Hyvä, mä tarviin miestä.päevee
ilmoittaudun taas takaisin palvelukseen maaseudulla vietetyn vklp:n jälkeen
Hyvä, mä tarviin miestä.päevee
ilmoittaudun taas takaisin palvelukseen maaseudulla vietetyn vklp:n jälkeen
alikersantti Rokkaa lainatakseni "kuulehan sie vänskä, mis sie tarttet hyvvää miestä niin täs siul o sellanen"Hyvä, mä tarviin miestä.
Iliman muuta. Saunottiin, syötiin ja pantiin.mek ja kurt viettäneet keskenään kiimasen viikonlopun, tulivat paikalle yhtä aikaa.
Päivää mussu. Oot varmaan. Ei oo kivaa.Hei, murut! *pus*
Oonko muistanut kertoa teille, miten inhoan muuttamista?
Päivää mussu. Oot varmaan. Ei oo kivaa.
Ei haittaa.Oon kai kiukutellut jokaisesta muutosta ainakin viisi kertaa
Eli ehdottelet Lispetin tapaan sekstailua vaimon kanssa heviosastolla?No ihme touhua tämäki, ja turhan steriiliä.
Kassit pysyvät pystyssä tavaratilassakin, sitä varten siellä on tukikoukkuja. Jos tila loppuu kesken, lasketaan takaselkänojat alas ja takapenkkien sijasta on edessä tavaratilaa. Takaistuin pidetään siistinä., sille saattaa istua rivi prisessoja.Vai että vain kerran vuodessa vaimon kans kaupoille, ja miks takapenkki on huonompi ku takakontti?
Takapenkin jalkatilassa muuten pysyy usein kauppakassit kaatumatta.
Niin, jos ostaa valmiiksi kolhittuja tai pilaantuneita.Sitäpaitsi, jos ostaa hedelmiä, niin viikon puolivälin jälkeen osa niistä on pilaantuneita.
En minä häntä dissaa, ei hän itsekään halua olla kanssani ostoksilla, koska hermostuu kun ei saa jäädä "meditoimaan" seurassani. Ja kyllä, usein rehellisesti kerron hänelle jos esim. kassalla oli mukava nuori nainen tai muuta mielenkiintoista sattui silmiin. Ehkä juuri siksi hänen ensimmäinen lauseensa on "oli näköjään nainen myymässä" jos satun joskus hairahtumaan heräteostokseen.Tuo vaimon dissaus taas ärsyttää...ei m1es pääse vaimon seurassa lurittelemaan rakkauden lyriikoita Vexi Salmen (R.I.P) tapaan 19-kesäselle kassaneidille....
Luojan kiitos minun aivoni ovat kaupassa Excel-taulukko, mitään ei unohdu kunhan se on kerran taulukkoon siirretty.Shhh.... ei kaikkea tartte paljastaa
Nimim. Useammankin kerran palannut autolta takaisin hakemaan sitä alkuperäistä....
Olen taas unohtanut. Pelasin viimeksi 2 viikkoa sitten. Aina on jotain juuri tuohon aikaan16 senttiä rikkaampi PrimeTimen ansioista. Sattuneesta syystä Varsinais-Suomi kysymykset olivat helppoja.
Mä yritän tän viikon tsempata ku edelliset kaksi menivät ihan harakoille.Olen taas unohtanut. Pelasin viimeksi 2 viikkoa sitten. Aina on jotain juuri tuohon aikaan
lykkyä pyttyyn. Yritän itse ensi viikolla (mikäli muistan)Mä yritän tän viikon tsempata ku edelliset kaksi menivät ihan harakoille.
Mä taas putosin kuutos kysymyksessä ulos kuin lumiukko...16 senttiä rikkaampi PrimeTimen ansioista. Sattuneesta syystä Varsinais-Suomi kysymykset olivat helppoja.
Ei ei eiiii ei EITulispa sit kunnon myrsky, kun kerran mainostavat.
Mä muistutan........herätän sut öisinkin kuiskaamalla korvaan että PRIMETIME!!!lykkyä pyttyyn. Yritän itse ensi viikolla (mikäli muistan)
Ei ei eiiii ei EI
Eihhhh