Silloin voi hieman puristaa rinnasta tai työntää veitikalla pakaroiden väliin. Seurauksena vaimo liikahtaa sen verran, että käsi säilyy mustumatta.Huh, hyvä että täsmensit. Btw käsi puutuu kyseisessä asennossa, jos se jää daamin alle yöks...
Silloin voi hieman puristaa rinnasta tai työntää veitikalla pakaroiden väliin. Seurauksena vaimo liikahtaa sen verran, että käsi säilyy mustumatta.Huh, hyvä että täsmensit. Btw käsi puutuu kyseisessä asennossa, jos se jää daamin alle yöks...
ei lusikassa voi nukkua, tulee ihan liian kuuma
Ei se haittaa yhtään.ei lusikassa voi nukkua, tulee ihan liian kuuma
niiin sulla ei ole kuuma...Ei se haittaa yhtään.
Joskus pari vuotta sitten nukahdettiin suuteloihin ja herättiin aamulla suut sisäkkäin.
Mä nukun aina kainalossa puoliks päällä. Eikä mulla ole yhtään kuuma.
Mä tykkään...tykkään myös laittaa jalat toisen päälle, jos nukun siinä viekussaei lusikassa voi nukkua, tulee ihan liian kuuma
Juurikin näin. Vaikka mä oon ihan vilukissa niin ahdistaa se kuumuus.ei lusikassa voi nukkua, tulee ihan liian kuuma
Ei tuommoisessa asennossa tuukkaan niin kuuma kuin lusikassa,tuossa mäkin viihdyn vähän pidempäänMä tykkään...tykkään myös laittaa jalat toisen päälle, jos nukun siinä viekussa
Sitten asento muistuttaa enemmän plussaa...tai jotain
jospa se on vasta tulossa sinneppäinHuomenta
Ei täällä ainakaan nyt niin kamala myrsky ole...tuulee joo, mutta ei nyt mitenkään niin pahasti mitä varottelivat.
Shh.....sovitaan että ei oo.jospa se on vasta tulossa sinneppäin
Päivää, meinasi tulla hätä housuun. Kun olin pysäkillä ja ostamassa lippua niin hsl sovellus pyysi kirjautumista. En muistanut salasanaa. Siinä sitten tein salasanan palautuksen. Hermoilin että dösä kerkeää tulla. Ei kerennyt.
Mulla on matkakortti mutta siinä ei ole arvoa. Nykyään käytän bussia niin vähän.Yksi syitä, miksi en matkusta julkisilla.
Ku aiemmin kaikki tlimi hienosti kolikoilla tai setelillä. Nyt pitää olla vaikka mitä sovellusta.
Se tulee täältä sinne.Huomenta
Ei täällä ainakaan nyt niin kamala myrsky ole...tuulee joo, mutta ei nyt mitenkään niin pahasti mitä varottelivat.
Toi on ilkee tilanne, ittelleni käynyt vastaavia aika useinkin...sillä hetkellä menee melkein paniikkiinPäivää, meinasi tulla hätä housuun. Kun olin pysäkillä ja ostamassa lippua niin hsl sovellus pyysi kirjautumista. En muistanut salasanaa. Siinä sitten tein salasanan palautuksen. Hermoilin että dösä kerkeää tulla. Ei kerennyt.
Eihh, se kiertää tään alueen, käy moikkaamassa ruutista ja tulee länsirannikon kautta takasin sun luoSe tulee täältä sinne.
Ai Elliltä saa kuumaa aamukahvi seuraaHuomenta!