Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sori r0s. :LOL:

Mä havahduin yks päivä siihen että nautin vastakkainasettelusta. Jos jossain on liikaa yleistä konsensusta niin mä haluan pistää sen p*skaksi. Jos nyt kattoo keskusteluja missä mä oon tuolla isollaki puolella.

Mikähän vaje tai kiintymyssuhdehäiriö tai kehitystehtävä mulla on lapsena jääny....:unsure:

r0s
Sori r0s.

Mä havahduin yks päivä siihen että nautin vastakkainasettelusta. Jos jossain on liikaa yleistä konsensusta niin mä haluan pistää sen p*skaksi. Jos nyt kattoo keskusteluja missä mä oon tuolla isollaki puolella.

Mikähän vaje tai kiintymyssuhdehäiriö tai kehitystehtävä mulla on lapsena jääny....

Mut juttuhan meni niin, että se kymmenen prsenttia toisin ajattelevista ja toisin toimivista lopulta aiheuttaa muutoksen.

Meitä siis tarvitaan!

• Tykkää
Reactions: Echo
Se sama seinä, joka pitää valon pois myös pitää pimeyden sisällä.
Ja myöskin, jos kannat aitaa niin itse olet sen saman aidan toisella puolella.
Kuulostaa kauniilta, mut oion sitä.

Jos mä rakennan muurin, niin valo on sisällä ja urpot ulkona. Otan valoa tuovia ihmisiä sisälle vain harkitusti.

Ja tarkotus onkin pysyä visusti toisella puolella. Ei niitä muureja muuten rakennettaisi. :)

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Kuulostaa kauniilta, mut oion sitä.

Jos mä rakennan muurin, niin valo on sisällä ja urpot ulkona. Otan valoa tuovia ihmisiä sisälle vain harkitusti.

Ja tarkotus onkin pysyä visusti toisella puolella. Ei niitä muureja muuten rakennettaisi.
Noo, en mä tuommonen ole IRL. Oon aikalailla kaikkien kaveri. Ja meillä kotona saa käydä niin kauniit ja rohkeat kuin moniongelmaiset ja syrjäytyneet.

Ehkä tuo äskeinen oli poliittisempi kannanotto...kun ei kaikkien hurjapäiden kanssa kannata vetää yhtä köyttä. Tulee vedetyksi suohon.

r0s
Toi tuntuis niin ihanalta just herätessä!!

....niin siis jos tietäisin toisen olevan siinä vierellä...muussa tapauksessahan saisin luultavasti kakkihalvauksen ja huutaisin kuin palosireeni.

Mut on jotenkin metka se, millainen maailma voi unessa olla. Täysin päinvastainen kuin todellinen. Ja siitä jäävä tunne on silti vahva.

Ihan ku jotenkin huijaisi itse itseään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mut on jotenkin metka se, millainen maailma voi unessa olla. Täysin päinvastainen kuin todellinen. Ja siitä jäävä tunne on silti vahva.

Ihan ku jotenkin huijaisi itse itseään.
Niinpä!

Mietis sitten taas niitä unia missä on vahvoja värejä ja lentelee jossain värikkään viidakon yläpuolella vailla huolen häivää :love: :love:

• Rakkaus
Reactions: Echo
Mä en oo lentänyt sen jälkeen kun putosin Kalliossa ainakin kymmenenä yönä. Multa on ehkä paratiisi evätty siis.
-Ainakin omassa mielessäni.
No emmäkään tiedä sitten mitä noi mun tollaset unet meinaa, luin äsken uudestaan ton viestini ja vaikutti ihan joltain lsd tripiltä ennemminkin kuin hyvältä unelta :cautious:

r0s
No emmäkään tiedä sitten mitä noi mun tollaset unet meinaa, luin äsken uudestaan ton viestini ja vaikutti ihan joltain lsd tripiltä ennemminkin kuin hyvältä unelta

Se oli ystävän itsemurhan jälkeen. Näin usein unta että putosin kuudennesta kerroksesta Kalliossa missä silloin velipojan luona usein yövyin. Sitä ennen näin lentounia painajaisen päätteeksi -siis lentämällä pääsin pakoon pahaa- mutten ikinä sen jälkeen.

Ja mä tiedän että jos olisin vastannut tekstiviestiin ajoissa niin ystävä ehkä olisi elossa.

Joskus alitajunnan tajuaa. Toisella kerralla ei.

Mut voisko sun lentouni kertoa sulle, että voit nähdä vaikka mitä kunhan vaan lähdet matkaan?

• Surullinen
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä