Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneet!!

Täällä nyt enää sit piinaillaan, eli mut saa laittaa listoille, en vaan muista päiviä joten niitä ei tarvii mut kosteeta on kyllä ollut.

Nyt sit odottelen töihin kutsua ja pyörittelen peukaloita loppu kuun. (Ja tietysti stalkkaan mitä tapahtuu jokaisella mahdollisella viikolla jotta osaa ns. Tietää ioska uskaltaa testata. Nyt vielä matka kohtuun on alussa mut toiveet on korkeel et matka ja kiinnittyminen onnistuu ja et jotain on tapahtunut. Tosiaan hirvitti et missasinko oviksen töiden takia mut no jaa, ehkä sen näkee sit.
Miten sut lisätään listoille ilman päiviä? :unsure: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86
Mites nopeaa pregnyl vaikuttaa jos on toimiakseen, tietääkö joku? Äsken pistin, mietin et onko liian myöhään, jos huomenna tallettelua. Ovistesti ei näyttänyt tänään vielä positiivistakaan, mut kai tuo pregnyl sit pakottaa irtoamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tein testin silloin kp 24/31 ja nega oli. Nyt on meneillään kp 26 ja ajattelin yrittää ootella kuitenkin tuonne ihan menkkojen lähelle ennen ku testailee uudelleen , jos ei ne kerkee alkaa. En usko että olis tärpännyt :rolleyes:
 
Mites nopeaa pregnyl vaikuttaa jos on toimiakseen, tietääkö joku? Äsken pistin, mietin et onko liian myöhään, jos huomenna tallettelua. Ovistesti ei näyttänyt tänään vielä positiivistakaan, mut kai tuo pregnyl sit pakottaa irtoamaan
Jossain muistaakseni luki, että n. 36h menee pistämisestä ovulaatioon. Mun ainoassa pregnyl-kierrossa ovikseen meni 34-35h eli hyvin piti paikkansa. Oli sen verran kivulias ovis, ettei jäänyt arvailujen varaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja minttuni
Mites nopeaa pregnyl vaikuttaa jos on toimiakseen, tietääkö joku? Äsken pistin, mietin et onko liian myöhään, jos huomenna tallettelua. Ovistesti ei näyttänyt tänään vielä positiivistakaan, mut kai tuo pregnyl sit pakottaa irtoamaan
Minä olin tuntevanani ovulaation reilu 30h pregnylin pistämisen jälkeen. Oli selkeät kivut seuraavan päivän iltana.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Jos sait tänään ovisplussan eli LH huippu on tänään, niin ovulaatio tapahtuu normaalisti 24–36 (12-48h) tunnin kuluessa LH-huipusta eli plussa ovistestistä. Eli ovis voisi olla huomenna, jolloin olisi dpo0. Sanon tämän vain siksi, että jos lasket ovulaatiopäivän olevan jo dpo1 niin saatat testata raskaustesteillä jo liian aikaisin. Toki siis on mahdollista että ovis tapahtuu jo tänään, mutta koska sitä ei voi varmaksi sanoa, niin itse tykkään laskea pidemmän kautta, jotta ei tule turhia pettymyksiä testatessa. Toivottavasti en loukannut sanomalla tätä, se ei todellakaan ollut tarkoitus
Kiitos @saya asian korjaamisesta (en suutu ;D).
Tänään alkoi klo 15 oviskivut ja on edelleen päällä, välilöä hieman keventyi kivut, ja tuntui, että joko loppui, mutta edelleen jatkuu. Edelliset näin voimakkaat ovis tuntemukset on ollu varmaa ymi puoli vuotta sitte.

Kirjoh89 dpo 0 21.11. Piinailijoihin voi päivittää.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Loree
Mites nopeaa pregnyl vaikuttaa jos on toimiakseen, tietääkö joku? Äsken pistin, mietin et onko liian myöhään, jos huomenna tallettelua. Ovistesti ei näyttänyt tänään vielä positiivistakaan, mut kai tuo pregnyl sit pakottaa irtoamaan
Mulla meni myös noin 30h, mutta yleensä ovis tapahtuu 24-72h tunnin sisällä pistoksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja chili_
Mites nopeaa pregnyl vaikuttaa jos on toimiakseen, tietääkö joku? Äsken pistin, mietin et onko liian myöhään, jos huomenna tallettelua. Ovistesti ei näyttänyt tänään vielä positiivistakaan, mut kai tuo pregnyl sit pakottaa irtoamaan
Mulla meni just se 36h ku irtos, me talletettiin piikistä n. 30 tuntia myöhemmin ja veikkaan että siitä sitten raskauduinkin :D
Pidetään peukkuja!
 
Saa nähä mitä tässä kierrossa tapahtuu. Edelliset kaks kiertoa siis luteaalivaihe ollu vaan 8vrk. Nyt on limoja tullut jo reilun viikon, enkä oo saanut ovistikkuun plussaa. Keskiviikkona tuli vähän vahvempi, sellanen mikä yleensä tulee päivää ennen plussaa. Eilen ja tänään kuitenkin ihan haalea, että olisko se plussavaihe mennyt sitten siinä ke ja to testin välissä. Eilen oli enemmän kirkasta limaa ja tänään myös, tänään nyt illasta tullut myös oviskipuja muistuttavia tuntemuksia.
Jos se nyt olisi ollut tänään, eli eilen, niin ainakin muutamalla päivällä olis sitten aikastunut verraten pariin edelliseen kiertoon. Eilen tuli heiluteltua peittoa, pelottaa että toiveet on taas liian korkealla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

21.11.2020 - Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Mansikka3..................kp 37/28
Huumis........................kp 33/28-30
Mysteerio....................kp 32/30
Nipsuneiti83.................kp 27/29
Toive23...........................kp 25/28
Talvilintu........................kp 24/24-29
Piipaa93.......................kp 21/25
Petronella09..............kp 21/26-28
Nobelius.......................kp 22/29
5xäiti...............................kp 20/?
Sinisilmät......................kp 19/29
Lillium............................kp 19/29-31
Iinesankka82.................kp 16/31
Persikka123.....................kp 16/33
Vihreähuone..................kp 15/27
Nuorena Äidiksi...............kp 15/36
Liljannuppu........................kp 15/29
Chili..............................kp 15/28-29
KirJoh89.............................kp 14/28
Meemuli.......................kp 12/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 12/29
Wbä.............................kp 11/26-28
Loree..........................kp 10/31-33
Pandanen.................kp 9/29-31
Hamsteri20..................kp 7/27
Deneb............................kp 5/28-32
Rimaleli............................kp 3/34
Suhveli..............................kp 3/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Toive23.................................dpo 12
Talvilintu...............................dpo 9
Petronella09.......................dpo 8
Nobelius................................dpo 4
Vihreähuone........................dpo 3
Lillium......................................dpo 1
Kirjoh89................................dpo 0
IinesAnkka82....................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nobelius
Saatiinhan me porukkaa piinailemaan :D
Itsellä ei erikoisia oloja ole, ehkä vähän turvonneen tuntuinen alavatsa ja jostain syystä eilen ja toissapäivänä oli ihan jäätävät "repäisy kivut" aivastaessa tuolla munasarjojen kohdalla, ne on kyllä niin ikäviä. Noista kivuista kärsin edellisissä raskauksissa joskus puolen välin jälkeen, mistä lie nyt sitten johtuu, kun mistään raskaudesta ei ole tietoakaan vielä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Loree
Hei !
te keillä on terolut käytössä, alkaako teillä tiputtelu jo sen aikana ? Mulla on nyt toinen kierto niitten kanssa ja dpo 8-9 alko edelleen tiputtelu pyyhkiessä ja valkovuoto muutti väriä punertavaks.. nyt dpo 11 tiputtaa jo ihan pyttyyn asti.. (otan iltasin ton lääkkeen niin pitäis vie tän päivän vaikuttaa toi vikatabletti)
Kysyin eilen lääkörichatissä asiaa yleislääkäriltä ja se oli sitä mieltä että pitää useampi kierto odottaa ja saada se 5kg painoo lisää niin sit helpottaa.. ja mulla oli käsitys että ton terolutin aikana ei pitäis tiputtaa ollenkaan...
 
Mä voin piinailla myös :D Kp 29/(27-28) alkoi ja apteekin testiin tuli selvä nega. Uutena ”raskaus”oireena on tässä kierrossa ollut kuvotus ja ruokahaluttomuus. Lisäksi oli poikkeva tuhruvuoto, jonka toivoin olevan kiinnittyminen. Nyt siis YK 6, joista kolme ekaa oli 28 pv ja kaks vikaa 27 päivän kiertoja. Onkohan tässä nyt enää mitään toiveita olla raskaana, kun negaa näyttää.... :(
 
vierailija
Hei !
te keillä on terolut käytössä, alkaako teillä tiputtelu jo sen aikana ? Mulla on nyt toinen kierto niitten kanssa ja dpo 8-9 alko edelleen tiputtelu pyyhkiessä ja valkovuoto muutti väriä punertavaks.. nyt dpo 11 tiputtaa jo ihan pyttyyn asti.. (otan iltasin ton lääkkeen niin pitäis vie tän päivän vaikuttaa toi vikatabletti)
Kysyin eilen lääkörichatissä asiaa yleislääkäriltä ja se oli sitä mieltä että pitää useampi kierto odottaa ja saada se 5kg painoo lisää niin sit helpottaa.. ja mulla oli käsitys että ton terolutin aikana ei pitäis tiputtaa ollenkaan...
Ota isompaa annosta ja jaa ne aamulle ja illalle. Terolut ei kaikilla pidä limakalvoa, ehkä tarvit erilaisen progestiinin. Sinuna kävisin gynekologilla.
 

Tänään oli vielä tummempi. Eilen talleteltiin. Joten pidetään peukkuja että nyt tärppäisi. Tänään ei voida kun autetaan kaverin muuttoa. On pitkä päivä edessä. Ja väsyttavä. Ovis osui nyt todella väärään viikonloppuun.

Onko jollain sellaista että ovis vetää selän jumiin. Mulla oli eilen illalla järkky selkäkipu. Viilsi alavatsaa ja säteili selkään. En pystynyt edes poikaani kantamaan
 
Saatiinhan me porukkaa piinailemaan
Itsellä ei erikoisia oloja ole, ehkä vähän turvonneen tuntuinen alavatsa ja jostain syystä eilen ja toissapäivänä oli ihan jäätävät "repäisy kivut" aivastaessa tuolla munasarjojen kohdalla, ne on kyllä niin ikäviä. Noista kivuista kärsin edellisissä raskauksissa joskus puolen välin jälkeen, mistä lie nyt sitten johtuu, kun mistään raskaudesta ei ole tietoakaan vielä
Hienosti piina listalle ilmestynyt porukkaa:)

Minulla myös jotain repäisy kipuja. Vakkari on kumman runsasta, epäillyt että onkin joku tulehdus..Nenä on myös aamuisin tukossa,aamulämmöt vielä koholla,tosin aiemmin laskenut just ennen menkkoja.. Joka kerta päätän etten tutkaile oireita,mutta tässä sitä taas ollaan :D

Mies kävi eilen koronatestissä ja nyt odotetaan tuloksia..

Mukavaa viikonloppua ,toivotaan paljon plussia ❤
 
Ota isompaa annosta ja jaa ne aamulle ja illalle. Terolut ei kaikilla pidä limakalvoa, ehkä tarvit erilaisen progestiinin. Sinuna kävisin gynekologilla.
no tuo yleislääkäri sanoi ettei annosta voida nostaa kun sitä häneltä suoraan kysyin.. jäi kyllä suoraan sanottuna paska fiilis hänestä.. Täytyy kai sit varata gynelle vähintään soittoaika..
 
@Kuumeilija40 luulisi, että eilisen kaverit riitää.

Itsellä tässä pieni dilemma. Menkat loppusuoralla (kp5) ja miehen kanssa leikitelty jonkin aikaa ajatuksella toisesta. Molemmilla vauvakuume, mutta kuitenkin jännittää tää korona ja se, että esikoinen on vasta päälle vuoden. Uskaltaako tässä antaa mahdollisuuden toiselle? Vauva-ajatukset koko ajan päässä ja hypistelen kaikkia pieniä vaatteita kaupoissa ja selaan netistä blogi-postauksia kahden pienen lapsen arjesta. Silti jotenkin pelottaa koko ajatus ja ei tiedä pitäisikö sittenkin vielä odottaa. Äh. Onko muilla tälläisiä fiiliksiä?

Esikoista yritettiin puolisen vuotta. Siihen sisältyi yksi varhaisraskauden keskenmeno. Raskausaika ei ollut mikään helpoin, koska saimme kantaa jatkuvasti huolta hänen terveydestään. Ehkä siksi uusi raskaus jännittää. :rolleyes:
 
Monien kokemuksia lukenut, niin terolut ei ole ollut riittävä pitämään vuotoja poissa. Mulla lugesteron ja Primolut molemmat auttoi! Ilman mitään tiputtelu alkoi dpo 7 ja menkat dpi 9/10. Lugesteronin kanssa luteaali oli 16 pvää (tiputteli pari päivää aiemmin) ja Primolutin kanssa tiputtelu alkoi dpo 12 ja luteaali oli 15 päivää.
täytyy sit varmaan varata ihan gynelle sitä aikaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Kuumeilija40 luulisi, että eilisen kaverit riitää.

Itsellä tässä pieni dilemma. Menkat loppusuoralla (kp5) ja miehen kanssa leikitelty jonkin aikaa ajatuksella toisesta. Molemmilla vauvakuume, mutta kuitenkin jännittää tää korona ja se, että esikoinen on vasta päälle vuoden. Uskaltaako tässä antaa mahdollisuuden toiselle? Vauva-ajatukset koko ajan päässä ja hypistelen kaikkia pieniä vaatteita kaupoissa ja selaan netistä blogi-postauksia kahden pienen lapsen arjesta. Silti jotenkin pelottaa koko ajatus ja ei tiedä pitäisikö sittenkin vielä odottaa. Äh. Onko muilla tälläisiä fiiliksiä?

Esikoista yritettiin puolisen vuotta. Siihen sisältyi yksi varhaisraskauden keskenmeno. Raskausaika ei ollut mikään helpoin, koska saimme kantaa jatkuvasti huolta hänen terveydestään. Ehkä siksi uusi raskaus jännittää.
Itse lähtisin yrittämään, ajattelen usein enemmän tunteella kun järjellä:) Asioilla on yleensä tapana jotenkin järjestyä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Satsuma_
Huomenta!

Täällä uusi!

Mut voi lisätä listoille.
Nimimerkki Inkivilla, ya 09/20 eli yk 3 nyt.
Neljäs lapsi haaveissa (miehen toinen)

Mut voi lisätä myös PIINAILIJOIHIN, tänään dpo 8


Mulla PCOS ja edellisen miehen kanssa esikoista yritettiin 6kk, tokaa 2 vuotta. Ennen tärppiä clomifeneilla tuli 2km RV 7 ja 9.


Kolmas tuli pieneksi järkytykseksi heti :D
Ikää on nyt 32v. Pieni pelko tietysti kun ikää yli 30 ja PCOS, että miten onnistuu. Toisaalta kun edellinen tuli niin yllättäen, niin ehkä tämäkin?

Kierrot mulla heittelee 29 ja 39 päivän välillä.
Viime kierto oli henkisesti raskas, kun en saanut kunnolla ovista kiinni, limat ja melkein ovisplussa tuli eri aikoina ja lopulta se ei sitten ollut kumpikaan niistä, luulen että en ovuloinut ollenkaan.

Nyt tässä kierrossa sain ovisplussan kp 19 ja sinä päivänä myös seksiä. Yritettiin myös ovispäivänä kp 20 mutta se jäi kesken. Toivotaan et toi dpo -1 talletus riitti!

Ensimmäinen raskaustesti PITI tehdä dpo 9 eli huomenna, mutta malttamattomana tein jo dpo 7 illalla eikä edes monen tunnin pidätystä, samoin tänään dpo 8. Molemmat negoja, ja vasta jälkikäteen muistin että testitkin 25mIU.
No, jääpähän huomiselle aamulle herkkä 10mIU puikkotesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ja tässä vielä tämän päivän kirjatut oireet:

Dpo 8, r-testi nega aamupissasta (Sofi 25 mIU.)
Aamulla hajut kävi voimakkaammin nenään, mm kahvi ja mehiläisvahalevyt kauempaa kuin normaalisti.
Nivusista "vetää" niinkuin eilenkin, tosta edestä siis ei haaroista. Vatsassa pientä jomotusta ja paineen tunnetta.
Etova olo aamusta saakka.
 
Hei !
te keillä on terolut käytössä, alkaako teillä tiputtelu jo sen aikana ? Mulla on nyt toinen kierto niitten kanssa ja dpo 8-9 alko edelleen tiputtelu pyyhkiessä ja valkovuoto muutti väriä punertavaks.. nyt dpo 11 tiputtaa jo ihan pyttyyn asti.. (otan iltasin ton lääkkeen niin pitäis vie tän päivän vaikuttaa toi vikatabletti)
Kysyin eilen lääkörichatissä asiaa yleislääkäriltä ja se oli sitä mieltä että pitää useampi kierto odottaa ja saada se 5kg painoo lisää niin sit helpottaa.. ja mulla oli käsitys että ton terolutin aikana ei pitäis tiputtaa ollenkaan...
Minulla on myös ollut terot käytössä jossain vaiheessa joka kerta, kun on yritetty. Olen jotenkin luonut itselleni uskon, että meillä juuri ne ratkaisee.. :rolleyes: En tosin enää ole uskossani vahva. :)

Ekaa yrittäessä meni kemiallisesta kierto täysin sekaisin ja silloin jysäytettiin kierto teroilla raiteilleen. Siihen toimi hyvin. Tokaa yrittäessä huomasin saman tiputtelun samana päivänä kuin vika tabletti, mutta tokasta tero-kierrosta nappasi silti. Nyt sitten kokeilin teroja taas (odotin kemiallisen jälkeen kropan menevän taas sekaisin) ja kolme settiä söin, joista kahdessa tiputtelu alkoi juurikin viimeisenä tablettipäivänä (dpo11) ja yhdessä heti seuraavana. Ja näin siitä huolimatta, että luomukierrossa minulla alkaa tiputtelu dpo13. Minulla terot siis nimenomaan aiheuttivat tiputtelua. Joku toinen tuote lienee parempi tiputtelun taltuttamiseen.
 

Yhteistyössä