Jos on liian lyhyet etäisyydet omassa kylppärissä niin tehdään se meidän kylppärissä, reintsi on monta metriä.Ja liukuradan pituus normi kylppärissä...? 1-2 m?
Mikä kardashian-kylppäri teillä o?Jos on liian lyhyet etäisyydet omassa kylppärissä niin tehdään se meidän kylppärissä, reintsi on monta metriä.
Niillä on pitkä häntä, niinkö?Lisäys. Monet vanhat miehet näyttää majavalta.
Pitkä mutta ei mikään huippuleveä. Leveyssuunnassa ei kannata aikuisen yrittää pyllyliukukisaa.Mikä kardashian-kylppäri teillä o?
Emmä tuon majavan takapuolesta kuvaa vielä laittanu.Niillä on pitkä häntä, niinkö?
Ei näkyny kuva ollenkaan. Siks ku oon luurilla?Emmä tuon majavan takapuolesta kuvaa vielä laittanu.
Sori, luin että roosa kirjoitti tämän.Kulttuuriantropologis-geriatriset tutkimukseni tulokset osoittavat....
...äääh, ikäkriisitilitystä siis, suomeksi!
Oon huomannu, että ikääntyessään ihminen alkaa muistuttaa jotain eläintä.
Valitse omasi näistä:
-Basset hound -koira
(kuvassa Selmankodin asukkaita päiväulkoilussa)
-buldoggi
-sika (naama turpoaa niin että silmät on sirrillään)
-kakadu. Monet vanhat mummot on semmosia töyhtöpää-papukaijoja.
Jos sulle tulee vielä mieleen joku eläin, voit lisätä listaan
Musta tulee kakadu.
Siis ku sitä kuvaa ei oo olemassa.Ei näkyny kuva ollenkaan. Siks ku oon luurilla?
Oi että me tehtiin veljen kanssa pienenä tuota yleissaunassa ja myös kerran kotona silleen, että otettiin hirveen pitkä keittiön ja olkkarin välisen käytävän matto pois ja laitettiin siihen shamppoota!!Tuon pullon fairyä niin tehdään pyllyliukurata!!!*tohkeissaan*
Mennään likelle seinää, pylly lattiassa, jalat koukussa ja jalkapohjat seinää vasten, potkastaan jaloilla vauhtia, voittaja on se joka liukuu nopeiten seuraavaan seinään/oveen!
Nii mä ihmettelinkii että kun kehuit mua kauniiks...enhän mä sulle kuvaa oo ees laittanu...Sori, luin että roosa kirjoitti tämän.
No nii, nyt tunnet meidän muiden tuskan.Mä en voi lainata mun viestiä.
Niin en oo nähnyt. Äläs nyt. *halaus*Nii mä ihmettelinkii että kun kehuit mua kauniiks...enhän mä sulle kuvaa oo ees laittanu...
Eli ne ulkonäkökehut ei ollu mulle...
Otin muuten toissapäivänä huvikseni selfieitä kun tuossa eteisessä on kiva, lämmin valaistus.Niin en oo nähnyt. Äläs nyt. *halaus*
Näkisitpä mun naaman kuvissa. Niitä ei kehtaa näyttää.Otin muuten toissapäivänä huvikseni selfieitä kun tuossa eteisessä on kiva, lämmin valaistus.
Miks kännykkäkamerassa on kasvojen keskiosa suurempi, mun nenä näytti ku noita-akan nenältä?
Oon mä nähny, semmone sulonen nappisilmäNäkisitpä mun naaman kuvissa. Niitä ei kehtaa näyttää.
On tuokin keino pestä kylppärin lattia. Mitä leveämpi pjärse niin sitä parempi. Siis tuossa tuohussa...Pitkä mutta ei mikään huippuleveä. Leveyssuunnassa ei kannata aikuisen yrittää pyllyliukukisaa.
Sopivasti leveä on hyvä vaikka missä touhuissa.On tuokin keino pestä kylppärin lattia. Mitä leveämpi pjärse niin sitä parempi. Siis tuossa tuohussa...
Mut kyllä se saisi kulmikaskin olla, että nurkatkin peseytyy!On tuokin keino pestä kylppärin lattia. Mitä leveämpi pjärse niin sitä parempi. Siis tuossa tuohussa...
Täällä suositaan hammasharjaa ja eiku nelinkontin! Karvakuono näyttää aina mistä kohti jäi ottamatta.On tuokin keino pestä kylppärin lattia. Mitä leveämpi pjärse niin sitä parempi. Siis tuossa tuohussa...
Kuulostaa hyvältä, mutta toivottavasti ei käytetä karviksen hammasharjaa...Täällä suositaan hammasharjaa ja eiku nelinkontin! Karvakuono näyttää aina mistä kohti jäi ottamatta.
Mutta jälki ennen kaikkea! Mitä karvasempi perse, sitä puhtaampi jälki!On tuokin keino pestä kylppärin lattia. Mitä leveämpi pjärse niin sitä parempi. Siis tuossa tuohussa...