Tyyny pepan alla ja jalat olkapäällä...hmm...mitäs mä tällasia mietin.*hakee roheiinirahkan*Ei meilläkään tyynyä tarvita kuin korkeintaan satunnaisesti vaimon takapuolen alla.
Tyyny pepan alla ja jalat olkapäällä...hmm...mitäs mä tällasia mietin.*hakee roheiinirahkan*Ei meilläkään tyynyä tarvita kuin korkeintaan satunnaisesti vaimon takapuolen alla.
Jauhelihaa, liemikuutio+mausteitaOliko se jotain makaronijauhelihajuttua mihin tungettiin pinaattiakin?
En oo kokeillut ku ei kuulostanut hyvältä. Kai.
Onko niitä enempää näkynyt kuin tuo?Elikkäs mikäs tämä paskiainen on? Vaatiiko koko kämpän myrkytyksen?
Tuohan näyttää kaksoisjalkaiselta (tuhatjalkaiselta). Vaarattomia vegaaneja.Elikkäs mikäs tämä paskiainen on? Vaatiiko koko kämpän myrkytyksen?
Joo, mullakin alkoi ajatukset harhailemaan.Tyyny pepan alla ja jalat olkapäällä...hmm...mitäs mä tällasia mietin.*hakee roheiinirahkan*
Kaksi kertaa nähnyt elävän. Muumioituneita tuollaisia löytyi jokunen silloin, kun vaihdoin jalkalistat. Olivat kippuralla ja kivikovia.Onko niitä enempää näkynyt kuin tuo?
No joo, odotin toisenlaista matoa. Heitä se pihalle.Elikkäs mikäs tämä paskiainen on? Vaatiiko koko kämpän myrkytyksen?
Menis ulos sit. Saakelin cityvihreä...Tuohan näyttää kaksoisjalkaiselta (tuhatjalkaiselta). Vaarattomia vegaaneja.
mulla ei, jäin vain miettimään että wanha ei taipuis enää mihkään perrrrrwo asentoihinJoo, mullakin alkoi ajatukset harhailemaan.
Vippasin ulos ojaan.No joo, odotin toisenlaista matoa. Heitä se pihalle.
Riittää että naikkonen taipuumulla ei, jäin vain miettimään että wanha ei taipuis enää mihkään perrrrrwo asentoihin
Kai sen verran että voi vähän lipasta?mulla ei, jäin vain miettimään että wanha ei taipuis enää mihkään perrrrrwo asentoihin
Tässä maailmankuvan laajennusta. Poison Nintendon käsipelikonsolilla (DS) japanilaissoittimia jäljitellen soitettuna:Katso se Poison-versio!
Tässä maailmankuvan laajennusta. Poison Nintendon käsipelikonsolilla (DS) japanilaissoittimia jäljitellen soitettuna:
Naikkosen perse olalla, muttei niskan puolella, ja kädet katossaMiten olis, jalat tyynyllä ja pjärseet olalla?
no kai sitä sen verran voisKai sen verran että voi vähän lipasta?
Miten olis, jalat tyynyllä ja pjärseet olalla?
Ja netin väitetään vähentävän liikunnallisuutta. Tämäkin keskustelu innostaa palstamammoja (ja vähän miehiäkin) notkeutumaan.Naikkosen perse olalla, muttei niskan puolella, ja kädet katossa
Ja on kunnolla vastusta, jos käyttää omaa vaimoa olallaJa netin väitetään vähentävän liikunnallisuutta. Tämäkin keskustelu innostaa palstamammoja (ja vähän miehiäkin) notkeutumaan.
Housut pois ja lipaisu on helppoa kangistuneellekin.
Tai kohtuullisemmin, jos se partneri on "40-kiloinen ja näyttää 10 vuotiaalle pojalle tisseillä ja vaginalla tuunattuna" . Jos ihmettelet, mistä ilmaisu on peräisin, vastaan Räikkösen tavoin: @AivanSama !Ja on kunnolla vastusta, jos käyttää omaa vaimoa olalla
Voin aloittaa 50 kg ja kehityksen mukaan pistetään lisää painoa. Vaimo on maksimiTai kohtuullisemmin, jos se partneri on "40-kiloinen ja näyttää 10 vuotiaalle pojalle tisseillä ja vaginalla tuunattuna" . Jos ihmettelet, mistä ilmaisu on peräisin, vastaan Räikkösen tavoin: @AivanSama !
Toivottavsti saavutat vaimo-tason ennen Juhannusta, jos kehitystä tapahtuu 5 kg/kuukausi...Voin aloittaa 50 kg ja kehityksen mukaan pistetään lisää painoa. Vaimo on maksimi