Hei, mulla nyt rv 8+1 ja myöskin LA kesä-heinäkuun vaihteessa. Itseasiassa tarkkaa päivää ei oo tiedossa, sillä kierukan poiston jälkeen ei kuukautisia ole tullut ja tein sitten raskaustestin. Ja ihanaa että tärppäsi heti. Oon ollut peloissani kyllä, etten ole enää raskaana, mutta minkäännäköistä tiputteluvuotoa ole ollut ja kohtu tuntuu turvottavan alavatsaa sekä puskee virtsarakkoapäin, joten mulla on lähes aina pissahätä tai sitten se vian johtuu runsaasta juomisesta.
Itsekin voisin varhaisultran jälkeen liittyä tähän kakkosFB-ryhmään jos mahtuu vielä mukaan!
Tosiaan toista lasta odotetaan ja esikoinen on jo koululainen. Sama isä kummallakin. Edellisessä raskaudessa olin nuori ja nyt vähän alle 30-v. Oireina mulla myös voimistuvaa pahoinvointia ollut, rintojen arkuutta ja pyörryttävää oloa. 2h välein kun ottaa jotain pientä suuhunsa (esim. hedelmän) tai juo lasin oikein kylmää vettä se helpottaa pahoinvointia. Ja se väsymys, hohhoijaa, hyvä kun jaksaa koko päivän olla hereillä. Ihme kyllä tänään on ollut ihan ok olo. Iltaa kohden vointi on aina parempi ja melkein jo yhdeksältä saa laittaa nukkumaan.
Mulla eka neuvola vasta rv 9+1 ja sitten joulukuun puoliväliin menee nt-ultra. Olisi kyllä kova hlau nähdä tulokas jo vaikka omakustanteisesti yksityisellä. Asuinpaikkakunnalla on ilmeisesti paljon raskautuneita nyt kun millään en meinannut lähineuvolaan saada ensikäyntiä varatuksi tai edes ultraa! Kotikaupungissa on kovasti yksityisiä palveluiden tuottajia mistä valita. Onko teillä kokemuksia mm. mehiläisestä, Aavasta tai Pihlajalinnasta? pikaisella googlettelulla Terveystalollakin taitaa olla varhaisultra.