Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinä et tunnu ymmärtävän, että team Trumpilla on vielä hyvää aikaa laittaa paketti kasaan ja mennä oikeuteen setvimään asia.

Sinulla ei vaan taida oikein kärsivällisyys riittää odotella?
Ei mulla kiire ole.

Kuten jo ylempänä kirjoitin, ehkä se kansalaisten turvallisuus ym on toisarvoista kun vallansiirtoa ei normaaliaikataululla anneta järjestää.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
nimenomaa oikeudessa, josta tulee päätöksiä et sori, juttunne ei etene, eikä tästä voi valittaa, koska todisteita ei ole.
miksei niitä sit esitetä oikeudelle jos niitä on?
Ei mulle niitä tarvitse esittää, ei tässä siitä ole ollut kyse.
Tästä sinun viestistä juuri huomaa hyvin, että et oikein ymmärrä.

Edelleen: ei tiukkoja todistusaineistoja anneta medialle, jo pelkästään todistajien turvallisuuden vuoksi.

Annetaan keissin edetä ihan omalla painollaan - voi olla, että keissi ei etene sinun aikataulusi mukaisesti, siihen on hyvä varautua.:)
 
vierailija
Tästä sinun viestistä juuri huomaa hyvin, että et oikein ymmärrä.

Edelleen: ei tiukkoja todistusaineistoja anneta medialle, jo pelkästään todistajien turvallisuuden vuoksi.
Annetaan keissin edetä ihan omalla painollaan - voi olla, että keissi ei etene sinun aikataulusi mukaisesti, siihen on hyvä varautua.
Jos oikeus päättää ettei todisteet riitä, miten media liittyy siihen?
 
Mites se vastaaminen?
Olen vastannut sinulle, mutta valitettavasti minulla ei ole laittaa yleä tai hesaria lähteeksi niin et taida uskoa. Jatkat vaan tivaamista todisteiden puutteesta, ja siitä, että oikeuteen ei voi mennä ilman todisteita.
Eiköhän team Trumpilla ole todisteita kun he viimein oikeuteen pääsevät.

Sidney Powell ja muu tiimi ovat sen luokan juristeja, että homma hoidetaan rautaisella ammattitaidolla.

Nyt jäitä hattuun.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä