Heippa kaikille!
Haluaisin myös liittyä joukkoonne! Taustoja sen verran, että olen 39 vuotias, ja tein yllättävän plussatestin tän viikon Ma. Yllättävä sen takia, että tämä on tärpännyt luomuna!
Meillä on Tammikuussa 2019 syntynyt ihana poika, joka sai alkunsa rankan viiden vuoden yrittämisen jälkeen vihdoin lapsettomuushoitojen kautta. Hän on meidän pakkasalkiopoika <3 Nyt on siis edessä jännät ajat.
Ollaan puhuttu aina välillä, että kyllä se sisarus olisi kiva meidän pojalle, mutta itseäni mietityttänyt kovasti, juuri noiden rankkojen vuosien takia, ja pelottanutkin koska meillä tosiaan molemmilla ikää jo ensi vuonna 40. Olen vähän ihminen joka miettii aina pahinta ensin, kunnes mies saa rauhoteltua
Mutta tosiaan nyt ei tartte miettiä, että pitäisi alkaa taas ramppaamaan klinikalla, ja ehkä pettyä kuukausi toisensa jälkeen kun ei tärppää, kun aikakin rajallinen.
Odottelin menkkoja, jotka aina on niin säännölliset olleet, ja alkoi mietityttään kun ei ne vaan alkaneet, vaikka oli oireita normaalisti. Aattelin sitten, että no teempä huvikseen testin, niin jospa ne sitten alkaa kun en stressaa ja mieti. Meinasin kaatua vessan lattialle, kun testiin lävähti samantien vahva plussa
Nyt täytyy vaan toivoa, että kaikki menee yhtä hyvin kun pojan raskaudessa. Silloin en pystynyt vaan nauttimaan raskaudesta täysillä kun vasta pikkuhiljaa rakenneultran jälkeen, mutta jospa pystyisin nyt tässä raskaudessa olemaan vähän levollisempi, koska selvästi tämä oli tarkoitettu!
Viikkoja nyt on 5+3, ja ensimmäinen neuvola Ti 1.12. Laskettu aika 12.7, näillä näkymin.
Lueskelin teidän muiden juttuja, ja yllätyin kun niin monella teillä on ollut jo eka ultra varhaisilla viikoilla. Miten se on mahdollista? Vai siis ootteko käyneet yksityisellä?
Itse haluaisin mahdollisimman pian päästä, ja nähdä onko siellä pikkuinen omassa paikassaan ja näkyykö syke. Hoitojen aikana oli aikoinaan plussa, mutta olikin sitten tuulimuna, niin siitäkin jäänyt pelko. Hoitojen aikana kyllä sitten muutenkin ultrattiin jne useammin, ja oli tukilääkitykset käytössä. Tämä luomuraskaus on mulle siis ihan uutta
Kiitos jos jaksoitte lukea, ja mukava päästä tänne fiilistelemään ja jakamaan mahdollisia huolia ja kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Nyt kuumeiselle taaperolle suppo peppuun ja unille <3
Terkuin, Anis ja ihmeluomu 5+3