Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mä niiiiiiin haluaisin jonnekin missä ei oo kuin metsä ja vesi. Aurinko ja tähdet. Sieniä ja kaloja.

*kuuntelee tympääntyneenä ku tiskikone kolisee, surisee ja plurisee*



Oispa duuni jota voisi osin hoitaa etäällä. Vai pitäiskö aloittaa se elämänkertakirja? Jos kirjoittaa salanimellä ni pysyykö oikea oikeasti salassa?
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Mä niiiiiiin haluaisin jonnekin missä ei oo kuin metsä ja vesi. Aurinko ja tähdet. Sieniä ja kaloja.

*kuuntelee tympääntyneenä ku tiskikone kolisee, surisee ja plurisee*



Oispa duuni jota voisi osin hoitaa etäällä. Vai pitäiskö aloittaa se elämänkertakirja? Jos kirjoittaa salanimellä ni pysyykö oikea oikeasti salassa?
ei pysy, kyllä joku tunnistaa kirjoittajan ja kohta nimi leviää somessa kulovalean tavoin
 
Mä niiiiiiin haluaisin jonnekin missä ei oo kuin metsä ja vesi. Aurinko ja tähdet. Sieniä ja kaloja.

*kuuntelee tympääntyneenä ku tiskikone kolisee, surisee ja plurisee*



Oispa duuni jota voisi osin hoitaa etäällä. Vai pitäiskö aloittaa se elämänkertakirja? Jos kirjoittaa salanimellä ni pysyykö oikea oikeasti salassa?
Niin minäkin. Harmi että en pääse mihkään.
 
Huomenta-iltapäivää.

Pakko laittaa Behmin pitkäsoittolevyltä yks biisi.
Kuuntelen itse lähinnä gospelia, mut tää on ihanan melankolinen ja on lohduttanut viime päivinä, kun yks tuttu on lähteny mun elämästä pois.


Kertosäkeetön biisi mutta voimistuu koko ajan, eikä kertsiä tarvita.
Upea nainen, upea ääni ja oman tiensä kulkija. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Päivää murut.
Vapaapäivä ja sain pitkästä aikaa nukuttua yheksään asti.
Kaunis syysilma,kävelin kirjastoon ja kauppoihin.
Lounaaksi lohisalaattia,kun lidlissä oli kypsennettyä lohta tarjouksessa, salaattia ja närpes triotomaatteja. Nyt kahvia ja lidlin siemenkierettä,lidlin meetvurstia ja jokipoika juustoa. Nam
 
Huomenta-iltapäivää.

Pakko laittaa Behmin pitkäsoittolevyltä yks biisi.
Kuuntelen itse lähinnä gospelia, mut tää on ihanan melankolinen ja on lohduttanut viime päivinä, kun yks tuttu on lähteny mun elämästä pois.


Kertosäkeetön biisi mutta voimistuu koko ajan, eikä kertsiä tarvita.
Upea nainen, upea ääni ja oman tiensä kulkija.
Lupaan kuunnella antaumuksella, jos sinä kuuntelet ja katselet yhden valitsemani tsainapimu(=kpop, jpop, cpop)esityksen....
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä