on tuurista kiinni tai miehen siittiöistä, enkä siis syytä häntä, vaan iän myötä toki luonnollista, jos näin on.
Pitää ehkä koittaa nyt pitää mielessä vaan tuo kierron toinen viikko ja ottaa rennommin. B-vitamiinilisän ajattelin ottaa kokeiluun foolihapon lisäksi, siitä oli kans maininta netissä. Nyt jos jotain positiivista niin oon ehtiny syödä foolihappoa sen 3kk, eli ainakin reilusti ennen jos raskaus nyt alkaisi
Minä oon syönyt maaliskuusta asti jo raskaus monivitamiineja,missä foolihappo mukana
Tuosta talletteluista,ovis viikollaon tiuhaan harrastettu mutta ei vaan nappaa kiinni.
Onhan se periaatteessa mahdollista raskautua siitä yhdestä oikeasti ajoitetusta talletuksista,mutta kyllä sitä tuuria ja onneakin tarvitaan matkaan
Onko täällä joku joka olisi raskautunut käyttämällä digitaalista ovis testiä?Miettinyt nyt sitä,että kun on tätä ikää,niin jos noi muut ovis testit näyttää liian aikaisin ovis plussaa ja talletus tapahtuukin liian aikaisin
Harmittaa kun rahaa on palanut noihin tavis testeihinkin jo kiitettävästi, niin mietityttää tuon digin hankkiminen, kun on ilmeisesti vaan sen yhden kierron käytössä jos kaikki liuskat ehtii käyttämään pois..
Täällä olen "raivo" siivonnut jo aamusta asti,olen lähinnä vihainen,kun kroppa ei toimi
Ja nyt sitten ne seuraavat piinapäivät osuu sinne joulun pyhille:/
Kaikesta huolimatta kaikille mukavaa viikonloppua
Aioin syödä suklaata ja arvuutella illalla perheen kanssa masked Singer hahmoja