Niin, missä?Tosta tulikin mieleen, että missäs se ruutis on tilipitappeineen
Auttaako jos otan paidan pois? On meinaan kuuma.
Niin, missä?Tosta tulikin mieleen, että missäs se ruutis on tilipitappeineen
Jos hän luulee rättiksen vallan yltävän myös tähän ketjuun?Niin, missä?
Rättishän kirjoitti tämmöttis:Miks sää sitten annoit rättikselle.......''päätäntävaltaa''?
Yes pleaseNiin, missä?
Auttaako jos otan paidan pois? Oon meinaan kuuma puuma.
Eikä köö mitä mää luin?Yes please
Et sitten tunne termiä tsykkolokinen sodankäynti?Rättishän kirjoitti tämmöttis:
Tässä ketjussa miehet ovat keskenään tasavertaisia ja Naiset Miehiin verrattuna ylivertaisia, joten emme kuormita heitä kommenteillamme.
Nii aattele ruutis, eroottinen painajais lehva ja vain sinulle!!!Juhuuuuuu, Ruutiis, tän haluut nähä!
Mekis täällä on jo ilman paitaa ja me Ellun kaa työnnetään sateenvarjon alla karmivan kirpelää tikkaria KalaMiehen hanuriin.
Työnnetään pieni sateenvarjo drinkkiin ja jätetään tuo kirpeän tikkarin muodonmuutos suklaatikkariksi välistä...Juhuuuuuu, Ruutiis, tän haluut nähä!
Mekis täällä on jo ilman paitaa ja me Ellun kaa työnnetään sateenvarjon alla karmivan kirpelää tikkaria KalaMiehen hanuriin.
Make love, not war. Siis naisten kans vaa toki. Ei tääl mittää tiivitaavetteja ollaEt sitten tunne termiä tsykkolokinen sodankäynti?
Niijjoo ja lisämausteena Rättiksen tappivanukasta satelee niskaan ku varjon alla ei oo enää tilaa.Nii aattele ruutis, eroottinen painajais lehva ja vain sinulle!!!
Työnnetään pieni sateenvarjo drinkkiin ja jätetään tuo kirpeän tikkarin muodonmuutos suklaatikkariksi välistä...
Tuli tunne, että meitä yritetään pehmittää psykologisesti Hah!Make love, not war. Siis naisten kans vaa toki. Ei tääl mittää tiivitaavetteja olla
Herttinen sentään, tuohon ees tiedä minkä tykkäyksen laittais!Niijjoo ja lisämausteena Rättiksen tappivanukasta satelee niskaan ku varjon alla ei oo enää tilaa.
Mie oon varjon vieressä.Niijjoo ja lisämausteena Rättiksen tappivanukasta satelee niskaan ku varjon alla ei oo enää tilaa.
No sellanen suu auki ja silmät puolitangossa, kieli ulkona?Herttinen sentään, tuohon ees tiedä minkä tykkäyksen laittais!
Eiku sä tuut saman varjon alle, kyllä me keksitään miten sun muhkean kauniit munkitkin sinne mahtuuMie oon varjon vieressä.
Näkisitpä miten siristelen pitkiä silmäripsiänä ja heiluttelen helikopteriaTuli tunne, että meitä yritetään pehmittää psykologisesti Hah!
Eiku sä tuut saman varjon alle, kyllä me keksitään miten sun muhkean kauniit munkitkin sinne mahtuu
Et sä oo ku ne on vaan sun tissit!Mie oon varjon vieressä.
Niinpäs onkii.Et sä oo ku ne on vaan sun tissit!
Rättis varmaan mielellään kuorruttaisi munkit tattisoosillaanEiku sä tuut saman varjon alle, kyllä me keksitään miten sun muhkean kauniit munkitkin sinne mahtuu
Tai vetäsee niiden väliin.Rättis varmaan mielellään kuorruttaisi munkit tattisoosillaan
Alku kuulosti samalta mitä mun kissa tekee päivittäin ja loppu samalta...mitä ilmeisesti sää teet kotonas päivittäin aaaahhhaaahhaaa *kops hirn röyh*Näkisitpä miten siristelen pitkiä silmäripsiänä ja heiluttelen helikopteria
Just niin tyypillistä Rättistä! Olevinaan niin siveyden sipulia mutta heti on vekkuli välissä ku edessä on melonia.Tai vetäsee niiden väliin.
Se on mun luomu fidget spinneriAlku kuulosti samalta mitä mun kissa tekee päivittäin ja loppu samalta...mitä ilmeisesti sää teet kotonas päivittäin aaaahhhaaahhaaa *kops hirn röyh*