Seli seli napu napuSe on mun luomu fidget spinneri
Seli seli napu napuSe on mun luomu fidget spinneri
Mitäs veikkaat, kauanko pyörii ennen ku pysähtyy?Seli seli napu napu
No sähän oot kehunu noita ilmaveivitaitojas ennenki ni mää veikkaan, että niin kauan kunnes se irtoaa.Mitäs veikkaat, kauanko pyörii ennen ku pysähtyy?
Oon aika huono matikassa mutta tykkään myös yllyttää, eli kokeileMitäs veikkaat, kauanko pyörii ennen ku pysähtyy?
Nyt sä paljastit vastauksen. Ei ne ois ikuna tienny...No sähän oot kehunu noita ilmaveivitaitojas ennenki ni mää veikkaan, että niin kauan kunnes se irtoaa.
No käytännössä parhaiten oppiikiinOon aika huono matikassa mutta tykkään myös yllyttää, eli kokeile
Mietin hetken, onko tuo jokin kiertoilmaisu, mutta sit muistu sun lasten harrastukset mieleen...Loppu ilta varusterallia!
*vie sateenvarjon mennessään ja nauraa tassuunsa*
Mulla ei toimi aivot. Mä aattelin että vastaanottokeskuksessa muhii viipaloitua keräkaalia...Wokissa muhii viipaloitua keräkaalia, sipulia ja tomaattia. Lopuksi ruskistan sen.
Mä vähän epäilin tuota kun kirjoitin viestin että joku ei tajuu heti.Mulla ei toimi aivot. Mä aattelin että vastaanottokeskuksessa muhii viipaloitua keräkaalia...
Et epäilly suotta. Se oli tietty mun aivot jotka ei tajunnu.Mä vähän epäilin tuota kun kirjoitin viestin että joku ei tajuu heti.
kahtelin telekkaria ja kävin saunassaTosta tulikin mieleen, että missäs se ruutis on tilipitappeineen
Huomenta/aamupäivää.
Aikainen herätys ja huonosti nukuttu yö. Hoitajan aika oli klo 9 niin vartin yli 8 piti olla jo bussissa ja tietysti piti bussiin tulla ala-asteen luokka,hirveä meteli.
Kiitti, joo niinpä. Saahan sitä jutella,mutta se meteli kun kovalla äänellä kiljutaan. Ääniherkälle inhottavaa,unohtui nappikuulokkeet kotiin.*halaus*
Miksköhän ipanpiden on pakko olla niin meluisia?
Mäkin haluan nähdä susta unta!!Mä näin viime yönä unta Ellusta. Olin jossakin ravintolassa terassilla. Ellu joi muutaman lasin kuoharia ja tuli känniin. Kaatui maahan ja oli persiillään lätäkössä. Kun joku vei Ellua pois sieltä niin sitten hokasin kuka Ellu oli.