Onko Puuhattu sulla kauppareissun ostoslistalla ollut raskaustestit? Kannattaisi ehkä... Joskushan ei tarvitse tulla edes niitä yksiä menkkoja jos olette tosi onnekkaita ja heti on tärpännyt.
joo, tuota eilen tein testin ja oli nega. :/ täytyy vain toivoa parastaOnko Puuhattu sulla kauppareissun ostoslistalla ollut raskaustestit? Kannattaisi ehkä... Joskushan ei tarvitse tulla edes niitä yksiä menkkoja jos olette tosi onnekkaita ja heti on tärpännyt.
joo! Pojalle että tytölle olis jo nimi valmiina jotenki niin ihanaa miettiä nimiäOotteko jo salaa mielessänne miettinyt nimiä tytölle sekä pojalle,
Mun salaisia omia haaveita nää nimiunelmoinnit jos esim uni ei tuu kuten nyt
Outoja hormonimyrskyjä täynnä oli tää päivä
Joo tää on mun ja miehen harrastus pitkillä automatkoilla miettiä nimiä ja nimiyhdistelmiäOotteko jo salaa mielessänne miettinyt nimiä tytölle sekä pojalle,
Mun salaisia omia haaveita nää nimiunelmoinnit jos esim uni ei tuu kuten nyt
Outoja hormonimyrskyjä täynnä oli tää päivä
Mä niin tykkään näistä testikuvistaNimiä en ole miettinyt, eikä mieskään. Mä toki välillä ehdottelen, mikä kuulostaa kivalta, mut ei mies mua tosissaan niiden kans ota.
Tässä kuvakollaasia dpo13, huomenna pitäis menkkojen alkaa, siksi siis listalla roikun vielä tovin, ku oon aika kovin jännittänyt.
Ylhäällä onestep ovis testi, sitten onestep 25 herkkyyden r-testi, pc ja first response. Testit alkaa loppumaan, ostan alkuviikkoon digin ja sit koitan ottaa iisisti.
Minä taas tunnen oviksen aina vain oikealta, mutta ultralla nähty ovulaation tapahtuvan myös vasemmalta. Suurinpiirtein joka toinen kierto tunnen oikealla, ja joka toinen on sitten oireeton kierto. Minulla myös munanjohtimien aukiolotutkimus sattui vain oikealle puolelle.Oma napa, ollaan tallennettu joka toinen päivä, tuli kuitenkin 4päivän väli tähän, mutta ovistestit eivät näyttäneet plussaa. Nyt eilen tallennettiin kp16, tälle aamua kp 17 tallennettiin ja sovellus ennustaa ovista huomiselle kp18. Eilen unohdin tehdä ovistestin, mutta jos nyt kipittäisi digin äärelle ja tekisi vielä liuskan jotta voi vertailla.
Mitään varsinaisia ovisoireita ei kuitenkaan ole. Joskus olen epäillyt toimiiko minulla oikea puoli ollenkaan kun nipistykset ja olot tulee vasemmalta ja oikea ei koskaa isommin oireile. Vai oliko tässä joku rakenteellinen juttu jonka vuoksi useampi tuntee oviksen vasemmalta.
Ei voi pitää paikkaansa, koska ihmiskunta on osoittanut, että "osallistujat, joilla joko ajoitus tai ruokavalio menivät pieleen (eli muu normaali ihmiskunta)", saa tytön 48-49 % raskauksissa. Siihen perustuu meidän ihmisten väestörakenne. Tuossa tuo 24 % menee kyllä sen piikkiin, että seuranta-aika ja otoskoko on pieni. Ja tuota 81 % kyllä epäilen, onko noilla vaikutusta. Mutta hupaisa juttu ja saahan tuota kokeilla, jos on tärkeää. Itsekin ottaisin mieluusti 3. tytön, jos kuuntelen tarkoin omia salaisia toiveita, mutta kolmas lapsi olisi tervetullut sukupuolesta huolimatta. Eniten haluan lasta. Ja lisäksi, jos hirveesti antaa omille tyttötoiveille (tai poika) vallan, onko psyykkisesti sitten vaikeampaa hyväksyä "väärän" sukupuolinen sikiö? Eikö olisi aikuisena ihmisenä järkevämpää alusta lähtien kasvattaa kiitollisuuden tunnetta tulevaa vauvaa kohtaan eikä elätellä sattuman varassa olevaa asiaa? Ihan hyvällä tämän sanon, toivottavasti kukaan ei loukkaannu Ihanaa seurata teidän juttuja kuitenkin, itsekin painiskelen ovistestien ja kuukausittain toistuvien negatestien parissa..Meillä kahden lapsen otannalla 100% on samaa sukupuolta, mutta kun lapsen hankkimisessa on jo muutenkin haastetta, niin ihan ilolla kumpi vain vastaanotettaisiin. Laukkaan kuitenkin paikalle taas artikkelien kanssa (näitä tulee haeskeltua paljon XD), kun satuin tällaiseen törmäämään https://www.rbmojournal.com/article/S1472-6483(10)00549-3/fulltext
Tuossa siis reilu 100 paria, joilla ennestään oli käytännössä vain poikia, toivoivat seuraavaksi tyttöä ja osallistuivat siksi tutkimukseen. Menetelmänä oli, että ruokavaliosta poistettiin natrium ja kalium (mm. suola&peruna) ja lisättiin magnesiumin ja kalsiumin (mm. banaani&maitotuotteet) ja talletuksia ei saanut tehdä enää dpo-2 alkaen. 30 osallistujasta, jotka jaksoivat noudattaa menettelyä, 81% sai tyttöjä, kun osallistujista, joilla joko ajoitus tai ruokavalio menivät pieleen 24% sai tytön. Olin yllättynyt, että ero oli näin merkittävä!
Itse en kyllä rohkenisi pidättäytyä puuhasteluista alkaen yli 2 päivää ennen ovulaatiota.
Mä imetän vielä. Yöimetykset jätin pois kun tuli tää raskautumistoive, mutta päivisin taapero viihtyy kyllä tissillä liiankin kanssa. Lopettelu on ajatuksissa, mutta imetys on lapselle vielä tosi tärkeää, niin hankalalta tuntuu. Toisaalta todennäköisesti hoitoihin joudutaan, ja niiden kanssa imetys ei sitten onnistu. Kipuilen kyllä kovastikin tän asian kanssa. Ja oman iän puolesta ei oo aikaa odotella enää kovin pitkään. Äh, hankalaa.Onpas tänne tullut muutamassa päivässä paljon tekstiä. Hei, paljon onnea @Aniaj , @Titi-Love ja muut plussanneet! Ja pahoittelut puolestaan teille, jotka ootte joutuneet uuteen kiertoon
Mulla tänään kp13 ja aattelin huomenna alkaa testaamaan ovista. Toivottavasti saan sen tässä kierrossa kiinni, kun edellisessä ei onnistunut. Imetän vielä ja epäilen, että se vaikuttaa mulla vahvasti raskautumiseen. Tästä toisesta raskauduin vasta, kun lopetin imettämisen. En halua kuitenkaan vielä lopettaa, koska tissi on tällä hetkellä tosi tärkeä meidän 1v:lle. Eli näillä mennään. Onko täällä muita, jotka imettävät vielä?