Ei tuu tapahtumaan. Kun on yhden semmosen muijan nähny, on nähny ne kaikki.Lupaan kuunnella antaumuksella, jos sinä kuuntelet ja katselet yhden valitsemani tsainapimu(=kpop, jpop, cpop)esityksen....
Ei tuu tapahtumaan. Kun on yhden semmosen muijan nähny, on nähny ne kaikki.Lupaan kuunnella antaumuksella, jos sinä kuuntelet ja katselet yhden valitsemani tsainapimu(=kpop, jpop, cpop)esityksen....
Multa miehet karkaavat tai en saa sitä miestä jonka haluan. Joten tyydyn yksin elämiseen. Ostan kisun seuraksi jossain vaiheessa.Minut otettiin - olin se vähemmän määrätietoinen osapuoli.
No tuo selittääkin kaiken...Minut otettiin - olin se vähemmän määrätietoinen osapuoli.
Miten sinä voit sen tietää, jos olet nähnyt vain yhden?Ei tuu tapahtumaan. Kun on yhden semmosen muijan nähny, on nähny ne kaikki.
Ei vaan ne on TYLSIÄ vinkujia/hymyilijöitä. Kun kohdalle ei oo sattunu yhtään kiinnostavaa.Miten sinä voit sen tietää, jos olet nähnyt vain yhden?
Ei vaan ne on TYLSIÄ vinkujia/hymyilijöitä. Kun kohdalle ei oo sattunu yhtään kiinnostavaa.
Samannäkösiä, mahtuu 1 miljardi tusinaan.
Olipa ovela kiertoilmaus tuo "romaniallainen kuulantyöntäjä". Sehän vastaa suomalaista lähiöbaarimammaa, joskin romanialaisen viikset ovat tuuheammat tehoaineiden ansiosta.Mä olen viimeksi keskustelkut kiinattaren kanssa Veronassa kivimessuilla. Eikä ollut samanlainen kuin ne jotka olen aiemmin tavannut.
Mutta, tuota. Typy näytti enemmänkin romanialaiselta kuulantyöntäjältä kuin noilta m1ehen linkkaamilta neitosilta.
Olipa ovela kiertoilmaus tuo "romaniallainen kuulantyöntäjä". Sehän vastaa suomalaista lähiöbaarimammaa, joskin romanialaisen viikset ovat tuuheammat tehoaineiden ansiosta.
Suositus on siitä huono, että ainakin täällä monet ottaa sen sellasena ''No en käytä, kun ei oo pakko, on vaan suositus käyttää''THL valmistelee maskisuositusta sisätiloihin – Asiantuntijat: ”Keino välttyä yhteiskunnan sulkemiselta”
Iltalehden haastattelemat asiantuntijat pitävät suositusta järkevän kuuloisena.www.iltalehti.fi
Öitä ja kauniita unosia.Poistun nyt ja palaan huomenna. Hyvää yötä ja kauniita unia
Googletin romanialaisen kuulantyöntäjän. Mut ei ollu ketään naispuolista.
Käviskö ROs "DDR:n naiskuulantyöntäjä?"
Ehkä hänellä oli vain 500 m narua ja teippiä ympärilleen kiedottuna?Mut tumma, tanakka, vähän niinko rimpula sumopainija.
Ehkä hänellä oli vain 500 m narua ja teippiä ympärilleen kiedottuna?
No ette todellakaan ole, mokomat herkkupeputKu en muistanut, että oltiinhan me M.E.Kin kanssa lähiöbaarissa kaksilla oluilla. Mut ei me olla kuulantyöntäjämallia kropiltamme.
Turha sitä naiskuulantyöntäjän mallia on kaukaa hakea, kiinalainen maailmanmestari 巩立姣 (Gong Lijiao) voitti Dohassa 2019.
Ei tod. olla sellaisia. Oli kiva tapaaminen.Ei oo sellaista shibarimestaria joka ois jaksanut moisen määrän narua kieputella.
Ja muuten valehtelin. Ku en muistanut, että oltiinhan me M.E.Kin kanssa lähiöbaarissa kaksilla oluilla. Mut ei me olla kuulantyöntäjämallia kropiltamme.