Juu, ja oli tekijänäkin siinä.Tajusin juuri, että Tom Hardy näytteli Taboo sarjassa pääosaa
Harmi että häntä itseään lukuun ottamatta itse sarja oli vähän kökkö.... se sen "sisko" siinä oli umpi surkea näyttelijä...
Juu, ja oli tekijänäkin siinä.Tajusin juuri, että Tom Hardy näytteli Taboo sarjassa pääosaa
Ai Elliltä saa kuumaa aamukahvi seuraa
Tulossa!
t: Kova Tomppa
Joo, sillä sarjalla olis ollut hyvät potentiaalit menestyä mutta jossain vaiheessa se vaan alkoi pyörimään paikoillaan ja se nainen ei sopinut siihen rooliin.Juu, ja oli tekijänäkin siinä.
Harmi että häntä itseään lukuun ottamatta itse sarja oli vähän kökkö.... se sen "sisko" siinä oli umpi surkea näyttelijä...
olen jo tulossaOstin lämpimät dallaspullat. Tuletko ruutis kahville?
Senkii ryökkynä.Vastaukset:
1. VATTU
2. PALJU
3. SUKSI
4. PANOS
5. TUSSIT
6. KONDORI
Taisit saada kaikki kuusi väärin?
Ei hätää, sinulla ei ole Alzheimeriä. Olet vain pervo!!!! ;
Kyllähän siinä tais muutamaan otteeseen sängynjouset natista ja lantiot paukkua vastakkain, jos oikein muisteleneipä oo tollasta taboota tullu katottua ja luultavasti se oliskin mulle ihan liian hurja ja roisi
yäkKyllähän siinä tais muutamaan otteeseen sängynjouset natista ja lantiot paukkua vastakkain, jos oikein muistelen
meikä on niin siveäMunkki
Kannattaa kattoo, Tomppa on siinä välillä nakkenaeipä oo tollasta taboota tullu katottua ja luultavasti se oliskin mulle ihan liian hurja ja roisi
ei paljoa naket tompat kinostaKannattaa kattoo, Tomppa on siinä välillä nakkena
Älä nyvviitti, sillon niin nätti pepaei paljoa naket tompat kinosta
Se on mekko nakkena.ei paljoa naket tompat kinosta
ei sittekäänÄlä nyvviitti, sillon niin nätti pepa
se oliski jo ihan eri asiaSe on mekko nakkena.
Onko kuuma vai onko kiima?Mun pitäs varmaan istua jääkasan päällä.
Pimppi käy kuumana.Onko kuuma vai onko kiima?
*kuulee kuinka palstan urokset pakkaavat reppujaan ja lähtevät kohti etelää taskut täynnä sinisiä pillereitä ja kumeja*Pimppi käy kuumana.
*heittää kumit pois että mahtuu enämpi pillereitä**kuulee kuinka palstan urokset pakkaavat reppujaan ja lähtevät kohti etelää taskut täynnä sinisiä pillereitä ja kumeja*