No olisko ollu parempi jättää ne kärpäset sinne!?No ehkä mun hapankurkku kammo johtuu appiukosta. Tämä teki kurkkuja ulkona ja lisäili joka aamu lisää nestettä purkkeihin. Sit se veti sormella pinnasta kuolleet kärpäset vex.
No olisko ollu parempi jättää ne kärpäset sinne!?No ehkä mun hapankurkku kammo johtuu appiukosta. Tämä teki kurkkuja ulkona ja lisäili joka aamu lisää nestettä purkkeihin. Sit se veti sormella pinnasta kuolleet kärpäset vex.
Ehkä joku kansi ois estänyt niiden hukkumisen alunperinkin...No olisko ollu parempi jättää ne kärpäset sinne!?
No kyllä! Hitto ku nää hymiöt ei pysy vieläkään!Kyl tämä luurin kanssa palstailu on rasittavaa
No ei niissä hapoissa mikään käsipaska kauaa elä.Ehkä joku kansi ois estänyt niiden hukkumisen alunperinkin...
Mutta mikäs siinä ku paskasella nakkisormella sai ne lanattua pois
Ja teksti hyppii välillä ylös ja lainaukset katoaa välillä ja ilmestyy myöhemmin, kun vastaa johonkin eri viestiinNo kyllä! Hitto ku nää hymiöt ei pysy vieläkään!
No ehkä mun hapankurkku kammo johtuu appiukosta. Tämä teki kurkkuja ulkona ja lisäili joka aamu lisää nestettä purkkeihin. Sit se veti sormella pinnasta kuolleet kärpäset vex.
Mä en ole ikinä nähnyt että se ois käsiä pessyt. Ihan mustaksi pinttyneet sormet, siis ne mitkä on tallellaNo ei niissä hapoissa mikään käsipaska kauaa elä.
Oletan että ihan oikeaa suolakurkkua. Jotain mitä sen lapset toi sille aina purkkitolkulla virostaOliko oikeata suolakurkkua vai jotain maustekurkkua
Tää tarjos läksiäis päivänään vana tallinnia. Ja joutu oikein rautalangasta vääntään että ei, me ei täällä juoda alkoholia kesken päivänVenäläisellä olis ollu kurkut, dippinä smetana ja tölkissä votkaa.
kannattaa lisätä ne hymiöt vasta jälkikäteen sen jälkeen kun teksti on valmis.Tosin kirjoittelen pöytäkoneella joten puhelimesta ei tietoo kuinka siinä toimii.No kyllä! Hitto ku nää hymiöt ei pysy vieläkään!
Mutta ne sisälmyksineen päivineen mätääntyneet ja kuivatut särjet kaljan kanssa ei kyllä tänä päivänä mene, ees sen votkan kanssa!
Mulla ei ole tämmöstä onkelmaa ollutJa teksti hyppii välillä ylös ja lainaukset katoaa välillä ja ilmestyy myöhemmin, kun vastaa johonkin eri viestiin
Nyt pieni, ruma feministi minussa nostaa päätään...minä jouduin ensimmäistä kertaa kantamaan ruokaososkassit!!!!
Itselleni suolasta uppoaa mielinmäärin, mutta makea tökkii ekan suupalan jälkeenTein päivällä vohveleita, väki hajaantui kesken kaiken joten jätin osan taikinasta jääkaappiin. Sitten tajusin etten kerkiä huomenna tehdä niitä joten päätin paistaa ne itselleni iltapalaksi(mansikkahillon ja kermavaahdon kera)
Söin paistaessa jo kaksi ja nyt on huono olo. Jäljellä olis vielä 6
Jos et pistä feministiä kaappiin, niin voisit harjata niitä kainalokarvoja.Nyt pieni, ruma feministi minussa nostaa päätään...
(Mut laitoin sen feministin minussa piiloon koska en halua alkaa kasvatella kainalokarvoja)
En ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!Nyt pieni, ruma feministi minussa nostaa päätään...
(Mut laitoin sen feministin minussa piiloon koska en halua alkaa kasvatella kainalokarvoja)
Istuu varmaan munan päällä koska on ollut niin pitkään poissa.Hyvänen aika, missä mekko on?
Luulen myös, että Mekko saa melaa Mekkoon Mekko korvissaan.Istuu varmaan munan päällä koska on ollut niin pitkään poissa.
Juu, et sä mikään kassialma ooEn ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!
Jos menen pojan kanssa kauppaan ja kasseja on paljon niin voin ehkä yhden kantaa.
Mä oon päin vastainen, totaalinen minä itse.En ole montaa kertaa elämässäni joutunut kantamaan kauppakasseja. Se ei vaan mitenkään kuulu rinsessan hommiin, nih!
Jos menen pojan kanssa kauppaan ja kasseja on paljon niin voin ehkä yhden kantaa.