Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti


HUSin Asko Järvinen tuoreista koronaluvuista: "Voisi olla itsekurin ja niskasta ottamisen tarvetta meillä itse kullakin"


Mitä tämän hetkisestä tilanteesta pitäisi ajatella?
Ylilääkäri Asko Järvinen ei kuitenkaan näe tarvetta panikoimiselle, vaikka tautitapaukset ovatkin olleet kasvussa. Sen sijaan hän sanoo, että nyt jokaisen tulisi miettiä omia toimintatapojaan.
– Voisi olla itsekurin ja niskasta ottamisen tarvetta itse kullakin. Meidän kaikkien pitäisi olla varovaisia tilanteissa, joissa ollaan koolla ja syntyy helposti isoja tartuntaketjuja. Samalla pitäisi pohtia niitä päivittäisiä kohtaamisia, onnistutaanko pitämään turvavälejä myös niiden tutumpien ihmisten lähellä, Järvinen sanoo.
 
No sama se on, onko varpaita vai ei, jos ne on sidottu jalan alle niin ettei niistä ole mitään hyötyä.
Mutta tuota sitomista harjoitettiin Kiinassa. Geishat ovat täysin japanilainen ilmiö. Täälätä katsoen näyttää ehkä samalta alueelta, mutta lento Pekingistä Tokioon kestää 6 tuntia - saman verran kuin Helsingistä Madridiin. Ovatko suomalaiset olleet julmia, kun ovat rääkänneet härkiä taisteluareenalla?
 
r0s
Mutta tuota sitomista harjoitettiin Kiinassa. Geishat ovat täysin japanilainen ilmiö. Täälätä katsoen näyttää ehkä samalta alueelta, mutta lento Pekingistä Tokioon kestää 6 tuntia - saman verran kuin Helsingistä Madridiin. Ovatko suomalaiset olleet julmia, kun ovat rääkänneet härkiä taisteluareenalla?
Samantapaisia hassuja härpättimiä kiinalaisilla oli selkäpuolella.


Kidutus ei ollut pointti vaan tasapainossa pysyminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777


HUSin Asko Järvinen tuoreista koronaluvuista: "Voisi olla itsekurin ja niskasta ottamisen tarvetta meillä itse kullakin"


Mitä tämän hetkisestä tilanteesta pitäisi ajatella?
Ylilääkäri Asko Järvinen ei kuitenkaan näe tarvetta panikoimiselle, vaikka tautitapaukset ovatkin olleet kasvussa. Sen sijaan hän sanoo, että nyt jokaisen tulisi miettiä omia toimintatapojaan.
– Voisi olla itsekurin ja niskasta ottamisen tarvetta itse kullakin. Meidän kaikkien pitäisi olla varovaisia tilanteissa, joissa ollaan koolla ja syntyy helposti isoja tartuntaketjuja. Samalla pitäisi pohtia niitä päivittäisiä kohtaamisia, onnistutaanko pitämään turvavälejä myös niiden tutumpien ihmisten lähellä, Järvinen sanoo.
Nonni, Mek tykkää kans Askosta! :D

Lehtiotsikointiin..mä voin ottaa Askoa niskastakin kiinni...grrauhh....:sneaky:
 
Siis voi kääääk!


Luojan kiitos, oon kallellaan typyihinkin, koska jos toi Asko ois maailman ainoa mies ni jäis kyllä pusimatta ja panematta. :X
Asko on pelastautunut viimeisenä miehenä koronaa vastaan. Maailmassa on sekasorto.
Asko on pelastautunut nuotiolle eloonjääneiden pääkaupunkiseudun naisten kanssa ja hänen kiinteä katseensa osuu rOs:iin.

"Huomaan että olet hyvä kokkaamaan. Voisimmeko...vaihtaa laboratoriossani mikrobeja tänä iltana?"


(On mulla tänä iltana ihme jutut! :eek:)
 
Viimeksi muokattu:
r0s
Asko on pelastautunut viimeisenä miehenä koronaa vastaan. Maailmassa on sekasorto.
Asko on pelastautunut nuotiolle eloonjääneiden pääkaupunkiseudun naisten kanssa ja hänen kiinteä katseensa osuu rOs:iin.

"Huomaan että olet hyvä kokkaamaan. Voisimmeko...vaihtaa mikrobeja tänä iltana?"


(On mulla tänä iltana ihme jutut! )

:O


Ihmepervo!
 
Ei meilläkään tyynyä tarvita kuin korkeintaan satunnaisesti vaimon takapuolen alla. Se nukuttaminen tapahtuu sinulle-ei-niin-sopivalla menetelmällä. Minkä minä sille voin, että minä olen seksin jälkeen entistä pirteämpi ja vaimo nukahtaa.
Meillä käy näin kans, mies piristyy ja mua nukuttaa tai sitten iskee nälkä:D
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Iltaa vaan kaikille:).
Tein tänään paljon kehuttua peppi pitkätossun voimavuokaa....
Tuomio: Juu ei jatkoon.
Toinen muksu "tykkäs" mut hällä oli reenien vuoksi niin nälkä että olis syönyt varmaan kaalilaatikkoakin....
Omasta mielestäni ällöhköä mössöä, en tiiä paranisko sitten huomiseen vähän tekeytyessään....:unsure:
 
r0s
Iltaa vaan kaikille.
Tein tänään paljon kehuttua peppi pitkätossun voimavuokaa....
Tuomio: Juu ei jatkoon.
Toinen muksu "tykkäs" mut hällä oli reenien vuoksi niin nälkä että olis syönyt varmaan kaalilaatikkoakin....
Omasta mielestäni ällöhköä mössöä, en tiiä paranisko sitten huomiseen vähän tekeytyessään....

Oliko se jotain makaronijauhelihajuttua mihin tungettiin pinaattiakin?

En oo kokeillut ku ei kuulostanut hyvältä. Kai.
 

Yhteistyössä