näppyläkastike tunnetaan myös nimellä jauhelihakastike
Meilläpäin myös murukastikkeeksi mainittu.
näppyläkastike tunnetaan myös nimellä jauhelihakastike
rakkaalla lapsella monta nimeäMeilläpäin myös murukastikkeeksi mainittu.
rakkaalla lapsella monta nimeä
Mä tein ruskeakastikkeen johon lisäsin tomattisosetta ja vähän kermaa. Huumaava tuoksu.Enpä oo moista syönyt aikoihin. Tulee mieleen koulun naggikastike ja kumiperunat...
Nevö hööd.näppyläkastike tunnetaan myös nimellä jauhelihakastike
Mitä nyt kuuluu tehdä, kun on perunat kattilassa kypsymässä ja alkoi nukuttamaan?
Oo, okei.Nostaa kattila levyltä ja ottaa torkut. Kyl ne siellä kypsyvät. Ja elleivät kypsy ni kuori ja paista pannulla kypsemmiksi.
Älä nyt vielä mee pötköttelemään. Syödään ensin ja mennään sitten ruokalevolle.Mitä nyt kuuluu tehdä, kun on perunat kattilassa kypsymässä ja alkoi nukuttamaan?
Sinä ja minä?Älä nyt vielä mee pötköttelemään. Syödään ensin ja mennään sitten ruokalevolle.
Annatko ohjeen, miten ruusukaaleista saa herkullista syötävää. Olisivat terveellisiä, jos vain sen kitkeryyden saa pois.Turhanpuoleinen työpäivä, joten kotona jo.
Tänään sapuskana eilistä chiliconcarnea ja lisukkeeksi tehtailen pari täytettyä paprikaa.
Tosin ois ruusukaalejakin. Höm. Jos oiskin ruusukaaleja hunajan ja saksanpähkinöiden kera ja tuhdimmin täytettyjä paprikoita?
Annatko ohjeen, miten ruusukaaleista saa herkullista syötävää. Olisivat terveellisiä, jos vain sen kitkeryyden saa pois.
JooSinä ja minä?
Kiitos, täytyy kokeilla.Mä teen suunnilleen näin. https://www.soppa365.fi/reseptit/hanna-jensen/kasvisruuat-lisukkeet/karamellisoidut-ruusukaalit Tosin en kyllä viitsi puolitella niitä ja mausteena voi olla jotain muutakin makean ja happaman lisäksi kuten tänään on saksanpähkinöitä.
En tiä, vaikuttaako valmistustapa mitenkään kitkeryyteen. Jotkut kaalit vaan ovat kitkeriä ja toiset ei. Mut siihenkin maakuun tottuu ja kun laittaa kunnolla mausteita niin ei sitä edes huomaa.
eipä ku näppyläkastike ja pernat
Täälläpäin sanotaan muru tai murokastikenäppyläkastike tunnetaan myös nimellä jauhelihakastike
Varmaan se normi koko.Kuinka iso pullo kuohuviiniä kuulu tarjoukseen?
Täälläpäin sanotaan muru tai murokastike
Mutta ei nyssentään näppylä
Laita tänne kuva sun piipistä.Haluaisin saada bannia loppu vuoden.
Varmaan se normi koko.