Mies, mitä ottaisit itsellesi lisää

  • Viestiketjun aloittaja Leikkimielinen
  • Ensimmäinen viesti
Leikkimielinen
Jos saisit valita seuraavista:

1) 10 cm pituutta lisää
2) 5 senttiä penikseen, paksuutta samassa suhteessa. Pelit toimisi samalla tavalla kuin ennenkin.
3) 500 000 euroa rahaa

Meinasin laittaa tähän vielä älykkyysosamääränkin lisäyksen vaihtoehdoksi, mutta kun se on vähän epäselvempi juttu niin jätin väliin. Lisäksi vaikea sanoa mikä olisi verranollinen noihin kolmeen asiaan?
 
ÄijienÄijä
Kyllä mä ottasin penikseen 5 senttiä lisää. Oon jo tarpeeksi pitkä ja rahaakin on riittävästi. Peniskin on ihan sopivan kokoinen, mutta olishan se kiva elää loppuelämä isokaluisena.
 
vierailija
Ehdottomati 5 pituutta ja paksuutta penikseen. Ei se sittenkään iso olisi, mutta ainakin keskikokoinen. Mä olisin valmis maksamaan valtavia summia isommasta peniksestä ja tässä maksaisin periaatteeessa puoli miljoonaa, eikä sekään olisi mun mielestä mitenkään iso raha paremmasta itsetunnosta ja kasvaneesta miehisyydestä.
 
vierailija
Tässä vaiheessa elämää ottaisin rahat, mutta nuorena ilman muuta lisää kokoa penikseen. Uskon ihan aidosti, että sitten olisi tullut rahaakin ja paljon enemmän kuin puoli milliä :D. Se on nimittäin vanha totuus, että isomunaisilla on kaikki muutkin asiat hyvin!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
leikkimielinen demoni
1) 10 cm pituutta lisää
Pelkästään kaula kasvaa.

2) 5 senttiä penikseen, paksuutta samassa suhteessa. Pelit toimisi samalla tavalla kuin ennenkin.
Pelkästään terska kasvaa (lisää tuntoherkkyyttä, mutta oishan se näky).

3) 500 000 euroa rahaa
Sentin kolikkoina. 1 sentti putoaa metrin korkeudelta päällesi 10 kertaa sekunnissa kunnes koko rahasumma on ansaittu.
 
vierailija
Mies, mitä ottaisit itsellesi lisää
Jos saisit valita seuraavista:

1) 10 cm pituutta lisää
2) 5 senttiä penikseen, paksuutta samassa suhteessa. Pelit toimisi samalla tavalla kuin ennenkin.
3) 500 000 euroa rahaa

Meinasin laittaa tähän vielä älykkyysosamääränkin lisäyksen vaihtoehdoksi, mutta kun se on vähän epäselvempi juttu niin jätin väliin. Lisäksi vaikea sanoa mikä olisi verranollinen noihin kolmeen asiaan?
Pituus 190 cm on riittävästi, ei tule vielä pidempien miesten suonikohjuja ym. ongelmia.
5 cm lisää +20 cm peniksessä saisi aikaan sen että esim. naisen ratsastus päällä tulisi jo vaaralliseksi.
Eli rahaa 500 000 euroa, vaikken olekaan rahanahne.
 
vierailija
Jos saisit valita seuraavista:

1) 10 cm pituutta lisää
2) 5 senttiä penikseen, paksuutta samassa suhteessa. Pelit toimisi samalla tavalla kuin ennenkin.
3) 500 000 euroa rahaa

Meinasin laittaa tähän vielä älykkyysosamääränkin lisäyksen vaihtoehdoksi, mutta kun se on vähän epäselvempi juttu niin jätin väliin. Lisäksi vaikea sanoa mikä olisi verranollinen noihin kolmeen asiaan?
4) Pälvi- tai kippakaljun poistumisen.
 
Ehdottomati 5 pituutta ja paksuutta penikseen. Ei se sittenkään iso olisi, mutta ainakin keskikokoinen. Mä olisin valmis maksamaan valtavia summia isommasta peniksestä ja tässä maksaisin periaatteeessa puoli miljoonaa, eikä sekään olisi mun mielestä mitenkään iso raha paremmasta itsetunnosta ja kasvaneesta miehisyydestä.
Pakkoko sitä on mennä pelkkiin messuhalleihin heilumaan?:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä