Toiveissa vauva 2021

Mä oon ite loppuvuoden lapsia, synttärit juhlittiin aina tyyliin kuukautta ennen tai jälkeen. Mut ihan järkityyppi musta tuli :D

Kävin tylsyyspäissäni ostamassa nyt testiin ton gelee royalin sekä rautalisää meinasin vetästä vähän kuuriluontoisesti ainakin menkkoihin asti tai niiden yli. Olettaisin et hyvä veto kun viikkotolkulla on verta vuotanut. Heti tuli toiveikas olo kun vähän olevinaan yrittää itse asioihin vaikuttaa. :)
 
Nyt viisaammat kertokaa:whistle:ensimmäiset kaksi testiä on tehty pe-su välisenä aikana, joten onkohan ovis ollu maanantaina kp 13 kun tuo tummin testi eli keskimmäinen on tehty maanantai iltana ja 2 alinta toinen tehty eilen ja viimeisen tein juuri jossa ei näy oikeastaan yhtään viivaa.. Vai ovuloinko ollenkaan, kun flo ennusti ovista vasta huomiselle. Ovismaista juilintaa tms oli perjantai iltana mut meni ohi..:oops:

 
Nyt viisaammat kertokaa:whistle:ensimmäiset kaksi testiä on tehty pe-su välisenä aikana, joten onkohan ovis ollu maanantaina kp 13 kun tuo tummin testi eli keskimmäinen on tehty maanantai iltana ja 2 alinta toinen tehty eilen ja viimeisen tein juuri jossa ei näy oikeastaan yhtään viivaa.. Vai ovuloinko ollenkaan, kun flo ennusti ovista vasta huomiselle. Ovismaista juilintaa tms oli perjantai iltana mut meni ohi..:oops:


Sinuna mä ainakin jatkaisin testailua :)
Mulla tekee testit haalenemisen ennen kunnon ovisplussaa.
Ja kasvukivut alkaa n. Viikko ennen ovista. Limailukin viikko ennen ja vaihtelee päivittäin se määrä.
Toki ovis on voinu olla. Tai sit on vasta tulossa :)

Ja taitaa olla vahvemmat pregcheckin ovistestejä? Ne antaa paljon selkeempiä viivoja pitkin kiertoa itsellä vs. Esim sofi tai onestep. Ne antaa vasta hyvin lähellä ovista plussaa mulla. Toki ihmiset on erilaisia.
 
Tässä mun oirelistaa:giggle:

Dpo -2 tallettelut
Dpo -1 ovis+, pregnyl irroituspiikki, lämmöt alhaalla
Dpo 0, tallettelut, vatsa sekaisin vähän väliä
Dpo 1, arka alavatsa, automatkalla vatsassa tuntemuksia, nopea vihlonta alavatsassa oikealla
Dpo 2, tallettelut, muniksia tuikkii, hirveä närästys
Dpo 3, lämmöt nousussa (korkealla 37.9), ripuli
Dpo 4, vesiripuli, tunne raskautumisesta ja toiveikas olo
Dpo 5, vesiripuli jatkuu, selkäkipu, kylmä, nälkä, lämmöt laskuun päivällä, mielialanvaihteluita
Dpo 6, Aamulämpö lähti laskuun, hulluja unia, tunne tärpistä, vösymys
Dpo 7, ripuli, unettomuutta, päänsärky, paine tisseissä, huimaus, valkuaislimaa
Dpo 8, ripuli, katkonaiset unet, tissit arat, vauvajutut vaan päässä, päänsärky, iloisuus,energinen olo, valkuaislimaa, tunne tärpistä, hengästyminen, joku kysyi oonko raskaana
Dpo 9, lämmöt korkealla ja samassa 3pv, yöhikoilu, unettomuus, iloisuus,energia puuskia, edelleen kiihtynyt suolentoiminta
Dpo 10, huimaus, nippailuja alavatsalla, lämmöt koholla, testiin haamu
Dpo 11, jännittää, lämmöt tasaiseen koholla, uni loppuu kesken, iloisuus, energiapuuskia, haamut 2 testiin
Dpo 12, palelu, tissit raskaat ja turvonneet, turvotus muutenkin, nippailuja ja tuikkimista oikealla munasarjassa, testiin aamulla haamu, päivällä haalea mutta selkä + clearblue testiin, iltatestit vahvistuneet
Dpo 13, unettomuus, energisyys, iloisuus, nälkä,nippailuja molemmin puolin, selkää vihloo palelu, selkeä + clearblue ja digi raskaana 1-2viikkoa.
❤❤❤❤❤❤❤❤
 
Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä ihan jokaiselle!! :)
Mä oon jännäillyt täällä, kun pitäisi menkat alkaa viikonloppuna, on siis kp27 nyt ja mulla on ollut ihan outoja tuntemuksia! Mm. Mies oli nähnyt unta vauvasta, mä näin viime yönä myös tosi todentuntuista unta, jossa kohtua harjoitussupisteli ja se meni ihan kovaksi koko maha, luulin et heräsin siihen mutta en tiedä mikä unen ja valveillaolon harha se oli, tosi outo. :D mulla oli pari päivää sitten tosi huono, oksettava olo, joka meni illan Mittaa ohi. Tänään heräsin aamulla kamalaan päänsärkyyn ja autossa istuessa iski hirveä oksetus ja paha olo, se meni ohi lopulta kun kotona söin ja menin lepäämään, vieläkin herättyä vähän huono olo, mut piti taas syödä niin vähän helpotti. Koko päivän kuitenkin vähän oksettanut ja närästänyt (ei mua yleensä ikinä närästä) . Eilen illalla mua ällötti kananmuna, vaikka yleensä se on ihan mun lempparia. Tänä aamuna lapsen pissavaippa haisi tosi voimakkaan pahalle mun nenään, vaikka yleensä ei. :D Oon 100 varma et tälle on joku muu selitys ja en voi olla niin onnekas et olisin ekasta kierrosta raskautunut, mut jännittää tosi paljon ja toivon sydämeni pohjasta et niin oliskin käynyt <3

mulla on 2 raskautta takana, me siis ei yrittämällä yritetty vaan oltiin et saa tulla jos on tullakseen, tuli sitten ensin keskenmeno joka meni kesken vasta rv7 kohdalla, enkä tiennyt olevani raskaana, ei siis oireita. Toinen heti perään kun laskin oviksen, niin tärppäsi, ja se oli myös niin, että oireet tuli vasta testin jälkeen.

Milloin mun kannattais tehdä testi? Voisko se jo esim perjantaina näyttää mitään, vai pitäiskö odottaa sunnuntaihin, kun pitäis Flon mukaan menkat alkaa? :eek: missä vaiheessa te ootte saaneet plussia?
 
Tultiinki jo tänää reissusta ja tein iltapäivällä one stepin herkän liuskan johon ei kyllä tullu ku kuviteltu haamu korkeintaan :(
Ruskeaa vähäistä vuotoa tullut myös kolmatta päivää nyt eli voiko sekään enää kiinnittymisvuotoa olla? :|
Nyt vaihtu kp25/28-31 ja dpo11.
Aamulla tekasen uusiksi testin ja jos ei mittää näy nii jään ootastelemaan menkkeleitä..
Outoa kyllä tämä välivuoto..

Ja pahoittelut omanappailusta ❤
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Moikka kaikki! Mä kirjottelin edellisessä "haaveena vauva 2020"- ketjussa melkein koko vuoden 2019 ja raskauduin sit lähempänä sitä loppuvuotta. Vauva syntyi keskosena (rv33+6) viime kesäkuussa ja täytti lauantaina just 4kk <3 Toivon että täällä ei olisi tuttuja siitä ketjusta!

Koska vauva syntyi (kiireellisellä) sektiolla, gyne sanoi että ainakin 9kk pitäis odottaa ennenku saa alkaa tehtailemaan uutta vauvaa. Mutta kun täällä tuskin on "haaveena vauva 2022" ketjua niin jään tänne vähän taustailemaan ja fiilistelemään muitten yritystä :) meillä taisi mennä 8kk että tärppäsi ja ekat kuukaudet mulla oli aivan törkeä keskenmenon pelko :/

Mulla on toiveena imettää pitkään ja ei ainakaan vielä oo menkat alkanu. Tosin gyne sanoi että oli paljon munia siellä ja pitää olla varovainen. Mietin vaan voikohan ovis tapahtua vaikka ei menkkoja oo. Googletellut jotain oon ja ilmeisesti se kai on mahollista. Välillä ovistikkuihin pissin ihan huvikseen :D old habbits die hard ja niin edelleen.

Mut jos esim vuoden päästä alettais yrittää ja edelleen olis niinkin hyvä mäihä että menkat poissa, niin täytyiskö sitä sit imetys lopettaa sitä varten :eek: no en tiedä ja ei nyt ole tämän ajan murhe, etenki kun ne menkat voi sieltä alkaa koska vaan ja ei mun mies ees ole 100% varma haluaako hän enempää :D Tai haluaisi, mutta ei sitä tiiä kestääkö talous. Täällä Espanjassa vähän erilainen sosiaaliturva ku Suomessa :|

Ja vaikka tässä ei ihan kauheesti nukuta, niin kyllä mä silti toisesta jo haaveilen paljonkin <3 vaikka menis varmaan ihan pakka sekasin ku olis pari vaippaikäistä, huoh. Vähän on masokistin vikaa.

Anyways, siis älkää ihmetelkö kun creepyilen täällä taustalla ja tykkäilen viesteistä vaikka en listoilla olekaan :) Plussatuulia kaikille! <3
 
Nuorena äidiksi
Tää on nii perseestä! Mulla on niin varma olo et joku on mukana mut toi testi on tyhmä eikä näytä sitä :'(

Vittu jos se ei ensviikol näytä mitään mä revin oikeesti hiukset päästä! Eilen nimittäin tein jotain äkkinäist nii sattu aiva sikana tonne alavatsaan! Ja nännit herkät ku perkeleet. Ja jos olis menkoista kyse, ei mun kroppa tekis tällasta. Ja oli huono olo aamuyöstä. :mad:

VITUTTAA KU PIENTÄ ORAVAA!!
 
vierailija
Kummasti se kroppa niitä oireita tekee, kun toive lapsesta on. Minkähän ikäinen olet, kun toi teksti antaa kuvan, että kyseessä olisi teini :eek: Ja aika epätodennäköistä, että testi mitään näyttää, jos kierto säännöllinen ja menkkoihin aikaa vielä viikko.
 
Vilkaisin eilen, että mikä olisi laskettu aika jos tästä kiersta tärppäis. Se menis heinäkuun loppupuoliskolle. Meillä on ennestään kaksi syksyn lasta, ja nyt olin haaveillut alkuvuoden vauvaa. Tää heinäkuu ois vielä ihan ok, mutta jos nyt ei tärppää niin en tiedä haluanko seuraavissa kierrossa yrittää. Ens vuoden elokuussa esikoinen aloittaa koulun, en todellakaan halua sekoittaa sitä hänelle uutta tilannetta hetkenä minä hyvänsä syntyvällä vauvalla. Ja tällä hetkellä harmittaa ihan älyttömästi ajatus, että kolmaskin lapsi ois syksyn murunen niin kuin aiemmat. Tosi typerää varmasti, ei syntymäajasta pitäis olla niin väliä. Mutta ilmeisesti oon typerä.
Onko teillä muilla ajatuksia siitä, koska ois hyvä/huono aika saada lapsi?
Mä en haluis loppuvuoden lasta marras-joulukuu, lokakuu vielä menis niin sais väliä synttäreiden ja joulun välille. Toinen syy, loppuvuoden pojan kanssa on ne riskit, että tulee vastaan kehityksen viivästymää ja loppuvuoden pojan kun pistät kouluun niin siinä on iso ero, jos sattuis vielä viivästymää olemaan. Mutta nämä nyt on näitä minun pinnallisia toiveita... En vielä tiedä jätetäänkö yritys väliin, jos ei viim lokakuun lasta näytä tulevan.
Elokuun vauva vois olla ideaali, sais vielä kesän viettää nykyisellä kokoonpanolla ja sitten venyttöus mammalomaa ja kotona oloa esikoisen koulun alkuun asti niin, että voisi olla vaikka vielä elo-lokakuunkin kotona :)
 
Nuorena äidiksi
Kummasti se kroppa niitä oireita tekee, kun toive lapsesta on. Minkähän ikäinen olet, kun toi teksti antaa kuvan, että kyseessä olisi teini Ja aika epätodennäköistä, että testi mitään näyttää, jos kierto säännöllinen ja menkkoihin aikaa vielä viikko.
En tosiaan oo enöä teini olen 24v.
Ja siis menkkoihin on enää 4 päivää, mut en siihenkään voi luottaa koska tosiaan lopetin pillerit viime kuussa ja luomukierrosta tää on vaan veikkaus et menkat alkais 27.., kuten pillerien kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulla ei ollutkaan enää ovisliuskoja joten aamu alkoi nettikaupoilla. Tein sit kuitenkin digin joka hymyili.. mutta niin se hymyili myös viikko sitten että voi olla että vielä ois keskenmenon hormonit siellä kummittelee.. vuoto nyt kuitenkin lähinnä sitä pienoista ruskeaa limaa joten arvon et uskaltaiskohan ihan varmuuden vuoksi kokeilemaan jo onneaan. Ahdistaa nimittäin myös ajatus että jos tää oiskin jo oikea ovis ja menis hukkaan :O täytyy katsella oisko etätöiden tauolla hyviä tallettelutuulia :D
 
3 päivää kuukautisiin, eikä mitään oireita niiden alusta, usein tulee aika aikaisin jo kipuja. Mä valvoin koko viime yön,, pyörin vain sängyssä ja ihan oikeasti nukahdin vasta klo 5 aamulla ja nyt klo 7 herätys. Voi huhhuh! En tiedä mistä tämmöinen unettomuus, kun ei oo mulle normaalia ollut pitkään aikaan.

Ajattelin tänään käydä ostamassa testin ja kokeilla ehkä testata huomenaamuna. :eek: jännittää...
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

22.10.2020 - Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Jjenn...............................kp 35/29-33
Hisulius...........................kp 32/32-35
Rougemoux................kp 30/35
Enerisa3..........................kp 26/29-32
Nipsuneiti83.................kp 25/29
Mysteerio.......................kp 25/30
Paatuska........................kp 23/27
Toive23...........................kp 22/28
Elviira32...........................kp 22/29
Persikka123..................kp 21/32
Nuorena äidiksi.........kp 21/27
Eeva650..........................kp 20/28-42
Sinisilmät.........................kp 20/29
Brunet82.......................kp 19/28
Nobelius...........................kp 19/27
5xäiti...................................kp 19/?
Lillium................................kp 17/29-31
Meemuli............................kp 16/30
Vihreähuone.................... kp 15/25
Kirjoh89..................................... Kp 11/28
Pandanen..........................kp 10/29-31
Chili..............................kp 10/28-29
Wbä.............................kp 9/26-28
Titi-Love.........................kp 9/28-30
Mansikka3......................kp 7/28
Aniaj.............................kp 7/28
Minttuni...........................kp 5/25
Huumis........................kp 3/28-30
Deneb............................kp 2/28-32
Hamsteri20..................kp 1/27
Soffia29..........................kp 1/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Hisulius........................................dpo 13
Toive23.......................................dpo 10
Elviira32.....................................dpo 7
Paatuska..................................dpo 6
Nobelius....................................dpo 5
Brunet82...................................dpo 5
Eeva650.....................................dpo 2
 
Viimeksi muokattu:
Yöllä piti käyä kerran vessassa mutta rakkoaikaa tuli silti aamupisuun n.3-4h ja one step 10 nega :( :( :(
Näyttäs ruskea vuotokin loppuneen. On tämä kummaa hommaa... Mikä tämä välivuoto oli :O
Teen varmaan testejä joka aamu nyt menkkoihin asti koska niitä on kaapissa ja tiiän etten voi vastustaa kiusausta :LOL:
Eiköhän tämä tästä yk neloseksi muutu..
Onneksi on tullu paljon lunta yön aikana, se piristää mieltä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: rougemoux
vierailija
En tosiaan oo enöä teini olen 24v.
Ja siis menkkoihin on enää 4 päivää, mut en siihenkään voi luottaa koska tosiaan lopetin pillerit viime kuussa ja luomukierrosta tää on vaan veikkaus et menkat alkais 27.., kuten pillerien kanssa
Nyt sitten suosittelisin olemaan jalat maassa, onhan vasta ensimmäinen kierto menossa :) Hyvinkin voi vielä muuttua plussaksi, kun katsoo listaa, että sinulla sen mukaan menossa 21/27, joten ton mukaan menkat alkais vasta 6pvä päästä.
Mutta jos noin voimakas reagointi (mikä on muuten eka noin voimakas, jonka täällä luen) ekan kiekan jälkeen, niin kuinka jaksat, jos kuukaudet vierii vain eteenpäin ilman plussaa, niin kuin täällä monelle on käynyt? :(
 
vierailija
Yöllä piti käyä kerran vessassa mutta rakkoaikaa tuli silti aamupisuun n.3-4h ja one step 10 nega
Näyttäs ruskea vuotokin loppuneen. On tämä kummaa hommaa... Mikä tämä välivuoto oli :O
Teen varmaan testejä joka aamu nyt menkkoihin asti koska niitä on kaapissa ja tiiän etten voi vastustaa kiusausta
Eiköhän tämä tästä yk neloseksi muutu..
Onneksi on tullu paljon lunta yön aikana, se piristää mieltä
Olisiko mahdollista ovulaation olleen myöhemmin ja vuoto olisi kiinnittymiseen johtuvaa? :) Joten plussa sieltä siinä mielessä voisi vielä hyvinkin tulla. Tsemppiä!
 
Nyt on kyllä taas kivat kasvukivut :D jos en kroppaani tuntis, voisi luulla että ovis olis ihan just. Vielä pitäs n. 6-7 päivää ootella. Eilen sain mun ovistestit, ja tänää meinaan testailla. Vaikka yritetään ottaa tjt asenteella. Vaikeetahan se on. Hitsi ku toi korona tuo noita rajoituksia kaikkeen. Sinällään jos nyt raskautuis nii mies ei varmaan pääse ultriin mukaan. Esikoisen kohdalla kävin ultrat yksin läpi ihan muusta syystä(töistä johtuen) , nii ois kiva että ees rakenneultraan pääsis sit jos tässä onnistuis raskautumaan.
 
Täällä pitäis menkat alkaa huomenna tai ylihuomenna. Joka aamu testaillut negaa kun noita testejä on kaapissa, tänään en enää testannut vaan jään odottamaan uutta kiertoa.. Närästys vaivaa nykyään joka ilta ja alaselkäkipuja ollut muutaman päivän mikä ei ole tyypillistä itselle, mutta en usko yhtään raskautumiseen. Pieni mahdollisuus on, että ovulaatio olikin viikko myöhemmin (oirekuva passais myös tähän) ja 3 päivää sitten oli kauheat alamahakramppailut eli jos olisikin ollut kiinnittymistä silloin, mutta en jaksa uskoa tähän. Olen silti piinailijoissa kp1 asti :)
 
vierailija
Nyt sitten suosittelisin olemaan jalat maassa, onhan vasta ensimmäinen kierto menossa Hyvinkin voi vielä muuttua plussaksi, kun katsoo listaa, että sinulla sen mukaan menossa 21/27, joten ton mukaan menkat alkais vasta 6pvä päästä.
Mutta jos noin voimakas reagointi (mikä on muuten eka noin voimakas, jonka täällä luen) ekan kiekan jälkeen, niin kuinka jaksat, jos kuukaudet vierii vain eteenpäin ilman plussaa, niin kuin täällä monelle on käynyt?
Saatan vaan olla vähän vösynyt ja reagointi sen mukaista
 

Yhteistyössä