Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Haha
Reactions: KalaMies
Tein päivällä vohveleita, väki hajaantui kesken kaiken joten jätin osan taikinasta jääkaappiin. Sitten tajusin etten kerkiä huomenna tehdä niitä joten päätin paistaa ne itselleni iltapalaksi:sneaky:(mansikkahillon ja kermavaahdon kera:X3:)
Söin paistaessa jo kaksi ja nyt on huono olo. Jäljellä olis vielä 6:rolleyes:

Tein päivällä vohveleita, väki hajaantui kesken kaiken joten jätin osan taikinasta jääkaappiin. Sitten tajusin etten kerkiä huomenna tehdä niitä joten päätin paistaa ne itselleni iltapalaksi(mansikkahillon ja kermavaahdon kera)
Söin paistaessa jo kaksi ja nyt on huono olo. Jäljellä olis vielä 6
Itselleni suolasta uppoaa mielinmäärin, mutta makea tökkii ekan suupalan jälkeen

Nyt pieni, ruma feministi minussa nostaa päätään...

(Mut laitoin sen feministin minussa piiloon koska en halua alkaa kasvatella kainalokarvoja)
En ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!
Jos menen pojan kanssa kauppaan ja kasseja on paljon niin voin ehkä yhden kantaa. :giggle:

En ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!
Jos menen pojan kanssa kauppaan ja kasseja on paljon niin voin ehkä yhden kantaa.
Mä oon päin vastainen, totaalinen minä itse.
Mies saa suunnilleen repiä kassit mun käsistä ja monesti ärisee kun on noloa kun minä lähden retuuttaan kasseja ja hän tulee perästä. Jollei siis ole ehtinyt itse napata kasseja.:D

Yhteistyössä