Voi rättis kulta, tossa on liian paljon kaikkea mössöä päällä...eihän tosta saa yhtään selvää mitä kaikkee kivaa siellä alla on
Pikkusiat on maukkaita. Ruutiksesta ja alkomaasta en tiiä, en oo maistanuKuka voi olla tykkäämättä pikkusioista.
No eipä ainakaan rapeita ranuja...Voi rättis kulta, tossa on liian paljon kaikkea mössöä päällä...eihän tosta selvää mitä kaikkee kivaa siellä alla on
Mä olen huono pitämään mykkäkoulua, paitsi sillon kun todella loukkaannun ja pahasti...sillon en halua olla missään tekemisissä saati sitten jutella.Alan kohta mykkä kouluun.
Eli sä et oo huono vaan parasMä olen huono pitämään mykkäkoulua, paitsi sillon kun todella loukkaannun ja pahasti...sillon en halua olla missään tekemisissä saati sitten jutella.
Voi rättis kulta, tossa on liian paljon kaikkea mössöä päällä...eihän tosta saa yhtään selvää mitä kaikkee kivaa siellä alla on
Ei kannata ellei se ole kannattavaaAlan kohta mykkä kouluun.
Kyllä bugittaa taas. Ja päivää kaikille
Ei sellasta kukaan normaali suuhun pistä.Housujen alla on hookoonbölöblöö
Ei sellasta kukaan normaali suuhun pistä.
Edit. Enemmän lihaa niin ehkä sitte
Kalamiehen meisseli vois olla ihan jees.Bugittaa melkein mykkä koulun verran, voin lykätä sitä jos joku näyttää tissit tai meisselin
Ei kannata ellei se ole kannattavaa
Maailman pienin leffateatteri on Kino Vagina. Siellä on vain yksi seisomapaikka ja kassit pitää jättää ulos. Kerran kuussa on värielokuva ja kakkosessa pyörii pelkkää paskaa.Olen rakastelemisen mestari, sensei sukisuki
Ei ne vihreet sultaanit ollutkaan kookoskondoomeja vaan kookkaita kondomeja, pallit ei kuitenkaan mahtunut sisälle, mutta ei se haittaa ku ne jää muutenki ulkopuolelle
Kalamiehen meisseli vois olla ihan jees.
Samoin kuin ruutiksen mela.
Vähän vaan korjasinKantsii mainita kuitenki, nähdään kohta tisut unissamme
Ps. Myös yv
Ois tisukit ihan jees jees.Kalamiehen meisseli vois olla ihan jees.
Samoin kuin ruutiksen mela.
Vähän vaan korjasin
Tuskin, ei eletä lapissa. Mää oon ylpee meisselistäni. Siinä on automaattifeederiLapissa on sellainen ku lapinlisä eli tilanne voi olla myös toisinpäin
Tuskin, ei eletä lapissa. Mää oon ylpee meisselistäni. Siinä on automaattifeederi
Jaa kalamiehen ja ruutiksen tisut? No emmää nykkyllä tiijä oisko ne niin jees jees...semmoset karvaset nyppylätOis tisukit ihan jees jees.
En, huomasin sen kyllä mutta ei oikein kinee kattoo...en tiedä miksiJoko aloit katsomaan Good girlsiä?