Ennenkuulumatonta! Trumpin PAKSUJEN valheiden takia moni uutiskanava pisti pillit pussiin Valkoisen talon live-lähetyksen aikana. Itsensä täysnolaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heh. Se on loppu nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä olet lapsrukka aivopesty
Enhän mä ole esittänyt muuta kuin sen, että asia mahdollisesti viedään eteen päin ja kritisoinut mediaa.

En mä usko Bidenin presidenttiyteen ennen kuin keissi on kloussttu. Ei siinä sen kummempaa.:)

Noin isosti virheellisen tiedon (lue: valheiden) levittäminen presidentin toimesta on kriittisenä vaaliaikana vahingollista. Ei medialla ole tehtävä raportoida joka asiasta.

Juu ei totisesti Trumpin valheita ole sensuroitu ennen kuin viime aikoina niitä paksuimpia. Siks toiseks, miks PS itkee sananvapauden perään, kun siltäkin suunnalta suolletaan aika usein täyttä soopaa? Ihailetko valehtelijoita?

Sinusta siis on suotavaa, että media toimii tuomarina ja päättää mikä on valheellista ja mikä ei?

Mites PS liittyy USA:n vaaleihin? Osaisitko selittää tätä yhteyttä?
Oletko tosiaan saanut käsityksen, että ihailen valehtelua?

Oletko miettinyt omaa toimintaasi. Minä kyseenalaistan median toimintaa ja mietin, mitä jos tilanne olisikin ollut toisinpäin, miten siihen suhtauduttaisiiin? Miksi tämä saa sinut niin pois tolaltaan? Sinulla on tarve puhua alentavasti ja kysellä "muka nokkelia"? Miksi? Revit keskusteluun mukaan suomen puolueita, jotka eivät liitty millään tavalla jenkkien vaaleihin.
Melko surkea keskustelun taso, voisi sanoa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Trumpia ei todellakaan voi verrata kehen tahansa poliitikkoon sillä hän on mieleltään sairas patologinen valehtelija.

Esimerkkisi oli aivan turha koska Sale ei valehtele! Eli spekulointia on turha jatkaa. Ohisalosta oLyan kyllä ihan samaa mieltä.

Ja lopuksi vielä tarkennus, en minä Trumpia vihaa, pidän häntä vain täydellisenä ääliönä ja psykopaattina. On hienoa että hänestä päästään vihdoinkin eroon

ps Uutisissa todettiin juuri että hänen avustajansa ovat pyytäneet häntä olemaan kommentoimatta nyt mitään julkisuudessa. Tämä kertoo meille muille paljon,

Teille T-uskossa oleville itsensäpettäjille tuokaan asia ei aukene

Ihan sellainen pikku huomio, että psykopaatit ovat usein keskivertoa älykkäämpiä, joten ääliö ja psykopaatti ei oikein sovi yhteen ja samaan ihmiseen. Toiseksi, psykopaatti kyllä vaikuttaa oikein miellyttävälle ja sosiaalisesti lahjakkaalle yksilölle, joten epäilen, ettäkö tästä olisi kyse Trumpin kohdalla.

Oletko tosiaan saanut käsityksen, että ihailen valehtelua?

En, vaan sä uskot valheisiin. Monet kerrat täällä on sulle esitetty faktaa joistakin asioista ja aina vaan puolustat virheellistä tietoa.

Mulla on useita USAssa asuvia ystäviä ja tiedän paljonkin, mitä siellä tapahtuu. Toivon tosiaan, että Trump kuuntelee nyt miestään ja muita ja myöntää tappionsa. Mun hyvä ystävä sanoi, että T on "s..naan ruumiillistuma". Ovat saaneet nahoissaan tuntea, miten hänen valtakautensa on maahan vaikuttanut.

Kyllähän jotkut Hitleriä ja Mussoliniakin pitivät hyvinä johtajina.

En, vaan sä uskot valheisiin. Monet kerrat täällä on sulle esitetty faktaa joistakin asioista ja aina vaan puolustat virheellistä tietoa.

Mulla on useita USAssa asuvia ystäviä ja tiedän paljonkin, mitä siellä tapahtuu. Toivon tosiaan, että Trump kuuntelee nyt miestään ja muita ja myöntää tappionsa. Mun hyvä ystävä sanoi, että T on "s..naan ruumiillistuma". Ovat saaneet nahoissaan tuntea, miten hänen valtakautensa on maahan vaikuttanut.

Kyllähän jotkut Hitleriä ja Mussoliniakin pitivät hyvinä johtajina.

Sensijaan, että keskityt väittelemään, sinun pitäisi keskittyä siihen, mitä sanon. En ole kertaakaan väittänyt, etteikö Trump syyllistyisi valehteleuun, liioitteluun tai totuudenmuunteluun. En myöskään ole väittänyt, etteikö Biden tekisi siten.
En myöskään ole puolustanut virheellistä tietoa.
Olen kysynyt, onko oikein, että media päättää mikä on virheellistä tietoa ja mikä ei? Minusta se ei ole median tehtävä. Mikäli sellainen määritellään median tehtäväksi, on pystyttävä katsomaan miten se tulee vaikuttamaan silloin, kun se osuu omaan nilkkaan. Eikö?
Minulle on täysin yhdentekevää kuka on jenkkien presidentti. Sensijaan pidän huolestuttavana sitä, miten media käyttää valtaansa ja mitä siitä seuraa, jos tällainen toiminta pidetään medialle oikeutettuna. On myös ymmärrettävä, että se ei tule aina olemaan sinun aatteidesi puolella ja palvele sinun etuasi.

Ketä miestä sinusta Trumpin pitäisi kuunnella? Ja kyllä, minustakin Trumpin pitäisi myöntää tappionsa ja poistua takavasemmalle. Demokratiaan kuitenkin kuuluu, että hän voi kyseenalaistaa vaalituloksen ja sen oikeellisuus on selvitettävä. Tämä on meidän kaikkien etu, että vallallaolevia päätkösiä voidaan kyseenalaistaa, eikö? Mikäli ei voisi, olisi kyseessä diktatuuri?
Pointtina lähinnä se, että oli ihminen miten vastenmielinen tahansa, on hänelläkin samanlaiset oikeudet kuin kaikilla muillakin. Vai pitäisikö sinusta Trumpilla olla vähemmän oikeuksia kuin muilla, koska hänen habituksensa harmittaa sinua?

En taaskaan tiedä miten Hitler ja Mussolin liitty tähän asiaan? Mutta kun otat asian esiin, niin onhan Hitler omannut melkoisen tilannetajun. Hän oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja ymmärsi miten käyttää hyväkseen vallitsevaa tilannetta ja miten saada ihmiset puolelleen. Se, että hän teki pahoja asioita ja teki kammottavaa vääryyttää, ei poista sitä tosiasiaa, että hän oli taitava manipuloija ja näinollen johtajana melkoisen hyvä. vaikkakin hän käytti lahjaansa pahaan.

Viimeksi muokattu:
Trump voitettuaan v. 2016 vaaleissa: "on kyettävä häviämään arvokkaasti"..

Entä nyt, onko oma "ohje" unohtunut?

Samaan aikaan:

:D

Trumpin psy kopa attisuus ja 2-suuntainen mielialahäiriö näkyvät tässä(kin)

One must be able to lose with dignity.' So true! [sic]"

Mitä veikkaat, että ihminen, jolla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, tykkää sanomisestasi?
Satun tuntemaan muutaman, he tietävät ongelmansa tasan tarkkaan, ovat kertoneet lääkityksestään ja ongelman kulusta.

Sanoin tuon nyt yksin Trumpille, tuskin sanomani tavoittaa hänet. Ihan kiva olisi jos tavoittaisi, tuo nyt on niin pientä mitä hän on sanonut täysin normaaleista ihmisistä. Hän itse on pilkkaamisen maailmanmestari. Upeaa kun hävisi vaalit ❤️

Ihan sellainen pikku huomio, että psykopaatit ovat usein keskivertoa älykkäämpiä, joten ääliö ja psykopaatti ei oikein sovi yhteen ja samaan ihmiseen. Toiseksi, psykopaatti kyllä vaikuttaa oikein miellyttävälle ja sosiaalisesti lahjakkaalle yksilölle, joten epäilen, ettäkö tästä olisi kyse Trumpin kohdalla.

Tiedän, tunnen muutamia tapauksia. Mutta muista se että silti he käyttäytyvät niin kuin nyt Trump käyttäytyy, aivan ääliömäisesti. Eli siinä mielessä ei ole mitään ristiriitaa.

Lähdet selvästi niin kuin monet lähtevät, siis manipuloituina psykopaatin kelkkaan. Aivan oikein, hän vaikuttaa jopa joskus miellyttävälle.

Mutta, mutta. Psykopaattisella narsistilla on naamiona terve mieli!

Ei uudempien tutkimusten mukaan ole älykkäämpiä (2017)

Eikä ne kaikkia kohtaan ole kovin miellyttäviäkään, vrt. sarjamurhaajat.

Tiedän, tunnen muutamia tapauksia. Mutta muista se että silti he käyttäytyvät niin kuin nyt Trump käyttäytyy, aivan ääliömäisesti. Eli siinä mielessä ei ole mitään ristiriitaa.

Lähdet selvästi niin kuin monet lähtevät, siis manipuloituina psykopaatin kelkkaan. Aivan oikein, hän vaikuttaa jopa joskus miellyttävälle.

Mutta, mutta. Psykopaattisella narsistilla on naamiona terve mieli!

Kenen kelkkaan olen lähtenyt ja missä kohtaa?

Kenen kelkkaan olen lähtenyt ja missä kohtaa?
Tässä kohtaa, olet ristiriitainen, kuten jo huomautinkin.

Etkä vieläkään hoksannut ”naamiona terve mieli” määritelmää, eli et tunnista narskupsykopaattia, ja nielet heidän teennäisyytensä, huijaamisensa, ja patologiset valheensa :(

Yhteistyössä