Koska sulla pitäis menkat alkaa, vai onko jo myöhässä? Eiköhän se sieltä rupea vahvistumaanVoi, onnea molemmille!! Vitsit mä niin toivon, että pääsisin tänne jännittämään elokuuta. Tein kahtena peräkkäisinä päivinä testit, mutta molemmissa oli tosiaan vaan haaleat viivat. Vaikkakin ihan kunnolla nähtävissä, mutta alko kyllä huolestuttamaan ja jotenki semmonen tunne ettei nyt olla kovin tukevasti raskaana.
Odottelen nyt ensiviikkoon, ja jos ei siihen mennessä menkat ala niin testailen uudestaan.
Onnea myös sinulle! <3 onko teillä minkä ikäinen esikoinen?Vau, täällähän oli jo elokuisten ketju! Tein itse positiivisen testin tänään ja oman kierron perusteella LA olisi 1.-3.8. mailla. Tämä olisi toinen lapsi meille ja kun esikoinenkin meni hieman lasketun yli niin veikkaan, että kyllä tämä elokuinen on.
Huh miten ihanaa, kiitollisuutta ja kauhua mieli täynnä samaan aikaan. Tosi varhaista tietenkään vielä sanoa mitään varmaksi, mutta on silti kiva tulla fiilistelemään raskautta muiden samassa tilanteessa olevien kanssa jo tässä vaiheessa, kun en itse ainakaan uskalla vielä kertoa asiasta juuri omaa perhettä laajemmalle.
Toivon matkassa pysyviä pienokaisia ja keskusteluja hyvässä hengessä kaikille elokuisten odottajille! Mua kiinnostais kans suljetumpi fb-ryhmä, mut vasta sit kun ollaan vähän turvallisemmilla vesillä raskauden jatkumisen kanssa.
Tänään olisi pitänyt alkaa, mutta saattaa heitellä parilla päivällä. Mutta mulla lyhyt luteaalivaihe niin ovulaatiosta oli suurinpiirtein 10-11pv testin tehdessä. En tikuta tms niin ei tarkkaa tietoa.Koska sulla pitäis menkat alkaa, vai onko jo myöhässä? Eiköhän se sieltä rupea vahvistumaan
Mä en varmaan jaksa luoda omia tunnuksia, mut koitan kuitata omat viestini nimimerkillä
-poppis