Meillä myös kaksi sisäkissaa. Mies siivoo laatikot vain pakotettuna, joten itse olen niitä siivonnut. Nyt toki käytössä varmuudeksi kertakäyttöinen maski ja kädet pesen heti laatikoiden putsauksen jälkeen. Madotetuilla sisäkissoilla kuitenkin vain hyvin pieni mahdollisuus tartuttaa toksoplasmoosia.Omistaako muuten kukaan muu tässä porukassa kissaa/kissoja? Miten tarkkoja ootte esim kissan laatikon putsaamisen suhteen? Mä siirsin homman kokonaan miehen vastuulle, kun sain kuulla olevani raskaana. Meidän kissa on aikamoinen sylivauva, nii sitä on vähän vaikee estää tulemasta syliin, mut ei esim onneks nuku meidän kanssa sängyssä. Jotenkin oon aika neuroottinen asian suhteen.
Laitoin sulle yksäriä.Ilmoittelen tänne, että ollaan päädytty fb-ryhmän kanssa että otetaan 60 jäsentä, jolloin uusia ei enää oteta. Nyt jäljellä 20 paikkaa. Ja jos ryhmä ei ole ehtinyt täyttymään marraskuun viimeiseen päivään mennessä niin siltikin ryhmä sulkeutuu vaikkei jäsenmäärä olisi täyttynyt.
Jos siis haluat ryhmään niin mulle yksityisviestillä fb-profiilia. Laitan kaveripyynnön, sen jälkeen kutsun ryhmään ja poistan kavereista.
Täälläki 9+0, ja sama fiilis tuli kun luin aamulla äpistä että kymppiviikko jo! UskomatontaPiu! Täällä pyörähti rv 10 käyntiin, eli tänään 9+0. Ihan hassu ajatus tämäkin, kun sillon 3+5 viikollä tähän viikkoon tuntu olevan IKUISUUS! Appi kertoi, että tänään alkiovaihe on ohi ja kutsumme tästä lähtien lasta sikiöksi tai vauvaksi. Ihana ajatus! Luulin jotenkin, että masu näkyis enemmän, mutta ylipaino suojelee vielä siltä. Mahallaan tuntuu jo jotain, mutta edelleen nukun mahallaan. Kuulemma kohtu nousee vkolla 12 häpyluun yli jolloin sen voi tuntea. Vissiin vasta joulun aikaan saa odotella, että alkaa näkymään ihan raskausmaha.
Mullakin alavatsa pikkuisen pömpöttää eri tavalla kuin normaalisti.Täälläki 9+0, ja sama fiilis tuli kun luin aamulla äpistä että kymppiviikko jo! Uskomatonta
Mulla näkyy jo pikkupikkumaha, itse huomaa eron mutta ei varmasti muut huomaa mitään
Hurjasti tsemppiä, yhden kohdunulkoisen kokeneena, tiedän kuinka riipivää toi odotus on.Pelottaa ja jännittää. Nyt jonotan ultraan. Pissanäyte, lämpö ja tulehdusarvot ok. Hcg tulokset tulee myöhemmin. Nyt suljettava pois kohdunulkoinen, kun kipu kohdistuu vain yhteen kohtaan. Kohta olen ehkä viisaampi
On tämä kyllä piinaavaa Vieläkään en ole ultraan päässyt, mutta hcg-arvo tuli ja se oli n. 81000 ja kuulemma extra hyvä ja viittaisi aika vahvasti kohdunsisäiseen.Hurjasti tsemppiä, yhden kohdunulkoisen kokeneena, tiedän kuinka riipivää toi odotus on.
Toivottavasti kaikki olis kuitenkin ok ja kyse vaan jostain muusta.
Voi että. Ihanaa! Onnea hyvistä uutisista! Nyt saat huokaista<3Sieltä löytyi 6+5 viikkoja vastaava alkio, jolla sykki sydän vimmatusti
Kipu ja vuoto johtui vasemman munasarjan nesterakkulasta, joka oli täyttynyt verestä. Kovia kipuja ja vuotoa voi ilmetä vielä pari kolme päivää.
KiitosVoi että. Ihanaa! Onnea hyvistä uutisista! Nyt saat huokaista<3
Oih, ihania uutisiaSieltä löytyi 6+5 viikkoja vastaava alkio, jolla sykki sydän vimmatusti
Kipu ja vuoto johtui vasemman munasarjan nesterakkulasta, joka oli täyttynyt verestä. Kovia kipuja ja vuotoa voi ilmetä vielä pari kolme päivää.