Soita, mutta entä jos se on naapurin isäntä itse tai koronan takia etuajassa lahjoja jakava (joulu)pukki?Tuolla naapurin katolla on joku mies. Pitäsköhän koolata polliisit?
Soita, mutta entä jos se on naapurin isäntä itse tai koronan takia etuajassa lahjoja jakava (joulu)pukki?Tuolla naapurin katolla on joku mies. Pitäsköhän koolata polliisit?
En, huomasin sen kyllä mutta ei oikein kinee kattoo...en tiedä miksi
Ei oo naapurin isäntä eikä pukki, sen tiijän. Se kävelee ees taas ja kantaa jotaki (ei köyttä), sillä on siellä radio ja työkaluja.Soita, mutta entä jos se on naapurin isäntä itse tai koronan takia etuajassa lahjoja jakava (joulu)pukki?
Eikö omat kalut riitä?Ei oo naapurin isäntä eikä pukki, sen tiijän. Se kävelee ees taas ja kantaa jotaki (ei köyttä), sillä on siellä radio ja työkaluja.
Käyn yöllä varastaan sen kalut, jos jättää ne katolle.
Miten korvaan ja missä suussa se sun letku on ja jos tyttöystävän niin miten niin hän laittaa sulle viestiä juur ennen Oota??*täysin hämmentynyt*Letku on jo suussa, mutta tyttöystävä lupasi laittaa vielä yhden viestin ennen isoa Oota.
Se on sinusta varmasti hyvä sarja, lupaa katsoa puolitoista jaksoa, niin korvaan sen sinulle, jos on huono
Eiku soitat polliisit sinne nyt heti niinku olis jo?!Ei oo naapurin isäntä eikä pukki, sen tiijän. Se kävelee ees taas ja kantaa jotaki (ei köyttä), sillä on siellä radio ja työkaluja.
Mä ymmärsin hänen viestin.Miten korvaan ja missä suussa se sun letku on ja jos tyttöystävän niin miten niin hän laittaa sulle viestiä juur ennen Oota??*täysin hämmentynyt*
Niin ja siis kirjoitin väärin, hän korvaa mulle...ei toisinpäin, mutta kuinka ja mä en ymmärtänyt että miks se tyttöystävä laittaa viestiä (kännykällä??) kun saa orkkelin?Mä ymmärsin hänen viestin.
Onko se koskaan?Ei kannata ellei se ole kannattavaa
Kannatetaan!Vetäiskö huomenna perseet olalle ja raiskais jonkun miehen?
Mä piän mykkäkoulua kunnes rauhoitun. Mutta häivyn jonnekin ovi paukkuen.Onko se koskaan?
Hitto kun oliski joku mykkäkoululainen niin voisin jallittaa sen repeemään liitoksistaan.
Netissä se on varmaan vaikeaa, mutta livenä voi käyttää naisellisuuttaan hyväksi. Esim. huijata ommaavansa pms:n ja heitellä keittiöstä kauhoilla ja salaattikupeilla. Kyllä sieltä vähintäänkin auts kuuluu.
*Kuulee kuinka miehet joutuvat shokkiin ympäri maailman*Vetäiskö huomenna perseet olalle ja raiskais jonkun miehen?
Pukki ei tuu ku jouluna!Ei oo naapurin isäntä eikä pukki, sen tiijän. Se kävelee ees taas ja kantaa jotaki (ei köyttä), sillä on siellä radio ja työkaluja.
Ei se tajuu sitä.*Kuulee kuinka miehet joutuvat shokkiin ympäri maailman*
Tasokasta!Mä piän mykkäkoulua kunnes rauhoitun. Mutta häivyn jonnekin ovi paukkuen.
Ai että lähestyt perse olalle väännettynä, saakohan siinä ees henkeä, ja pihiset ukolle että täältä tulee raiskaus nyt.Ei se tajuu sitä.
Yks näkee jo omiaan aaahhaaahhhaaa ei tontut kävele teitä pitkin vaan menevät lumihangissa ja kurkkivat ikkunoiden takaa kuin pahimmat piippi tommit!Pukki ei tuu ku jouluna!
Kyllä ne on ne tontut kuule jo liikenteessä!
Kahden yli oltiin ajaa tänään!
Se on ollut mun tapa lapsesta lähtien. Tarvitsen aikaa rauhoittumuseen että voin sitten järkevästi keskustella. Jotkut eivät ymmärrä sitä ja väkisin yrittävät puhua mulle. Kyllä se käy mutta sitten huudan ja sanon mitä sattuu.Tasokasta!
Tää tuli pyörällä lähes kylkeen ja kurkki auton ikkunasta sisään.Yks näkee jo omiaan aaahhaaahhhaaa ei tontut kävele teitä pitkin vaan menevät lumihangissa ja kurkkivat ikkunoiden takaa kuin pahimmat piippi tommit!