Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt kun kerran olet käytännön mies ja ostostelu on välttämätön paha niin miksi et aja suoraan drive inniin?
Marketeissa on sellainenkin nykyään!

Tai entäpä kauppakassin tilaus suoraan kotiovelle?
Tuon takia en menneenä kesänä käynyt kaupassa kuin muutaman kerran - valmiiksi pakattu tilaus, jonka kiva tyttö nosteli mukaan oli hieno vaihtoehto kaupassa hikoilemiselle. (y)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Algoma on herrasmies!❤
Varmuudella voin tämän sanoa, että ainakin vuodesta...hmm...millos mä alotinkaan palstailun...06?:)

Tuon takia en menneenä kesänä käynyt kaupassa kuin muutaman kerran - valmiiksi pakattu tilaus, jonka kiva tyttö nosteli mukaan oli hieno vahtoehto kaupassa hikoilemiselle.
Voin varmuudella sanoa, että yksikään niistä kolmesta miehestä joiden kanssa olen elämääni viettänyt, eivät olisi antaneet tytön nostella ostoksia autoonsa.:unsure:

Hui kamala kun kello on paljon! Vieläkö mä olen hereillä!:eek:
Nyt suitsait pisulle,pesulle ja petiin!

Kauniita unia ja hattaran kuvia kun painutte maate!❤

Voin varmuudella sanoa, että yksikään niistä kolmesta miehestä joiden kanssa olen elämääni viettänyt, eivät olisi antaneet tytön nostella ostoksia autoonsa.
Mukava tuota notkean opiskelijatytön kumartelua oli seurata ja samalla rupatella. Jos minä olisin nuo kassit nostellut, hän olisi poistunut heti.

Silloin kun ostokset toi ulos enemmän elämää nähnyt rouva, minä pakkasin ne autoon.

Jos se menee kauppaan ostamaan yhtä unohtunutta asiaa ja venaan autossa, niin menee about 40 min kunnes se tulee kahden kassin kanssa autolle. Lisäksi niissä kasseissa ei ole ainakaan mitään miehille soveltuvaa syötävää...
Nii, harmi kun teillä miehillä on erilainen elimistö kuin naisilla. :( Se hylkii eikä sulata kasviksia, hedelmiä eikä marjoja, mutta HK:n sinisestä imeytyy kaikki vitamiinit huipputehokkaasti. (y)

Jos se menee kauppaan ostamaan yhtä unohtunutta asiaa ja venaan autossa, niin menee about 40 min kunnes se tulee kahden kassin kanssa autolle. Lisäksi niissä kasseissa ei ole ainakaan mitään miehille soveltuvaa syötävää...
No ne on niitä mitkä on unohtunut listasta.... tai mitkä tulee mieleen et ne alkaa olla vähissä....:cautious:
Pitää ajatella vähän laajemmin:giggle:

• Haha
Reactions: Echo
Onpa tehotonta ostoksilla oloa, mutta ehkä se onkin jonkinlainen masokistinen harrastus?

• Ei kasseja kanneta, ne tuodaan ostoskärryillä auton viereen. Kädet venyvät vain ostoksia tavaratilaan nostettaessa. Minä teen ostokset koko viikoksi, joten kaiken kantaminen kestokasseissa olisi jokseenkin mahdotonta ainakin kesällä (juomat).
  • Kestokasseja ei heitetä takapenkille vaan ne laitetaan auton tavaratilaan, joka ei ole roskis tai museo.
  • Ostoksilla käydään yksin. Se on tehokasta, kun tietää mitä on hakemassa. Minulla siis viikon ruokalista päässäni ja haen kaiken tarvittavan, tutussa myymälässä paikat tuttuja. Alle yläkouluikäiset lapset kiukuttelevat kaupassa nälkäisinä ja sitä vanhemmat eivät sinne halua isänsä tai äitinsä nolattaviksi. Käyn vaimon kanssa yhdessä ruokaostoksilla ehkä kerran vuodessa ja normaalisti minä teen ostokset häntä useammin.
No ihme touhua tämäki, ja turhan steriiliä. Vai että vain kerran vuodessa vaimon kans kaupoille, ja miks takapenkki on huonompi ku takakontti?
Takapenkin jalkatilassa muuten pysyy usein kauppakassit kaatumatta.

Sitäpaitsi, jos ostaa hedelmiä, niin viikon puolivälin jälkeen osa niistä on pilaantuneita.

Tuo vaimon dissaus taas ärsyttää...ei m1es pääse vaimon seurassa lurittelemaan rakkauden lyriikoita Vexi Salmen (R.I.P) tapaan 19-kesäselle kassaneidille....:sneaky:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin huomenta.

Väsy potenssiin 50...kas näin keitin tänä aamuna kahvia:
-vettä kannulla moccamasterin vesisäiliöön, ok
-Suodatinjauhetta sinne vesisäiliöön, ei ok
-kallista koko moccamasteria pesualtaaseen ja kippaa vedet pois, huuhtele niin että niitä poroja ei edelleen junttaudu kahvinkeittimen putkistoon

-keitä uudet kahvit

• Surullinen
Reactions: Ellimaar
Hyvä Elli! Tuo "pitää ajatella vähän laajemmin" kuulostaa siis niin siistiltä. Tippaleipäaivot kun on, niin siellä prossesoidaan useaa asiaa.
Onhan se nyt järkevää jos sä yhden asian vuoksi menet kauppaan ja tiedät että vähän sitä sun tätä on kohta ostettavissa niin miksi niitä ei ostaisi samalla jos mieleen tulee? Vähentää seuraavaa ostostaakkaa.
Eli pesuaineet, jauhot, mausteet, leivinpaperisektori, yms mitä helposti unohtaa tai muutoin tarttee hakea harvemmin:)
Näissä mä arvostan naisen logiikkaa :D

• Tykkää
Onhan se nyt järkevää jos sä yhden asian vuoksi menet kauppaan ja tiedät että vähän sitä sun tätä on kohta ostettavissa niin miksi niitä ei ostaisi samalla jos mieleen tulee? Vähentää seuraavaa ostostaakkaa.
Eli pesuaineet, jauhot, mausteet, leivinpaperisektori, yms mitä helposti unohtaa tai muutoin tarttee hakea harvemmin
Näissä mä arvostan naisen logiikkaa
Juuri näin.
Mä unohdan tosin sen alkuperäsen yhden asian, kun shoppailen kaikkea muuta. :LOL:

• Haha
Reactions: Ellimaar
Niin huomenta.

-kallista koko moccamasteria pesualtaaseen ja kippaa vedet pois, huuhtele niin että niitä poroja ei edelleen junttaudu kahvinkeittimen putkistoon

-keitä uudet kahvit
No sehän meni sitten ihan käsikirjoituksen mukaan!
Ei ku....

• Haha
Niin huomenta.

-keitä uudet kahvit
Se muuten ketuttaa ihan sikana jos aamukahvit menee keturalleen, tuntuu että koko päivä on tuomittu:cautious:

• Tykkää

Yhteistyössä