Selkäkivut jo niin pahat, että lääkäristä suosittelivat tarkastukseen asap. Ei osannut sanoa liittyykö raskauteen vai johonki ihan muuhun. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa
Jos ois kuitenkin vaan asiaan kuuluvia kasvu/liitoskipuja. Toivotaan parasta! Millon pääset tarkastukseen?Selkäkivut jo niin pahat, että lääkäristä suosittelivat tarkastukseen asap. Ei osannut sanoa liittyykö raskauteen vai johonki ihan muuhun. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa
Sain onneks jo tälle päivälle, kun suosittelivat heti käymään. Kivut kuitenkin kestänyt jo useamman päivän, enkä pysty kipujen takia nukkumaanJos ois kuitenkin vaan asiaan kuuluvia kasvu/liitoskipuja. Toivotaan parasta! Millon pääset tarkastukseen?
Toivottavasti ois vaan jotaki ihan raskauteen liittymätöntä jumia. Tuuhan kertoon sitten mitä siellä sanottiin Tsemppiä tarkastukseen ja sormet ristissä, että kaikki on aivan hyvin!Sain onneks jo tälle päivälle, kun suosittelivat heti käymään. Kivut kuitenkin kestänyt jo useamman päivän, enkä pysty kipujen takia nukkumaan
Ihanaa! Löytyikö vuodolle syytä?Vaikka meillä yritystä jo yli vuosi takana ja nyt kun tärppäsi niin kyllä sitä kaikenlaisia ajatuksia tulee päähän, selvitäänkö tästä jne... Vaikka tätä on mielessä pitkään pohtinut niin nyt se vasta konkretisoituu
Käytiin eilen lapsettomuusklinikalla ultraäänessä sen neljä päivää kestäneen vuodon vuoksi, eilen siis 6+1 viikot, alkuun jo sanoivat, että ei välttämättä sydänääniä kuulla näin aikaisessa vaiheessa, että sitä ei kannata pelästyä. MUTTA meillä oli kaikki hyvin, sydän sykki ja sydänäänetkin saatiin kuuluviin, kokoo oli huimat 4mm, uskomatonta, että noin pienellä jo sydän lyö nyt koitan luottaa että kaikki sujuu hyvin!
Mä niin samaistun tähän! Viikonlopun olin ihan onnellinen, että kaikki menee hyvin ja toukokuussa saadaan kauan odotettu vauva ja sitten jotenkin eilen tuli ihan sellainen olo, että voiko kaikki olla hyvin. Piti taas tehdä testi, vaikka eihän se mitään kerro tässä vaiheessa enää Kaks viikkoa vielä varhaisultraan, miten pitkät viikot onkaan tiedossa!Tervetuloa kaikille uusille
Eiköhän täälläkin keskustelu vielä jatku, moni odottanee varhaisultraa tai virallista ultraa ennen faceryhmään liittymistä.
Hitto että menee kyllä vuoristorataa omat tunteet. Siinä missä paripv olin taas ihan vauvapöllyissä niin tänään taas olo että en ois raskaana. Näin ihan ihmeellisiä unia varhaisultrasta, mutta ei selvinnyt unessa että onko siellä joku vai ei. 3 yötä ultraan.
Voi ei, onneks pääset heti tarkastukseen! Mullaki oli viime viikolla selkäkipuja, mihin ei auttanut mikään. Soittelin neuvolaan jo paniikissa ja sain parin päivän päähän uuden soittoajan. Onneks kivut sit helpotti, ehkä oli jotain jumia.Selkäkivut jo niin pahat, että lääkäristä suosittelivat tarkastukseen asap. Ei osannut sanoa liittyykö raskauteen vai johonki ihan muuhun. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa
Muakin ihmetyttää ku neuvolan hoitaja laski viikot 4pv eelle oman taulukkonsa mukaan. Laskenu siis 28kp mukaan, mikshän ne ei kysyny edes mun kierron pituutta Enkä kyllä itekkään sit tajunnu ottaa esille, aattelin et ultrassa sit tarkentuu.Neuvolaan soitettu ja taas sieltä annettiin laskettu aika päivän liian aikaiseen. En tiedä miksi täällä neuvola laskee sen niin, että la olis se 39+6. Joka odotuksessa sama huomio . NT ultrassa varmasti tarkentuu sitten päivä. mä menen listan mukaan sinne ultraan asti. Joka tapauksessa päiviä on muutama vähemmän ovulaatiosta laskettuna. Kolme viikkoa reilu pitää neuvolaa ja sen ultraa odotella. Katsotaan käynkö yksityisellä ennen sitä.
Mun on menkoista laskettuna. Meillä pakastealkion siirrosta lähteny tää alkuun, mutta samat päivät antaa vaikka laskisi mahdollisesta ovulaatiosta, meidän alkio oli viiden päivän ikäinen ja viis päivää ovulaation jälkeen siirrettiin, niin siinäkin päivät sopivat juuri oikein yhteen!Noin aikasin jo! Aivan ihanaa!
Mää tässä harkitten, että siirränkö ultran jos ens viikon lauantaihin, sillon 6+3. Ootko miten laskenu sun päivät, menkoista vai ovusta? Mulla ois lauantaina ovusta laskettuna 6+5....En millään malttas oottaa kahta viikkoa vaikka aluksi aattelin, että ois parempi ku ois vähä pidemmällä.
Voi eiii. Ei kiva. Tsempit sinne Jotain hyvän tuoksuista huulirasvaa nenän alle nytMulla on nyt ihan jäätävän huono olo ja maha jälleen ihan kuralla, ja koiravanhukseni sitten korotti panoksia ja sonti matolle - vaikka se teki ihan hyvät kobrat myös aamulenkillä! Eikä tullut edes kuonolla tökkimään että vie mut ulos, kuten yleensä. Nyt en saa sitä hajua pois nenästä, ei ainakaan helpota oloa yhtään...
Mä oon jostakin syystä aina haaveillut siitä, että vauva syntyisi toukokuussa. En oikein tiedä mistä se "tunne" on tullut, ehkä vain kun pidän niin kovin toukokuustaSiis mulla ei oo muuta oiretta, kun leposykkeen nousu ja iltaisin uni tulee aiemmin. Ens viikolla soittelen neuvolaan ja toivon saavani varhaisultran sitä kautta, kun ei tosiaan varmuutta raskausviikoista. Meidän nuorempi on syntynyt toukokuun lopulla ja se oli aivan ihana aika saada vauva
Tervetuloa uusille plussanneille!
Mulla on yksi kesäkuun alussa syntynyt ja toinen toukokuun puolessa välissä. Ihan paras aika, kun kesä on tulossa! Äitiyslomalle pääsee huhtikuussa ja säästyy käyttämätön kesälomakin myöhempään käyttöön.Siis mulla ei oo muuta oiretta, kun leposykkeen nousu ja iltaisin uni tulee aiemmin. Ens viikolla soittelen neuvolaan ja toivon saavani varhaisultran sitä kautta, kun ei tosiaan varmuutta raskausviikoista. Meidän nuorempi on syntynyt toukokuun lopulla ja se oli aivan ihana aika saada vauva
Tervetuloa uusille plussanneille!
Kyllä, raskauteen liittyvää jumia. Lääkäri veikkasi että nukkumistapani ovat muuttuneet, joka aiheuttanut kipuja. Mutta olipaha mukavaa jutella lääkärin kanssa raskaudesta, kun tähän asti jutellut vaan täällä ja oman miehen kanssa. Ja sit kun varhaisultrakin on vasta parin vkon päästä.Toivottavasti ois vaan jotaki ihan raskauteen liittymätöntä jumia. Tuuhan kertoon sitten mitä siellä sanottiin Tsemppiä tarkastukseen ja sormet ristissä, että kaikki on aivan hyvin!