Vielä ei tainnut olla heinäkuisille omaa. Joko plussanneita alkaa olemaan muitakin. Tämä on sitä jännää aikaa, kun odottaa vahvistuuko viiva mitä vauhtia. Meille tämä on kolmas ja toivottu lapsi.
Itse vähän kahden vaiheilla kumpaan tässä kuulun.. Hedelmöittymisen mukaan nyt 4+1 ja la 27.6 mutta kuukautisten mukaan 3+3 ja la 3.7 Ovuloin siis kp 8, ja testi näytti plussaa perjantaina, digitesti viikkoja 2-3. Kolmas yrityskierto, kolmas lapsi. Esikoinen täyttää 18 pian..Vielä ei tainnut olla heinäkuisille omaa. Joko plussanneita alkaa olemaan muitakin. Tämä on sitä jännää aikaa, kun odottaa vahvistuuko viiva mitä vauhtia. Meille tämä on kolmas ja toivottu lapsi.
Joo tämä on sitä jännittävintä ja piinaavinta aikaa. Mä oon voinu nyt jo pahoin, vaikka oon vasta ihan alus. Väsyny ja uupunut myös. Syön kyl rautalisää, että toivottavasti se vähä auttaisi tuohon väsymisen helpottamiseen. Mulla menny edelliset myös aina yli, joten varmasti tämäkin menee.Mä oon täällä kyttäillyt milloin joku uskaltaa aloittaa tämän ketjun
Meillä on la 28.6. mutta tosiaan ollaan vasta tässä viivojen tummumista jännittelemässä, kun muut kesäkuiset voi jo pahoin.
Kuopus myös syntyi vasta lasketun jälkeen, joten helposti tämäkin voi heinäkuiseksi muuttua.
Tämä olisi meidän neljäs lapsi
Nyt siis 4+0
No sit ultras sen näkee mihin se laskettuaika osuu. Mullakin esikoises laskettiin neuvolas eka väärin laskettuaika, kun laskivat menkoista. Sanoin, että ei toi kyl oo oikein, mutta mennää sillä sit. Tiesin koska olin ovuloinut. No jätin np-ultran väliin ja sit rakenneultras siirsivät laskettua aikaa, kun vastasi aivan erilaisia viikkoja.Itse vähän kahden vaiheilla kumpaan tässä kuulun.. Hedelmöittymisen mukaan nyt 4+1 ja la 27.6 mutta kuukautisten mukaan 3+3 ja la 3.7 Ovuloin siis kp 8, ja testi näytti plussaa perjantaina, digitesti viikkoja 2-3. Kolmas yrityskierto, kolmas lapsi. Esikoinen täyttää 18 pian..
Eli varmaan kesäkuisiin kuulun mutta alkuraskauden uä varattu ja katsoo sitten
Täällä kanssa pääkoppa yrittänyt selitellä oireita ihan muulla! On ollu alavatsan vihlontaa, kuplintaa ja jomottelua, hirveä jano koko ajan, huimausta, vuorotellen hikoilua ja palelua... Mitenkäs muilla?Eihän sitä malttanut odottaa huomiseen ja taas testissä viiva vahvistunut. Kyllä tässä kolmannen kohdalla jo sillain tuntee, että jotain kehossa tapahtuu. On tämä vaan epävarmaa aikaa ja järki toppuuttelee kokoajan ettei saisi liikaa innostua. Onko teillä muilla mitään oireita?
Oireita on piisannut vaikka muille jakaa, mutta mul ei viiva oo vahvistunut ja nyt pelkäänki, että onko jonneki muualle kiinnittynyt. Odottelen vielä muutaman päivän ja katon sit uudelleen. Tänä ois pitäny alkaa menkat, mutta ei mitään merkkiä näy, että ois alkamas.Eihän sitä malttanut odottaa huomiseen ja taas testissä viiva vahvistunut. Kyllä tässä kolmannen kohdalla jo sillain tuntee, että jotain kehossa tapahtuu. On tämä vaan epävarmaa aikaa ja järki toppuuttelee kokoajan ettei saisi liikaa innostua. Onko teillä muilla mitään oireita?
Uskon, että huolestuttaa, mutta tosi varhaisia päiviä menossa vasta. Auttaisikohan Clearbluen viikkotesti? Ajattelin itse tehdä yhden huomenna ja 6 päivän tms päästä toisen.Oireita on piisannut vaikka muille jakaa, mutta mul ei viiva oo vahvistunut ja nyt pelkäänki, että onko jonneki muualle kiinnittynyt. Odottelen vielä muutaman päivän ja katon sit uudelleen. Tänä ois pitäny alkaa menkat, mutta ei mitään merkkiä näy, että ois alkamas.
Eilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan haluaisin ehdottomasti, jos tämä sinne asti etenee.Joo täällä kans viikkotesti odottamassa ja en oikein tiedä mikä päivä sen nyt tekisin. Oksettavaa oloa on kyllä pitkin päivää ja pissalla tulee rampattua. Pikkusen kärttynenkin olen ollu..
3+6
Joo raskauden tärkein tehtävä on opettaa odottamaan! Jotenkin puoliväli on helpointa aikaa. Mahasta tietää, että jotain tapahtuu mut sit ei kuitenkaan tartte jännittää et koska lähetään synnyttää!Eilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan haluaisin ehdottomasti, jos tämä sinne asti etenee.
Vähän on sellainen olo, että haluaisi tehdä jotain edesauttaakseen raskauden etenemistä, mutta aika vähän on tehtävissä. Nytkö pitää vain odotella 9kk?
Niin totta varmasti! Tässä alussa iskee välillä epäusko, että onko oikeasti jotain tapahtumassa, kun ei ole oikein raskausoireita vielä. Olisi suorastaan helpottavaa kokea jotain jomotuksia tai pahaa oloa. Tyyntä myrskyn edellä?Joo raskauden tärkein tehtävä on opettaa odottamaan! Jotenkin puoliväli on helpointa aikaa. Mahasta tietää, että jotain tapahtuu mut sit ei kuitenkaan tartte jännittää et koska lähetään synnyttää!
Kesäkuisista huutelen...Teitkö aamupissasta? Mulla tuli dpo 13 se 1-2 ja dpo 16 2-3, pidättelin yöllä kyllä väkisin sen 5tuntia et oli vahvaa pissaaEilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan haluaisin ehdottomasti, jos tämä sinne asti etenee.
Vähän on sellainen olo, että haluaisi tehdä jotain edesauttaakseen raskauden etenemistä, mutta aika vähän on tehtävissä. Nytkö pitää vain odotella 9kk?
Ihanaa että huutelet! Toivottavasti hCG nousisi. Se tässä vähän jännittääkin. Tuo eilinen tulos oli dpo 14 ja aamupissasta. Jos uskaltaisin seuraavan tehdä ylihuomenna eli dpo 17. Normaaleja liuskatestejä voi huoleti tehdä liukuhihnalta, mutta viikkonäytölliset on sen verran tyyriitä, ettei ihan joka aamu viitsi — vaikka kutkuttaisi.Kesäkuisista huutelen...Teitkö aamupissasta? Mulla tuli dpo 13 se 1-2 ja dpo 16 2-3, pidättelin yöllä kyllä väkisin sen 5tuntia et oli vahvaa pissaa
Nyt jännään et millon uskaltais tehä sen viimisen digin.
Toivottavasti sullakin jatkaa nousuaan, tsemppiä
Alinna86 ja Toivo 4+5
No ei viittiIhanaa että huutelet! Toivottavasti hCG nousisi. Se tässä vähän jännittääkin. Tuo eilinen tulos oli dpo 14 ja aamupissasta. Jos uskaltaisin seuraavan tehdä ylihuomenna eli dpo 17. Normaaleja liuskatestejä voi huoleti tehdä liukuhihnalta, mutta viikkonäytölliset on sen verran tyyriitä, ettei ihan joka aamu viitsi — vaikka kutkuttaisi.
Milloin @Alinna86 meinasit tehdä viimeisen viikkonäytöllisen testin?
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja hCG kasvaa kohisten meillä kaikilla
Aivan! Onpa tosi hyvä, että pääset hCG-mittaukseen. Varmasti helpottavaa kuulla, missä mennään!No ei viitti
Tekis miel kokoajan jatkaa testejä mut yritän nyt luottaa et kaikki on hyvin, kunnes toisin todistetaan
Meinasin viimisen digin tehä dpo 23 eli se ois la. Ja sillon olisin jos oikein laskin nii 5+3 eli jo kuudes viikko!
Mua helpottaa myös tietty se et pääsen huomenna hcg mittaukseen, sen tuloksen saan varmaan jo iltapäivällä tai viim. Ke.
Jännittäviä aikoja nää kyllä!
Harmi kun noissa lääkäreissä on niin paljon erojaAivan! Onpa tosi hyvä, että pääset hCG-mittaukseen. Varmasti helpottavaa kuulla, missä mennään!
HCG-mittaus, seurannasta nyt puhumattakaan, olisi kyllä huikeaa tässä vaiheessa. Mulla taustalla se epäselvä raskaus, jota kohdunulkoiseksi epäilivät, niin periaatteessa sen myötä voisi päästä tutkimuksiin jo alussa. Kaksi lääkäriä sanoi, että jos raskaudun uudestaan, niin varhaisultra kutsuu ilman muuta, mutta viimeisin lääkäri, joka ei mua edes koskaan nähnyt, täräytti puhelimessa, että en varmasti pääse. Kai se on pakko jossain vaiheessa yrittää, jos tämä jatkuu. Pää pelkää koko ajan, että häviääkö tämä.
Joko muuten olette kaikki olleet jo neuvolaan yhteyksissä ja varanneet ensimmäisen ajan? Mietin, että missä vaiheessa kärsin soittaa sinne, vaikka toki suositus kai on, että voi jo heti plussan jälkeen.
Veikkaan, että niin mekin päädytään lopulta tekemään. Pääasia että näkee vihdoin, missä mennään. Kuinkahan pitkällä pitäisi olla, ennen kuin ekan ultran varaa? Ennen 6+jotain siellä tuskin näkyy kauheasti mitään?Harmi kun noissa lääkäreissä on niin paljon eroja
Me mennään yksityiselle ultraan, maksaa tietysti sen pari sataa, mutta vois sen rahan huonomminkin sijoittaa... varasin tänään neuvolan, ajan sain vasta 24.11 et aika pitkälle niin suosittelen kyllä pikaisesti soittoa sinne