Maaliskuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja Dohelo
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Monstero
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin pienellä la 17.3 eli nyt jo 13+1 menossa

Haluaisin kanssa liittyä Facebook ryhmään, mutta en osaa laittaa sen täällä y
Ainakin mobiiliversiossa tuolla ylhäällä sivulla on kirjekuorisymboli, kun siitä klikkaa niin avautuu yksityisviestivalikko ja sieltä voi luoda ja lähettää uuden yksityisviestin. ☺
Kiitos
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Täällä vielä jonon hännillä odotellaan ensi viikon ultraa. Pahoinvointi on aika lailla poissa, joten huolettaa, vaikka onkin kaiketi normaalia (11+4 tänään).
Huolettaa myös kun en onnistunut vielä löytämään pikkuisen sykettä dopplerilla, mutta aiemmissa raskauksissa on sanottu kohdun olevan taaksepäin kallistunut. Kuulen kyllä istukan suhinat ja kaikenlaisia omien suonien ääniä. Doppleri on unborn heart, sellainen jossa ei ole erillistä ”sauvaa” jolla kuunnella, että voi olla että tuli myös tehtyä hölmö ostos.
Hiukan nyt negatiivisen kuuloista tää mun jaarittelu varmaan.
Edellisen keskeytyneen keskenmenon takia en oo uskaltanut liiemmin iloita tai hankkia mitään, edes äitiysvaatteita, joita kyllä jo tarvisi!
Mikäli ultrassa saadaan hyviä uutisia niin onhan tässä sitten vielä aikaa nauttia ja iloita ennen loppuraskauden ”haluun tän ulos nyt!!!” - oloja

Vieläkö joku muu roikkuu täällä eikä ole liittynyt facebook-ryhmään?
 
Täällä vielä jonon hännillä odotellaan ensi viikon ultraa. Pahoinvointi on aika lailla poissa, joten huolettaa, vaikka onkin kaiketi normaalia (11+4 tänään).
Huolettaa myös kun en onnistunut vielä löytämään pikkuisen sykettä dopplerilla, mutta aiemmissa raskauksissa on sanottu kohdun olevan taaksepäin kallistunut. Kuulen kyllä istukan suhinat ja kaikenlaisia omien suonien ääniä. Doppleri on unborn heart, sellainen jossa ei ole erillistä ”sauvaa” jolla kuunnella, että voi olla että tuli myös tehtyä hölmö ostos.
Hiukan nyt negatiivisen kuuloista tää mun jaarittelu varmaan.
Edellisen keskeytyneen keskenmenon takia en oo uskaltanut liiemmin iloita tai hankkia mitään, edes äitiysvaatteita, joita kyllä jo tarvisi!
Mikäli ultrassa saadaan hyviä uutisia niin onhan tässä sitten vielä aikaa nauttia ja iloita ennen loppuraskauden ”haluun tän ulos nyt!!!” - oloja

Vieläkö joku muu roikkuu täällä eikä ole liittynyt facebook-ryhmään?
Taitaa suurin osa olla jo siellä. Toivottavasti kaikki uutiset on vaan hyviä Odottaminen on niin raastavaa
 
Täällä vielä jonon hännillä odotellaan ensi viikon ultraa. Pahoinvointi on aika lailla poissa, joten huolettaa, vaikka onkin kaiketi normaalia (11+4 tänään).
Huolettaa myös kun en onnistunut vielä löytämään pikkuisen sykettä dopplerilla, mutta aiemmissa raskauksissa on sanottu kohdun olevan taaksepäin kallistunut. Kuulen kyllä istukan suhinat ja kaikenlaisia omien suonien ääniä. Doppleri on unborn heart, sellainen jossa ei ole erillistä ”sauvaa” jolla kuunnella, että voi olla että tuli myös tehtyä hölmö ostos.
Hiukan nyt negatiivisen kuuloista tää mun jaarittelu varmaan.
Edellisen keskeytyneen keskenmenon takia en oo uskaltanut liiemmin iloita tai hankkia mitään, edes äitiysvaatteita, joita kyllä jo tarvisi!
Mikäli ultrassa saadaan hyviä uutisia niin onhan tässä sitten vielä aikaa nauttia ja iloita ennen loppuraskauden ”haluun tän ulos nyt!!!” - oloja

Vieläkö joku muu roikkuu täällä eikä ole liittynyt facebook-ryhmään?
Mä en ole ollenkaan facebookissa, joten täällä roikun :)
Mä "onneksi" ehdin tehdä äitiysvaate hankinnat keskenmenneessä raskaudessa, joten sain nyt heti kun alkoi tarvitsemaan käyttöön. Ainut että alkaa oma takki jäämään edestä lyhyeksi ja nyt tarvitsisi vielä äitiystakin. Jotenkin en vaan vielä uskalla tilata, vaikka viikkoja nyt rv 14+0 ja ultrassa oli kaikki hyvin. Eilen alkoi tuntumaan pieniä liikkeitä ja tänään myös. Mitään tarvike hankintoja ei olla vielä tehty, eikä läheisille kerrottu raskaudesta. Pitäisi kyllä pikkuhiljaa alkaa kertomaan kun vatsa näkyy jo. Jotenkin sellainen keskenmenon pelko vieläkin läsnä ja kaikkia pikku kipuja mitä päivä aikana kohdun seudulle tulee saa ravaamaan vessassa tarkistamassa vuotaako.
 
Saatiin huonoja uutisia NT-ultrassa, eli taas keskeytynyt keskenmeno. Istukka vastasi täysin viikkoja ja oli toiminnassa, mikä on ylläpitänyt oireet, vaikka pieni oli lakannut kasvamasta jo aikoja sitten. Toivottelen kaikille hyvää loppuraskautta ja poistun palstalta.
Olen todella pahoillani, kovasti voimia suureen suruun :cry::cry:
 
Mites kukin on voinu? :) täällä on ens viikolla seuraava neuvolakäynti. Kasvu alkaa nyt tuntumaan kiristymisenä ja "pistely" kipuna vatsan seudulla. Kohta tätä ei enää pysty peittelee.. haluaisin uskaltautua tulla fbn puolelle mutta katotaan vielä :D mielialat vaihtelee paljon, ja oon tosi kiukkunen ja äkänen ja sit sen perään itken :D

Mirella92 ja salamatkustaja 16+1
 
@Royalmf olen todella pahoillani teidän puolesta :(

@Mirella92 mulla ei ole nyt oikeastaan ollut mitään kohdun kasvukipuja. Kaipa se on jo niin tottunut venymiseen :D Navan korkeudella kohtu, näkyy ja tuntuu selällään maaten selkeänä kovana pallona.
Väsymys tuntuu pahenevan, vaikka unta tulee vuorokauteen n 12h. Ajattelin pyytää neuvolasta jos suostuisivat ferritiinin mittamaan, kun ei tunnu enää samanlaiselta raskausväsymykseltä kuin edellisistä lapsista.
Pahoinvointi vähentynyt, mutta oksentelu lisääntynyt. Nyt ei siis saa enää yhtään pidätettyä vaan tulee heti ylös kun huono olo iskee, onneksi sentään huono olo nyt harvemmin, eli pari kertaa päivässä ja oksu helpottaa oloa.
Koti vaaka näyttää silti +2kg ekaan neuvolaan, seuraavaan käyntiin vajaa 2 viikkoa. Nyt rv 14+5
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Moikka. Ultra takana ja la vaihtui huhtikuun kuudennesta maaliskuun 28. päivään. Sinänsä vähän outoa koska ovulaationkin mukaan olisi pitänyt olla joko 3. Tai 4.4. No, oli miten oli, mitat vastasi pienellä maaliskuista tapausta
Jospa laitan yksityisviestiä, ja ehkä vielä pääsen mukaan facekeskusteluun?
Moikka! Tervetuloa, hyvin mahtuu vielä faceryhmään mukaan :)
 

Yhteistyössä