Toukokuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@Ehkä sitttenkin? täällä toinen, jota työviikko arveluttaa.. ei ole olotila samalla tasolla kuin sinulla, mutta tämä viikonloppu on kyllä ollut sellaista jatkuvaa syömistä ja makoilua, etten tiedä miten työpäivät saa sujumaan.
[/QUOTE]

Jos pitäisi mennä toimistolle niin en tiedä miten kävisi, tosin esikoisesta kävin kyllä enkä ollut päivääkään pois.. nyt teen siis kotona eli teoriassa voin ottaa rennosti sohvalla mutta kun asiat on hoidettava kuitenkin niin, no saa nähdä. Jos ei onnistu niin sitten saikkua, esimies tietää hoidoista joten ymmärtää varmasti jos ei kykene.

Liikunnan vaikutuksesta en osaa sanoa koska tällä hetkellä matka keittiöön on jo urheilu suoritus :ROFLMAO:
Esikoisesta kun paha olo helpotti niin kävin viimeiseen päivään asti useamman kilometrin kävelyllä yms, sitä odotellessa
 
La/nimimerkki/ikä/kuinka mones

1.5. / Vappuvauva / 38 / 1.
1.5 / Haavekuvia / 24 / 2.
4.5/ Avaolivia/35/3
8.5. / Pihaportti / 30 / 1.
8.5. / Disco Volante / 37 / 1.
9.5 / iinesankka82/ 37/ 2.
10.5. / Mohan / 31 / 1.
12. 5 / Sofialla / 28 / 1.
13.5 / LaTiLa / 39 / 6.
14.5 / Caro87 / 33 / 3.
14.5. / Sofianella / 30 / 1.
16.5. / Tinksuliini / 31 / 1.
17.5. / ouzeii / 35 / 3.
19.5. / astianpesukone / 27 / 1.
19.5. / babyonmind / 32 / 4.
20.5. / mim1 / 41 / 3.
21.5. / Pioni89/ 30/ 1.
24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1

Joukon kuopus täällä näköjään :D Laskettu ei oo varma mut ite oon noin laskenu sen. Katotaan mitä selviää keskiviikon varhaisultrassa!
 
La/nimimerkki/ikä/kuinka mones

1.5. / Vappuvauva / 38 / 1.
1.5 / Haavekuvia / 24 / 2.
4.5/ Avaolivia/35/3
8.5. / Pihaportti / 30 / 1.
8.5. / Disco Volante / 37 / 1.
9.5 / iinesankka82/ 37/ 2.
10.5. / Mohan / 31 / 1.
12. 5 / Sofialla / 28 / 1.
13.5 / LaTiLa / 39 / 6.
14.5 / Caro87 / 33 / 3.
14.5 / hemari / 31 / 3.
14.5. / Sofianella / 30 / 1.
16.5. / Tinksuliini / 31 / 1.
17.5. / ouzeii / 35 / 3.
19.5. / astianpesukone / 27 / 1.
19.5. / babyonmind / 32 / 4.
20.5. / mim1 / 41 / 3.
21.5. / Pioni89/ 30/ 1.
24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1
 
@Disco Volante katsoinko väärin tuolta aiemmilta sivuilta vai onko meillä varhaisultratkin samana päivänä? 22.9.?
Oikein katsoit, sama päivä :D Toivottavasti saadaan molemmat hyviä uutisia.

Mulla ei oo ollut matkapahoinvointia tms, tosin vain yhtenä päivänä on ollut infernaalisen huono olo, ja sekin kesti vain jotain 4h. Tänään oon ollut liikkeessä lähes koko päivän, eikä yhtään pahoinvointia. Selkeesti siis mun kohdalla liikkuminen auttaa - ainakin toistaiseksi. Tosin se on kyllä just niin, että oireiden poistuminen huolestuttaa.
 
La/nimimerkki/ikä/kuinka mones

1.5. / Vappuvauva / 38 / 1.
1.5 / Haavekuvia / 24 / 2.
2.5 / Vanamo85 / 35 /5.
4.5/ Avaolivia/35/3
8.5. / Pihaportti / 30 / 1.
8.5. / Disco Volante / 37 / 1.
9.5 / iinesankka82/ 37/ 2.
10.5. / Mohan / 31 / 1.
12. 5 / Sofialla / 28 / 1.
13.5 / LaTiLa / 39 / 6.
14.5 / Caro87 / 33 / 3.
14.5 / hemari / 31 / 3.
14.5. / Sofianella / 30 / 1.
16.5. / Tinksuliini / 31 / 1.
17.5. / ouzeii / 35 / 3.
19.5. / astianpesukone / 27 / 1.
19.5. / babyonmind / 32 / 4.
20.5. / mim1 / 41 / 3.
21.5. / Pioni89/ 30/ 1.
24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1
 
Mä oon pitänyt vähän taukoa täältä, mulla alkoi myös keskiviikkona tulemaan vuotoa, mikä näköjään suht yleistä kun näitä keskusteluja luin! Mun vuoto on semmoista rusehtavan limaista, ei runsasta, juuri ja juuri pyyhkiessä jää paperiin, nyt viikonlopun aikana tullut pari tummaa/mustaa hyytymää eikä kipuja. Oon soitellu lapsettomuusklinikalle ja naistentautien päivystykseen ja seuraillaan vaan... Huomenna oon uudestaa yhteydessä lapsettomuusklinikalle, että mitä sanovat, kun vuoto edelleen jatkunut. Ite oon tosi huolissani ja jäin pois töistä kun ei ajatus pysy kasassa tän epätietoisuuden kanssa :cry: toivottavasti saan huomiselle ajan ja selvyyden että missä mennään... Tänään siis 6+0
 
  • Surullinen
Reactions: Babyonmind
vierailija
Mä oon pitänyt vähän taukoa täältä, mulla alkoi myös keskiviikkona tulemaan vuotoa, mikä näköjään suht yleistä kun näitä keskusteluja luin! Mun vuoto on semmoista rusehtavan limaista, ei runsasta, juuri ja juuri pyyhkiessä jää paperiin, nyt viikonlopun aikana tullut pari tummaa/mustaa hyytymää eikä kipuja. Oon soitellu lapsettomuusklinikalle ja naistentautien päivystykseen ja seuraillaan vaan... Huomenna oon uudestaa yhteydessä lapsettomuusklinikalle, että mitä sanovat, kun vuoto edelleen jatkunut. Ite oon tosi huolissani ja jäin pois töistä kun ei ajatus pysy kasassa tän epätietoisuuden kanssa toivottavasti saan huomiselle ajan ja selvyyden että missä mennään... Tänään siis 6+0
Toivottavasti kohdallasi vuoto on harmitonta!
Jos vähänkään helpottaisi oloasi, niin itse olen seitsemättä kertaa raskaana ja jokaisessa vuotanut enemmän tai vähemmän. Kesto ollut 3-6 viikkoa.
yksinään raskaus ei ole mennyt kesken vuotojen takia.
 
Siis mulla ei oo juurikaan mitään oireita! En yhtään muista, et missä vaiheessa on aiemmin alkanut ja silloinkaan ei siis kovin paljoa ole ollut oireita, mutta se jatkuva krapulaolo kyllä, jota ei nyt oo. Välillä ihan unohtaa olevansa raskaana:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: mim1
Onko kellään muulla selkäkipuja? Mulla on jo luonnostaan notkoselkä, eli tulee olemaan ”hauskaa” raskauden edetessä, sillä selkä tulee olemaan kovassa kulutuksessa. Tällä hetkellä jo ristiselkään särkee niin paljon, että kylkiluihin polttelee ja pistelee. Todella epämukavaa. Heräsin viime yönä selän särkyyn ja nyt on vaikeaa löytää asentoa, missä ei sattuisi.
 
Nelonen2021
Onko kellään muulla selkäkipuja? Mulla on jo luonnostaan notkoselkä, eli tulee olemaan ”hauskaa” raskauden edetessä, sillä selkä tulee olemaan kovassa kulutuksessa. Tällä hetkellä jo ristiselkään särkee niin paljon, että kylkiluihin polttelee ja pistelee. Todella epämukavaa. Heräsin viime yönä selän särkyyn ja nyt on vaikeaa löytää asentoa, missä ei sattuisi.
Mulla oli viime raskaudessa selkä todella kipeä. Alkoi melkein heti plussan jälkeen ja ekan kolmanneksen jälkeen se vaan loppui kuin seinään. Kaikki liikkuminen sattui ihan älyttömästi.
 
Selkäkivut ei ole mulla alkaneet kuin vasta noin 15 viikon jälkeen aiemmin. Pahimpana kuitenkin lienee jalkakivut jotka helpottaa synnytykseen. Tsemppiä kipuileville, kurja jos alkaa aikasin. Tukivyö?

Pahoinvointi löysi minut. Eilen kun vielä ihmettelin sen poissaoloa. Yöllä oli vaikeaa. Nyt 4+5. Pitkät viikot edessä.... noh, ei sais nyt heti valittaa kun tätä oiretta odotin.
 
Deleted member 148660
@Sofianella eihän voi sit olla kohdun (kasvu)kipuja, mitkä heijastuu selkään? Mulla ainakin tossa viikko sitten suunnilleen kipuili vatsaa, joka ehkä enempi tuntu just selkäsärkynä.

Täällä muuttui eilen se outo valkovuoto sit ihan vereksi. Ei siis tullut kuin pari tippaa ja illalla/aamulla nyt ihan tumman ruskeana, mut ei tämä kyllä ainakaan huolta lievennä. Pitkä viikko taas edessä ennen seuraavaa varhaisultraa :rolleyes:
 
Mulla on myös notkoselkä eikä raskauksissa ole ihmeemmin selkään koskenut. Mua vaivannut enemmän lantion kivut, kun vauva alkaa pian painaa sinne ja aikaisemmat on oikeestaan koko ajan olleet pääalaspäin. Lopouajasta se on ollut ihan tuskaa ja kuopuksesta piti lenkkeily aika aikasin lopettaa.

Aamusta oli ällö olo, nyt lenkillä korjaantu. Aika lievää vielä kuitenkin. Tänään 5+3 ja tällä päivällä viimeksi tuli keskenmeno... Kurja lukea, että niin monilla on vuotoa, tulee sellainen olo, että millon vaan voi itellä alkaa myös ja tottahan se on, että ei vielä voi ennustaa miten tässä käy. Nekin voi olla harmittomia tai sitten ei, todella stressaavaa, tsemppiä kaikille joilla vuotoa on..
 
No nyt se pahoinvointi alkaa nostaa päätään. Itse en tosiaan ole koskaan kärsinyt matkapahoinvoinnista tai muistakaan pahoinvoinneista, niin ko. teoria ei omalla kohdalla päde. Aamusta asti tuntunut että olis tulppa kurkussa ja etovaa oloa, pakko juoda vaan vettä kokoajan, että selviää töistä. Onneksi ei okseta. Eli tämä selkäkipujen lisäksi ja tänää tosiaan pyörähti kuudes viikko käyntiin

Meillä on tosiaan varhaisultra nähtävästi vähä myöhemmässä vaiheessa kuin muilla, eli varasin sen tonne 8+2-paikkeille. Eli tässä saa vielä pari vkoa odotella.
 
No nyt se pahoinvointi alkaa nostaa päätään. Itse en tosiaan ole koskaan kärsinyt matkapahoinvoinnista tai muistakaan pahoinvoinneista, niin ko. teoria ei omalla kohdalla päde. Aamusta asti tuntunut että olis tulppa kurkussa ja etovaa oloa, pakko juoda vaan vettä kokoajan, että selviää töistä. Onneksi ei okseta.
Oma pahoinvointi myös ollut toistaiseksi pelkkää etovaa oloa, ei lähelläkään vielä että lentäisi laatta. Siksi kiinnostuin itse tuosta mahdollisuudesta, että koska en ole pahoinvointiherkkä muussa elämässä, myös raskauspahpinvointikin olisi siksi tähän asti ollut mietoa. Inhottavaa tietysti ja sellaista ’jatkuvaa krapulaa’ mutta ei halvaannuttavaa. Kiinnostaakin siksi teidän muiden pahoinvointituntemukset juuri sen valossa, mitkä muut asiat / tekijät aiheuttaa samanhenkistä oloa. :)
 
Mullakaan ei ole herkästi pahoinvointia missään tilanteissa, oon ollut vähän sellainen hurjapääkin esim. huvipuistoissa jne. Muut on saattaneet jo laatata, kun menen seitsemättä kertaa vuoristorataan :D
Mulla tosin ei ole vielä leksa lentänyt tämän pahoinvoinnin kanssa, mutta vaikuttaisi siltä että pahoinvointi yltyy.

Eilen tosiaan ei ollut pahoinvointia ollenkaan, kun liikuin lähes koko päivän, mutta tänään taisikin sitten tulla korkojen kera takaisin. Lähden nyt lounastauolla pyöräilemään, ja testaan helpottaisiko liikkuminen taas. Tuun sitten kertomaan, pitikö käydä yrjöllä jossain puskassa :D
 
Hei! Jospa itsekin liittyisin joukkoon mukaan, olen 29v ja LA oletetusti 10.5. Ja kolmas lapsi olisi tulossa.
Aikaisemmat - 14 ja - 16, joiden välissä yksi tuulimuna joka todettiin kun yhtenä aamuna rv 7+ heräsin täysin oireettomana ja tiesin sisälläni ettei kaikki ole hyvin ja menin yksityiselle ultraan jossa todettiin että kasvu pysähtynyt 5+ viikoilla ja jouduin odottamaan rv 12 asti että sain tyhjentävät lääkkeet..
Molemmat lapset syntyneet sektiolla, eli mikäli tässä raskaus toivottavasti jatkuu niin sektio olisi edessä tälläkin kerralla (hieman menen asioiden edelle )
Varhaisultraan pääsin kunnallisen kautta, koska hieman epäsäännöllinen kierto (yleensä 28-35, mutta joskus ollut yli 40) ovulaation kyllä tikutin ja sen mukaan toi laskettuaika, en maininnut neuvolaan tota ovulaatio asiaa koska mielelläni menen tarkistamaan että onhan siellä kaikki hyvin yms.
Oireina kipeät rinnat ja väsymys. Eilen illalla alkoi huono olo, mutta en usko sen liittyvän raskauteen. Ja eilen tuli myös hieman haalean vaaleanpunaista vuotoa seksin jälkeen, säikäytti kyllä mutta koitan uskotella että johtuisi kuivista limakalvoista eikä mistään vakavasta.
Tulipas pitkä sepostus :D
 
Onko kellään muulla selkäkipuja? Mulla on jo luonnostaan notkoselkä, eli tulee olemaan ”hauskaa” raskauden edetessä, sillä selkä tulee olemaan kovassa kulutuksessa. Tällä hetkellä jo ristiselkään särkee niin paljon, että kylkiluihin polttelee ja pistelee. Todella epämukavaa. Heräsin viime yönä selän särkyyn ja nyt on vaikeaa löytää asentoa, missä ei sattuisi.
Auts! Mulla myös selkä kipeä ja just yritän kauratyynyllä helpottaa. Mulla johtunee siitä et vietän kaiken aikani sohvalla kun kunnon tuolilla istuminen heikottaa / tuntuu alavatsalla ikävältä,
 
VIERAILIJA
Tänään 09:01
Raskausviikko 6 meneillään ja emättimessä on jatkuvaa kipua. Jos kipua yrittää paikallistaa, niin emättimen seinämään jää entistä pahempi kirvely. Help!!
Voisiko olla hiivaa? Mulla ei ole sitä ollut, mutta eikö se ole suht kirvelyä, ja taitaa usein puhjeta raskaudessa.

Juu ei auttanut pyörälenkki pahoinvointiin, yyh. En suosittele. Nyt aletaan ehkä olla jo saikku-asteikolla.
 
Oli näemmä mun jälkeen tullut unohtanut laittaa sen version, jossa minäkin, joten tässä minut lisättynä uusiksi!

La/nimimerkki/ikä/kuinka mones

1.5. / Vappuvauva / 38 / 1.
1.5 / Haavekuvia / 24 / 2.
2.5 / Vanamo85 / 35 /5.
4.5/ Avaolivia/35/3
8.5/Mimpsu93/26/2.
8.5. / Pihaportti / 30 / 1.
8.5. / Disco Volante / 37 / 1.
9.5 / iinesankka82/ 37/ 2.
10.5. / Mohan / 31 / 1.
12. 5 / Sofialla / 28 / 1.
13.5 / LaTiLa / 39 / 6.
14.5 / Caro87 / 33 / 3.
14.5 / hemari / 31 / 3.
14.5. / Sofianella / 30 / 1.
16.5. / Tinksuliini / 31 / 1.
17.5. / ouzeii / 35 / 3.
19.5. / astianpesukone / 27 / 1.
19.5. / babyonmind / 32 / 4.
20.5. / mim1 / 41 / 3.
21.5. / Pioni89/ 30/ 1.
24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1
 
Hei!
Tuun varovasti tänne kurkkaamaan. Eilen tein haamulaisia testeihin ja tänään vähän vahvistunut viiva. Nyt dpo11.
Jos tämä nyt pysyisi matkassa niin 29.5. olisi omien laskujen mukaan la. Että vähän Matti Myöhäisenä olen täällä mutta mielelläni tulisin mukaan porukkaan jos nyt on sitten tosi kyseessä. x)
Mieli on suht rauhallinen, uskonkin että en vielä oo sisäistänyt tätä asiaa. Kun ei edes menkat vielä myöhässä..toivotaan että ei ne sieltä enää tuliskaan. :)

 

Yhteistyössä