Näyttää aiheesta syntyneen ennätyspitkä ketju nopeasti.
Mitä ihmettä tarkoittaa "väärässä Trumpin suhteen"? Tuollainen epämääräinen määrittely ei tarkoita mitään. Jos kysymys on vaalituloksesta, en muista väittääneeni, että Trump mitenkään varmasti voittaisi, mahdollisuus siihen toki oli.
Vielä tärkeämpää tuolle vaatimukselle olisi, että vierailija voisi todistaa olleensa samassa asiassa "oikeassa", mitä se sitten onkin. Se kuitenkin on mahdotonta, koska hän ei ole vaivautunut/uskaltanut rekisteröitymään. Vierailijat ovat esittäneet paljon erilaisia mielipiteitä Trumpista, joista osa on varmaankin tosia, osa epätosia ja suuri osa pelkkää nimittelyä ilman asiasisältöä.
Mutta tässä ohjeet, myönnän kyllä jos olen jossakin asiassa väärässä (en vain jaksa käydä palstan lukuisia ketjuja läpi, Trumpia on arvosteltu/ylistetty varmaan joka kolmannessa.
- rekisteröidy niin että tiedän keskustelevani yhden henkilön, en minkään jakomielitautisen multipersoonan kanssa
- yksilöi se kommenttini, jossa olen ollut väärässä, osaat varmaan laittaa linkin
- perustele, miksi vastakkainen kantasi on oikeampi, esim. linkeillä. Vittaus toisen henkilön mielipiteeseen ei ole perustelu.
Mutta kokonaisuutena, olen edelleenkin sitä mieltä, että USAn presidentinvaalit ja Trumpin persoona saa kohtuuttomasti huomiota palstalla. Mutta ehkä on niin, että osa ihmisistä kokee Trumpin jonkinlaisena pahan ruumiillistumana, "superpersuna", jota pitää arvostella ja pilkata aina kun mahdollista - vaikka tuolla ei mitään merkitystä Suomessa olekaan.