Natsihenkinen pedofiili

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Epäilen etteivät saa maksimirangaistuksia, mutta toivon että saavat!!
Eikä mitään 'päästetään pois puolivälissä''.
Noi ällötykset ei tuota hommaa lopea, kun kerran tykkäävät pikkuvauvojakin satuttaa.
 
vierailija
Epäilen etteivät saa maksimirangaistuksia, mutta toivon että saavat!!
Eikä mitään 'päästetään pois puolivälissä''.
Noi ällötykset ei tuota hommaa lopea, kun kerran tykkäävät pikkuvauvojakin satuttaa.
Pääsevät pois jo enben puoliväliä.
10 vuoden tuomiosta 3 vuotta vankilassa, 2 vuotta avo"vankilassa" ja sen jälkeen lusimiset on lusittu ja kohden uusia seikkailuja.
 
  • Vihainen
Reactions: Elena777
vierailija
Voit mennä PLV pojuille ton kertoo itsenäisyyspäivänä, tietävät varmaan itsekkin totuuden.
"Puolueen edeltäjä DAP (Deutsche Arbeiterpartei) eli Saksan työväenpuolue perustettiin Münchenissä 1919 ja se oli yksi lukuisten muiden pienten ensimmäisen maailmansodan tappion nostattamien liikkeiden joukossa. Saksan armeijan palveluksessa ollut Hitler lähetettiin vakoilemaan puoluetta ja hän liittyi puolueeseen jäsennumerolla 55. Hitlerin jäsennumero muutettiin kuitenkin pian numeroksi 555, koska puolue halusi vaikuttaa suuremmalta kuin mitä se todellisuudessa oli. Myöhemmin Hitler ilmoitti olevansa ”puolueen 7. jäsen”, vaikka todellisuudessa hän oli DAP:n keskuskomitean 7. jäsen."
 
vierailija
Voit mennä PLV pojuille ton kertoo itsenäisyyspäivänä, tietävät varmaan itsekkin totuuden.
PVL:ästä en tiedä, mutta 1990-luvulla kun noita kansallissosialistiskenen tyyppejä tunsin, keskustelumme ajautuivat aina riitaan sosialismin autuudesta. Katsos kun itse olen äärioikeistolainen enkä voi hyväksyä kansallissosialismin antikapitalistista sosialistista sanomaa. Tuskinpa kansallissosialistit tänäkään päivänä kieltävät olevansa työväenluokan asialla pääomaa vastaan.
 
vierailija
PVL:ästä en tiedä, mutta 1990-luvulla kun noita kansallissosialistiskenen tyyppejä tunsin, keskustelumme ajautuivat aina riitaan sosialismin autuudesta. Katsos kun itse olen äärioikeistolainen enkä voi hyväksyä kansallissosialismin antikapitalistista sosialistista sanomaa. Tuskinpa kansallissosialistit tänäkään päivänä kieltävät olevansa työväenluokan asialla pääomaa vastaan.
uliuliuliuli
 

Yhteistyössä