aletaanki oikein tosi tinka räystäistäMie en ole.
aletaanki oikein tosi tinka räystäistäMie en ole.
Nääh, mä tiedän parempaa tekemistä.aletaanki oikein tosi tinka räystäistä
sulla on sivistyksessä Marian mentävä aukko
ja on hyvä näyttelijä
niimpä, pääsis vaan niihin jotenki käsiksiNy ois kyl hyvä aika putsata räystäät. Sit ne tuoreet lehdet ois vielä helpompi poistaa kun putoavat.
Mä laitoin eilen leivotuista sämpylöistä puolikkaan leivänpaahtimeen. Nam.On niin hyvät sämpylät että söin niitä 3.
Karjalan kunnaissa se on vielä nuorempi ja aika hottis..en siis sano pahalla, minusta Maria Sid on todella hyvännäkönen dooris
Aí noi, täällä päin kutsutaan 'satulalaukuiksi'.Eiks tuo ole ns. ratsastushousut kun tuossa on selluliittiä?
Nyt se alkaa....Huomenta
Heräsin kattelemaan Trumpin ja bidenin väittelyä jopa liian aikaisin...
Mitä vikaa nykyisissä pyykkäreissä on? Jos joskus hieman hermostuvat, se vain piristää.Mä sitten tykkään nykyisistä koneista. Näpyttelin useaan kertaan nettipankissa avainlukulistan numeron väärin, mut se ei hermostunu. Ei aatellu "hohhoijjaa mikä hömelö ja uuvatti keski-ikänen akka" vaan kysyi sitä numeroa kärsivällisesti uudestaan.
Tai jos en avaa heti sillä sekunnilla pyykkikoneen luukkua kun ohjelma on loppunu, niin se ei loukkaannu. Ei muistele pahalla.
Eli nykyiset koneet. Ei tulevaisuuden
(Kuvassa tulevaisuuden pyykkäri)
ukko oli varmaan tehnyt tai sanonut jotainHuomenta, kahvia ja sämpylä juustolla.
Saatanan kääkkä huusi naapurissa 06-07 välillä.
Mitä lie. Nainen ei vaikuta normaalilta. Stressiä, masennusta tms.ukko oli varmaan tehnyt tai sanonut jotain
tai jättänyt tekemättä/sanomatta
Laita niille heippalappu missä vaadit hiljasuutta tai soitat poliisit.Mitä lie. Nainen ei vaikuta normaalilta. Stressiä, masennusta tms.
Mä en ole varma kuka se on. Mä tulostan ensi viikolla järjestysäännöt. Tipautan niitä luukuista. Täällä on myös mölyapinoita rappukäytävässä.Laita niille heippalappu missä vaadit hiljasuutta tai soitat poliisit.
Mä laitan lappuja myös rappukäytävään.heippalapun paikka on ulko-oven lähellä niin että kaikki varmasti näkee sen
Heippalapun paikka on sun pepussaheippalapun paikka on ulko-oven lähellä niin että kaikki varmasti näkee sen
enempi parempiMä laitan lappuja myös rappukäytävään.
siinä vois lukea vaikka että, katoppa mikä herkkuperse tässä keikkuuHeippalapun paikka on mun pepussa
Höh, nyt vasta huomasin että muokkasit mun vastausta...luulin että puhuit omastassiinä vois lukea vaikka että, katoppa mikä herkkuperse tässä keikkuu